8202945086 סטריג'י רוצה להפוך את חווית ה-VR שלכם לאישית | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

סטריג'י רוצה להפוך את חווית ה-VR שלכם לאישית

החברה פיתחה מערכת שמבצעת אנליטיקות על צפייה ב-AR וב-VR, כדי לשפר את חוויית הצפייה, המהירות והתכנים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

עולם הטכנולוגיה כבר הפנים את החשיבות של הוידאו ונדמה שאין בו תחום אחד שלא נחקר ומנותח. לעומת זאת, תחום ה-VR, שנהנה בשנים האחרונות מצמיחה גדולה, עדיין כולל לא מעט הזדמנויות ואתגרים לפיצוח. Strigy (סטריג'י) פיתח טכנולוגיה לאיסוף ולניתוח של נתוני הצפייה, כדי לשפר את החווייה הן ברמה הטכנית והן ברמת התכנים.

המערכת יודעת על מה המשתמש מביט בכל רגע

פיץ' קצר: מה החברה עושה?

Strigy מפתחת טכנולוגיה לניתוח דפוסי הצפייה בתוכני AR ו-VR ומיקסום חוויית הצפייה בהם.

וקצת יותר בהרחבה:

Strigy מספקת חוויות אימרסיביות מותאמות אישית, למדיה כמו מציאות מדומה (Virtual Reality) ומציאות רבודה (Augmented Reality). החברה אוספת את נתוני הצפייה והעניין של המשתמשים, ובאמצעותם עוזרת לשפר את החוויות, הן ברמת התוכן והן ברמה הטכנולוגית.

לדוגמא, קובצי VR הם ענקיים, ושוקלים בין פי עשרה לפי 100 מקובצי וידאו רגילים. לכן גם הם לא ניתנים להעברה אונליין באיכות טובה. Strigy מתאימה את החלקים הרלוונטיים לפי עניין הצופים, ובכך מאפשרת את העברת התכנים באיכות גבוהה.

באיזה שלב אתם?

המוצר נמצא בבטא סגורה אצל לקוחות נבחרים, ביניהם פלטפורמת תוכן גדולה, יצרן מכשירים גדול, ואפליקציית VR של ספקית כבלים. הפתרון מיועד לכלל מכשירי הקצה ולכל הפלטפורמות של VR, למשל Oculus, GearVR, HTC Vive, Sony, Cardboard, DayDream.

מי המתחרים שלכם?

שוק המציאות המדומה הינו שוק צעיר וצמא לפתרונות, במיוחד בתחום התוכנה. כיום המובילים בשוק הם פלטפורמות סגורות היוצרות פתרונות לצרכיהן שלהן (כמו Facebook, YouTube). כלומר, למפיצי תכנים הפונים ישירות ללקוחות הקצה אין כיום מוצרים טכנולוגיים טובים המאפשרים זאת.

איך אתם מתכננים לעשות כסף?

Strigy הינה חברת הפונה לעסקים (B2B) אשר להם משתמשי קצה. המודל העסקי בנוי על עיקרון pay as you grow, בהתאם לכמות התכנים והמשתמשים של לקוחותינו. כבר במהלך הבטא הסגורה Strigy משרתת עשרות אלפי לקוחות קצה עם מאות אלפי צפיות.

האם כבר גייסתם השקעות? כמה? מי השקיע?

החברה גייסה מאות אלפי דולרים מקרן cornerstone (בהובלת השותף חנן ברנד). כמו כן החברה מריצה פיילוט עם חברת סמסונג.

מי המייסדים של החברה?

החברה נוסדה בשנת 2016 ע"י רועי אורון וגיא זיסמן. השניים כבר שיתפו פעולה בעבר כאשר הקימו את חברת groovideo, אשר עסקה ביצירת סרטי וידאו קבוצתיים. לצוות היזמים ניסיון עסקי וטכנולוגי מחברות כגון Seambi, Wochit, Tvinci, Kaltura. בנוסף, לחברה יועצים בכירים מתחום התחום, בעלי ניסיון רלוונטי רב.

כמה עובדים אתם? איפה המשרדים

בחברה מועסקים 4 עובדים והמשרדים נמצאים באיזור פולג.

וידאו: סרטון ההדגמה של Strigy

 

altschulerגם Strigy משתתפת ב-Startup Arena, תחרות הסטארטאפים של גיקטיים, שנערכת זו השנה התשיעית ברציפות במסגרת Geektime Conference. בין היתר השתתפו בה חברות כמו Cyactive, Kaltura ו-SalesPredict. תחרות Startup Arena 2016 מתקיימת השנה בחסות אלטשולר שחם בנפיטס.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: