גיוס: SundaySky הישראלית, המפתחת סרטוני וידאו חכמים, מגייסת 30 מיליון דולר

מתוך אמונה כי כל התקשורת העתידית בין חברות ללקוחותיהן תתקיים באמצעות וידאו פרסונאלי המיוצר אוטומטית ובזמן אמת, SundaySky מציעה מוצר שיאפשר ללקוחות לקבל וידאו אישי שידבר אליהם וייצג עבורם מידע הרלוונטי ספציפית להם

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

SundaySky היא מי שעומדת מאחורי SmartVideo, סרטוני וידאו המיוצרים בזמן אמת ומותאמים לצופה. כיום המערכת של SundaySky אחראית לייצור של עשרות מיליוני סרטונים מדי שנה, כשלקוחותיה מעידים על כך שצופי הוידאו החכם מעורבים יותר, נאמנים יותר ומכאן שגם רווחיים יותר.

כדי להמשיך ולעסוק במלאכתה הודיעה היום (ד׳) החברה על השלמת סבב גיוס נוסף (רביעי) בגובה 30 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן הצמיחה ויולה פרייבט אקוויטי המשקיעה לראשונה בחברה, יחד עם המשקיעים הקיימים: כרמל ונצ'רס, גלובספאן קפיטל פרטנרס, Norwest Venture Partners, קומקסט ונצ'רס ואחרים. NTT DOCOMO Ventures, זרוע הון הסיכון של NTT DOCOMO , ספקית הסלולר המובילה ביפן, השתתפה גם היא בגיוס בתור משקיעה אסטרטגית.

הוידאו הוא המלך

מותגים מובילים בתחום התקשורת, מסחר אלקטרוני, ביטוח, בנקאות, שירותי בריאות ועוד, מסתמכים על טכנולוגיית ה-SmartVideo של החברה הישראלית על מנת ליצור חוויות וידאו מותאמות אישית המשנות התנהגות לקוחות לאורך כל תקופת ההתקשרות איתם, ובכך להשיג תשואה על ההשקעה הראשונית. השפעות מוכחות של ה-SmartVideo כוללות בין היתר גידול מצטבר בהכנסות של עד פי 22, צמצום בקצב התחלפות הלקוחות וצמצום בעלות הטיפול בלקוחות של עד 20% ועליה בשימוש דיגיטלי של עד 19%. החברה צופה שעד 2020 כל חברות ה-Fortune 500 המספקות שירותים לצרכנים, יאמצו שירותי וידאו מבוססי נתונים ומותאמים אישית על מנת לתקשר ולבסס את הקשר עם לקוחותיהם.

הסרטונים של SundaySky המוצגים למשתמשים כוללים מידע רלוונטי אודות החברה או המוצרים השונים בה, ומסוגלים לעזור לצופים למצוא תוכן רלוונטי, לצד ביצוע מטרות או פעולות שונות בהתאם להגדרתם של לקוחות החברה המיישמים את סרטוני הוידאו באתריהם.

צילום: גיקטיים

יניב אקסן, 40, CTO & Co-Founder (ימני) ושמוליק וולר, 42, CEO & Co-Founder (שמאלי) צילום: גיקטיים

SundaySky שנוסדה בשנת 2007 על ידי שמוליק וולר ויניב אקסן, עברה כאמור 4 סבבי גיוס סה״כ, מה שמביא את סך גיוסיה עד כה ל-67 מיליון דולר. המימון האחרון יתמוך בהמשך חדשנות המוצר ויגביר את קצב הצמיחה הגלובלית ואת הרחבת בסיס הלקוחות של החברה, מה שיאפשר חיזוק מעמדה של החברה כמובילה בשוק הווידיאו המותאם אישית.

שמוליק ולר, מנכ"ל וממייסדי SundaySky, ציין כי "מימון זה מדגיש את הבשלות של קטגוריות הוידיאו המותאם אישית, ומובילותה של סאנדיסקיי בשוק זה. חווינו גידול משמעותי ומהיר באימוץ ה- SmartVideo כאסטרטגיה של מותגים גלובליים מובילים, ובאמצעות ההשקעה של ויולה פרייבט אקוויטי, נמשיך להציע תקשורת 'אחד-על-אחד' דרך מדיום המספר סיפור המצליח להיות ממוקד, מדיד ובר הרחבה.

בואו להציץ למשרדה של SundaySky

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

2 Comments on "גיוס: SundaySky הישראלית, המפתחת סרטוני וידאו חכמים, מגייסת 30 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אהוד
Guest

נשמע מוצר מגניב…בהצלחה להם

שדג
Guest

מישהו משתמש במוצרים שלהם?
אני לא מדבר על זה שאנשי מכירות מצליחים למכור את המוצר לחברות, אלא משתמשי הקצה שמקבלים את הוידאו פיד.
זה מתרומם?
זה מחזיק יותר משבוע ומיצינו?
יש להם משרדים מטורפים ברמת החייל והאם הם ממנים אותם מהכנסות או רק מהשקעות?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: