לאן הלך הכסף? הסטארטאפים שגייסו בספטמבר 2013

לא הספקתם לעקוב אחרי כל מה שקרה החודש? בסיכום חודשי מיוחד, גיקטיים אסף עבורכם את כל ההשקעות והגיוסים של חודש ספטמבר 2013.

אומת הסטארטאפים צומחת ומצטיינת ברעיונות טכנולוגיים רבים, אך לא תמיד כולם מצליחים לקחת את הרעיון ולהפוך אותו למציאות בלי השקעה. בטור החודשי הזה נציג סיכום של חברות הסטארטאפ הישראליות שגייסו החודש השקעות מקרנות, אנג'לים ואפילו מהמדינה.

<<< הגיוסים של חודש אוגוסט

יש לכם סטארטאפ ואתם רוצים לספר לנו עליו? אתם מוזמנים לשלוח מייל אל info AT geektime.co.il


מקור: Flickr, cc-by 401(K) 2013

מקור: Flickr, cc-by 401(K) 2013

Meteo-Logic מגייסת 3 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ Meteo-Logic, המתעסקת ב-Big Data על מנת להעניק תחזית מזג אוויר מדוייקת יותר, הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון על סך 3 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילה Horizons Ventures, זרוע ההשקעות של לי קא-שינג. החברה נוסדה במטרה לצמצם את חוסר הוודאות הקיימת כיום בתחזיות מזג האוויר.

החברה מעוניינת להציע לשוק האנרגיה המתחדשת לעבוד בצורה יעילה וחכמה יותר מבעבר, וכמובן לאפשר לעסקים מכל רחבי העולם לזכות בחיזוי מדוייק של מזג האוויר באיזור המבוקש, שיעזור להם לקבל החלטות עסקיות טובות יותר וכמובן לשפר את הרווחיות של החברה באמצעות שימוש במנועי Big Data המבוססים על מגוון אלגוריתמים, המסוגלים לעבד מידע המבוסס על מידע מטאורולוגי קיים, לצד מידע על נתוני מזג האוויר באיזור בתקופות שונות – שביחד מסוגלים להנפיק את תחזית מזג האוויר המדוייקת ביותר.

צ'ק (לשעבר PageOnce) מגייסת 24 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית Check (לשעבר PageOnce), המפתחת אפליקציה סלולרית חוצה פלטפורמות לניהול פיננסי, הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 24 מיליון דולר. החברה מציעה אפליקציה סלולרית, אשר תשדרג את הארנק שלכם ובעזרתה תוכלו להתעדכן במצב הפיננסי בכל רגע ולקבל החלטות פיננסיות טובות יותר במהלך ההתנהלות היום-יומית שלכם.

במסגרת הטיפול ארוך הטווח במידע הפיננסי שלכם, האפליקציה יכולה לעזור לכם לנתח כיצד ועל מה אתם מוציאים כספים ומהן ההוצאות הגדולות שלכם בכל חודש. יתרון נוסף שהאפליקציה מציעה הוא להבחין בפעולות חשודות בחשבון, כך שאם מישהו מבצע ללא ידיעתכם פעולות בכרטיס האשראי שלכם, הפעולה תופיע באפליקציה ותוכלו תוך זמן מינמלי לאתר אותה ולעדכן את חברת האשראי באופן מיידי שלא אתם ביצעתם את העסקה.

Telit הישראלית רוכשת את ILS Technology תמורת 8.5 מיליון דולרים

חברת התקשורת הישראלית Telit Communications הודיעה על השלמת עיסקת הרכישה של חברת ILS Technology האמריקאית, כאשר היקף הרכישה נאמד בכ-8.5 מיליון דולרים במזומן. כחלק מהסכם הרכישה, צוותי ההנדסה והתמיכה של ILS Technology ישולבו ביחידת השירות m2mAIR של Telit, ויעזרו לה למנף את ההיצע של ILS Technology לפיתוח היחידה העסקית.

זוהי הרכישה החמישית שביצעה חברת Telit בשלוש השנים האחרונות, שכללו את רכישת פעילות חטיבת ה-m2m של מוטורולה ישראל, רכישתה של חברת GlobalConnect, לצד רכישתה של Navman Wireless ולבסוף רכישתה של חברת CrossBridge. סכומן של שלוש העיסקאות האחרונות יחדיו מוערך בלמעלה מ-10 מיליון דולר.

Datapipe רוכשת את Newvem הישראלית

חברת Datapipe האמריקאית, המספקת פתרונות למגוון רחב של שירותי ענן הודיעה על רכישתה של חברת ניובם (Newvem) הישראלית, הפועלת בתחום מחשוב הענן ומציעה פתרונות אופטימיזציה לשירות הענן של אמזון, AWS. לדבר המנכ"ל הקודם של ניובם ואחד ממייסדי החברה, זאב לדרמן, Datapipe רואה ברכישתה של ניובם השקעה אסטרטגית וכמובן גיאוגרפית, באמצעות הרחבתה של החברה האמריקאית והוספת מרכז פיתוח מקומי.

מנכ"ל Datapipe, רוב אלן, הוסיף כי הרכישה הנוכחית נמיישרת קו עם התחייבותה של החברה להיות המובילה בתעשייה בכל הנוגע לשירותי ענן לארגונים גדולים. עוד הוסיף אלן כי השילוב בין הטכנולוגיות האמריקאית והישראלית תעניק ללקוחות החברה פתרון של 360 מעלות בכל הנוגע לתפעול ואופטימיזציה של שירותי הענן.

פרינג הישראלית נרכשת על ידי Genband האמריקאית

חברת Genband, המפתחת פתרונות תקשורת, תשתית ומולטימדיה בענן הודיעה על רכישתה של חברת פרינג (Fring) הישראלית, המציעה אפליקציית לשיחות VoIP, בדומה לשירות אותו מציעה סקייפ. בעוד שסכום הרכישה טרם פורסם, הוא מוערך בכ-50 מיליון דולרים.

דיוויד וולש, מנכ"ל Genband ציין כי "פרינג היא מהחברות החלוצות ששינו את הדרך שבה הצרכנים מתקשרים זה עם זה. החברה משתלבת היטב באסטרטגיה של Genband ומציעה לחברות התקשורת  פתרונות תקשורת מובייל איכותיים, חדשניים וקלים לשימוש".

Overwolf מגייסת 5.3 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית Overwolf הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס ראשון בגובה 5.3 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון Marker LLC המנוהלת על ידי אוהד פינקלשטיין, שיצטרף לחברה בתור יושב ראש ויובל שחר. בנוסף, השתתפו בסבב הגיוס גם המשקיע הפרטי ברוס האק ויוסי ורדי, אשר הוביל קבוצת משקיעים פרטיים בסבב גיוס הסיד של החברה.

Overwolf מפתחת מוצר המבוסס על הרצון להיות מחוברים בווריד לרשת החברתית ולמייל גם כאשר אתם באמצע משחק, המהווה מעין תוסף למשחקי מחשב המאפשר למשתמשים, או יותר נכון גיימרים להיות מחוברים לרשתות החברתיות והסביבה הוירטואלית שלהם גם כאשר הם באמצע משחק ומבלי להפריע למהלכו של המשחק.

ממשיכים להילחם בסרטן: CureTech מגייסת 4 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית CureTech, אשר מפתח טיפולים מיוחדים למחלת הסרטן גייסה 4 מיליון דולרים בעסקת הנפקת זכויות.

CureTech מפתחת את CT-011, תרופה המיועדת לטיפול במחלת הסרטן על ידי הפעלת המערכת החיסונית באמצעות אינטראקציה עם חלבון בשם PD-1. בעקבות מחקר ה-Phase I המוצלח שערכה החברה ב-2006, חברת טבע החליטה לרכוש כ-33 אחוזים מ-CureTech בנוסף לאופציות לרכישת מניות נוספות.

Gigya מגייסת 25 מיליון דולרים

חברת גיגיה (Gigya) הישראלית, המפתחת פלטפורמות חברתיות לאתרי אינטרנט, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 25 מיליון דולרים. החברה פיתחה מוצר המאפשר לאתרים, שירותים ואפליקציות להפוך לחברתיים יותר על ידי הטמעת מגוון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר לינקדאין וכדומה.

לצד היתרון הברור של המשתמשים שיכולים להרשם לאתר ולבצע אינטרקציות המבוססות על הרשתות החברתיות האהובות עליהם, גם בעלי האתרים מרוויחים מהפן החברתי ובזכותו מסוגלים ליצור שיחה ועניין גבוהים בקרב הגולשים, המשתמשים וכלל הלקוחות שמצידם הופכים ל"סוכני פרסום" בזכות שיתוף התכנים לחבריהם באותן הרשתות החברתיות.

Visualead מגייסת 1.6 מיליון דולרים

חברת הסטארטפ הישראלית ויזואליד (Visualead), המאפשרת למשתמשים לייצר קוד QR וויזואלי, הודיעה כי השלימה סבב גיוס שני בסך 1.6 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילו המשקיעים הקיימים בחברה, קרן ההון סיכון Kaedan ביחד עם Entree Capital ומספר משקיעים פרטיים. עד היום גייסה החברה 2.35 מיליון דולרים.

ויזואליד נוסדה במטרה ליצור דרכים מקוריות להובלת המשתמשים מהעולם הפיזי אל עולם התוכן הדיגיטלי המקוון בצורה קלה ופשוטה, על ידי קוד QR המותאם אישית לבית העסק או המשתמשים. הרעיון העומד מאחורי המוצר נובע מהצורך ליצור דרכים יצירתיות ומקוריות הקוראות לפעולה מצד המשתמשים, שבתמורה יסרקו את קוד ה-QR ויחלו במערכת יחסים וירטואלית עם בית העסק, באמצעות אתר הבית או אפילו עמוד הפייסבוק שלו.

מדיסייף מגייסת מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית מדיסייף (MediSafe), העומדת מאחורי אפליקציה לניהול תרופות מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך מיליון דולרים. האפליקציה, הזמינה למשתמשי אנדרואיד ואייפון מאפשרת למשתמשים להגדיר את התרופות אותם נוטלים, להגדיר את השעה ביום בה אמורים לקחת אותה ואפילו להתריע האם יש ליטול אותה לפני או אחרי הארוחה.

החברה מתכננת להשתמש בסכום הגיוס הנוכחי על מנת להתחיל בשיתופי פעולה עם גופי בריאות בכל רחבי העולם ובארצות הברית בפרט, לצד עבודה על הפתרון הפיזי שיאפשר גם למשתמשים נטולי הסמארטפונים ליטול את התרופות בקביעות.

SimilarGroup מגייסת 3.5 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית SimilarGroup העומדת מאחורי כלי למדידת האינטרנט, SimilarWeb, מודיעה על גיוס נוסף המשלים את סבב הגיוס השני של החברה, בסך 3.5 מיליון דולרים.

SimilarWeb, כלי למדידת האינטרנט, נוצר במטרה להציע תחרות משמעותית מול אלקסה כאשר החברה מסבירה כי הוא פועל בצורה הרבה יותר טובה, מתקדמת ונוחה מאשר מתחרתה בשוק, עם בסיס נתונים גדול משמעותית, המסוגל להעניק את הנתונים המעודכנים ביותר.

Urban Compass של אורי אלון מגייסת 20 מיליון דולרים

 חברת Urban Compass, אשר השיקה את מוצר הדגל של לפני כארבעה חודשים ועוזרת למשתמשם לאתר דירות להשכרה הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון בגובה 20 מיליון דולרים. את הכסף הנוכחי תשקיע החברה על מנת להתרחב לאתרי דיור גדולים הנמצאים במצוקה דומה של ארגון ומציאת דירות להשכרה, כדוגמת סן פרנסיסקו ודומיה.

בסבב הגיוס השתתפו חברת Founders Fund, מנכ"ל Salesforce מארק בניוף, Advance Publications ומשקיעים נוספים. סבב הגיוס הנוכחי, אשר נותן לחברה שווי אדיר של 150 מיליון דולרים, מגיע 10 חודשים בלבד לאחר השלמת סבב הסיד בחודש דצמבר האחרון.

righTune מגייסת 700 אלף דולרים, תוסיף לכם מוזיקה לגלישה ברשת

חברת הסטארטאפ הישראלית righTune רוצה לאפשר לגולשים להנות לא רק מהעיצוב והצבעים המושכים את העין, אלא גם ממנגינת רקע שתנעים את זמנם של הגולשים, ותקדם רכישות עבור בעלי החנות עצמם.

נכון להיום החברה גייסה 700 אלף דולרים מחברת קפיטל פוינט בשיתוף המדען הראשי. החברה מתכננת להשתמש בסכום הכסף הנוכחי על מנת להרחיב את מערך השיווק והמכירות וכמובן על מנת לבסס את המותג, להגדיל את נתח השוק ולהמשיך לפתח ולשפר את המוצר.

אנחנו מאחלים לכל החברות המגייסות המון בהצלחה. יש לכם סטארטאפ ואתם רוצים לספר לנו עליו? אתם מוזמנים לשלוח מייל אל info AT geektime.co.il

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: