הכירו את הסטארטאפים הישראלים שגייסו או חגגו אקזיט במהלך החודש החולף

לא הספקתם לעקוב אחרי כל מה שקרה החודש? (זה בסדר, אתם לא לבד). בסיכום חודשי מיוחד, גיקטיים אסף עבורכם את כל ההשקעות, הרכישות והגיוסים של חודש פברואר בסצנת הסטארטאפים הישראלית

מקור: Pixabay

אומת הסטארטאפים צומחת ומצטיינת ברעיונות טכנולוגיים רבים, אך לא תמיד כולם מצליחים לקחת את הרעיון ולהפוך אותו למציאות בלי השקעה. בטור החודשי הזה נציג סיכום של חברות הסטארטאפ הישראליות שגייסו החודש השקעות מקרנות, אנג’לים ואפילו מהמדינה.

<<< הגיוסים של חודש ינואר

יש לכם סטארטאפ ואתם רוצים לספר לנו עליו? אתם מוזמנים לשלוח מייל אל info AT geektime.co.il

Whitesmoke רכשה את Wise Data Media

Whitesmoke הישראלית שנסחרת בבורסה הודיעה על רכישת Wise Data Media הישראלית, אשר פיתחה פתרון המאפשר לבצע תהליכי רכישת מדיה פרסומית, בדגש על פרסום בוידאו, באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם. סכום הרכישה עומד על 5.3 מיליון דולר והיא תבוצע על ידי חברת בת של Whitesmoke, שנמצאת בבעלותה המלאה. הרכישה האחרונה היא חלק מהאסטרטגיה של הרוכשת להעמקת פעילותה בתחום הפרסום בוידאו בפרט ולצמיחה מהירה יותר בכלל.

הפתרון שפיתחה Wise Data Media מאפשר לייעל את תהליך רכישת המדיה הידני הקיים כיום ובפרט את ההתאמה בין צד המפרסמים לצד מדיות הפרסום (Publishers). מערכת ה–Bidder שפיתחה החברה מאפשרת מסחר פרוגרמטי אוטומטי בשטחי פרסום ובפרסומות, ומערכת ה-Wise Air שפיתחה מאפשרת איסוף וניתוח מידע ממערכות שונות בתחום הפעילות. בנוסף החברה מציעה למפרסמים גם פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו, בדסקטופ ובמובייל.

CodeMonkey גייס 1.5 מיליון דולר

CodeMonkey שמפתח פלטפורמת לימוד תיכנות דיגיטלית המבוססת על משחק הודיע החודש כי גייס מיליון וחצי דולר מ-J21 ובהשתתפות קרן Invictus Capital מסינגפור, קרן DE Fund ו-Edulab היפנית.

CodeMonkey פיתחה פלטפורמה שמעוצבת כמו במשחק ובה שלבים רבים ברמות קושי שונות, שמצליחים לגרום  לילדים לשכוח שהם לוקחים חלק בפעילות לימודית. השחקנים נדרשים לסייע לקוף לאסוף בננות בעזרת כתיבת שורות קוד. באותו זמן, מאחורי הקלעים, פועל מנוע של בינה מלאכותית המנתח את פעולותיו של השחקן, ומציג חוויה אישית של משוב, רמזים והוראות בהתאם לכך. תוך כדי המשחק רוכשים התלמידים לא רק את יסודות מדעי המחשב, אלא גם את מיומנויות המאה ה-21, כגון פתרון מרובה שלבים ומחשבה אנליטית. מצד מערכות החינוך, המוצר בנוי כתכנית לימודים תהליכית, שאיננה דורשת ניסיון מוקדם, וכוללת הכשרה בסיסית, כלי ניהול ודיווח למורים ורכזים, מתן ציונים אוטומטי, ואפילו מערכי שיעור מפורטים למורה (MOOC).

שופיז גייסה 2 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Shopiz (שופיז), המציע הוזלת מחירים באמצעות חיבור בין צרכנים לרכישה חברתית, הודיע על השלמת סבב גיוס חדש בגובה 2 מיליון דולר בהובלת המשקיע רון צוקרמן ומשקיעים פרטיים נוספים.

הפלטפורמה של Shopiz, שזמינה גם באתר וגם באפליקציה, מאפשרת רכישת מוצרים ושירותים בהנחות ממגוון גדול של חנויות, אתרי אינטרנט ובתי עסק שונים. החברה מפעילה מנגנון של רכישה חברתית המשלב הורדה של המחיר הסופי, ככל שיותר קונים מצטרפים לקניה. כלומר, מוכר מציע מוצר למכירה ומציג מחירים שונים במדרגות שונות – על פי מספר הקונים. אם קונה מסויים רכש מוצר, והמחיר המשיך לרדת לאחר מכן, בעקבות הצטרפות רוכשים אחרים, הוא יקבל החזרים כספיים ישירות לכרטיס האשראי שלו אחרי רכישת המוצר. Shopiz מאפשרת לכל חנות וקמעונאי להעלות הצעות למערכת, ללא כל עלות, זאת מבלי לחייב בגודל ההנחות, מספר מדרגות המחיר או בכמויות.

אפליקצית ׳סנופי׳ מגייסת מיליון דולר

חברת "סנופי אפליקיישן", אשר פיתחה את סנופי, אפליקצית השוואת מחירים לבעלי כלבים וחתולים, הודיעה על גיוס של קצת יותר ממיליון דולר (4 מיליון שקלים). מדובר בהשקעה פרטית של שני משקיעים: איש העסקים אלי להב ויורם אריס.

האפליקציה שעלתה לאוויר בתחילת חודש פברואר מאפשרת לבעלי חיות מחמד לבצע השוואות בין מחירי המזון והציוד של חבריהם הטובים בזמן אמת, מבין מגוון רחב של חנויות בתפוצה ארצית.

Trax גייסה 19.5 מיליון דולר

חברת Trax Image Recognition, הפועלת בתחום זיהוי תמונה בעולם הקמעונאות, הודיעה על גיוס של 19.5 מיליון דולר, בהובלת Investec Bank. הגיוס הנוכחי משלים את סך הגיוסים של החברה, שהוקמה לפני שש שנים, לכ-100 מיליון דולר.

הפתרון של Trax פונה ליצרנים וקמעונאים, שמנסים להגדיל את מכירותיהם על ידי סידור נכון של מוצריהם על מדפי הסופרים והחנויות ברחבי העולם. החברה פיתחה פלטפורמה לראייה ממוחשבת, שמאפשרת ללקוחותיה לצלם את המדפים בחנויות ולקבל נתונים וניתוח של אופן סידור המוצרים והשפעתו על המכירות הצפויות. כך, בזמן אמת ניתן לבצע פעילויות מיידיות על בסיס תובנות אלה.

SecuredTouch גייסה 3.5 מיליון דולר

חברת SecuredTouch (סקיורד טאץ׳) הישראלית, המפתחת פתרונות הזדהות מבוססי התנהגות (Behavioral Biometrics), הודיעה על השלמת גיוס בהיקף של כ- 3.5 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן RDC, והשתתפו בה קרנות פרטיות נוספות בהן Wellborn Ventures , Eshbol Ventures ו- Swarth Group.

SecuredTouch אוספת, מנטרת ומנתחת למעלה מ-100 פרמטרים שונים שנוצרים מתוך אינטראקציה פיזית של המשתמשים עם הסמארטפון שלהם. כתוצאה מכך לכל משתמש נוצרת חותמת ייחודית אשר נועדה לאזן את הפער שבין אבטחת מידע לבין חווית המשתמש. כלומר, זיהוי רציף ומאובטח של המשתמש, לצד ביטול הצורך המעיק (שדורש לעיתים לנבור בזיכרון) בהקשת סיסמאות.

סטרטוסקייל הישראלית רוכשת את Tesora האמריקאית

חברת הסטארטאפ הישראלית Stratoscale (סטרטוסקייל) שמפתחת תוכנה לניהול ה-Data Center הארגוני ומציעה שירותי ענן אלטרנטיביים לענן הציבורי של אמזון, הודיעה על רכישת חברת Tesora האמריקאית. החברה הנרכשת מפתחת שירותים להקמת מאגרי מידע מכל פלפטורמת ענן פרטית או ציבורית (DB-as-a-service).

לצד ההודעה על הרכישה, הכריזה סטרטוסקייל על שירות מאגרי מידע רלציונים (RDS) שמאפשר להקים ולהרחיב מאגרי מידע בלחיצת כפתור, וכך לקצר באופן משמעותי את התהליך התפעולי שעד כה היה נדרש בהקמת מאגרי מידע מסוג זה ותחזוקתם.

Spotad הישראלית גייסה 3.5 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Spotad המציעה טכנולוגיית פרסום במובייל המבוססת על AI, הודיעה על השלמת סבב גיוס A. את הסבב הנוכחי, בהיקף של 3.5 מיליון דולר הוביל VLTCM, בית השקעות פרטי מהונג קונג.

 Spotad מיישמת AI ביחד עם למידת מכונה על מנת לאפשר לעסקים להשתמש במאגרי המידע הקיימים שלהם לפרסום פרוגרמטי. הפלטפורמה משתמשת במאגר הנתונים הקיים של הלקוחות שלה בכדי ליצור DSP יעיל יותר לרכישת שטחי פרסום מובייל בזמן אמת. יכולת הטירגוט של האלגוריתם ניתנות להתאמה ובכך מתאפשרת אופטימיזציה של כמות ההורדות, הרשמה, ורכישות המתבצעות דרך הפרסומות. השימוש באלגוריתם של Spotad בהצלבה עם המידע מהלקוח, מאפשרת טירגוט לפי מיקום, סוג מכשיר, אתרים פופולריים, אפליקציות בשימוש, ופרופילי משתמש ספציפיים.

ClicksMob נמכרה ל-Webpals תמורת 5.5 מיליון דולר

חברת פרסום מבוסס הביצועים הישראלית Webpals (וובפאלס) הודיעה כי רכשה את חברת הפרסום הישראלית ClicksMob (קליקסמוב) תמורת כ-5.5 מיליון דולר (20 מיליון ש"ח). לפני כשנה התאחדה ClicksMob עם AppGrade (אפגרייד) חברת פרסום ישראלית נוספת.

ClicksMob, שהפכה לרווחית כבר בחודש השלישי להקמתה, נוסדה ב-2013 על ידי ארבעה יזמים והחזיקה משרדים בתל אביב, סן פרנסיסקו וניו יורק. החברה מפעילה רשת פרסום למפתחי אפליקציות ועובדת במודל של CPI, כלומר, Cost per Install, במסגרתו המפרסם או מפתח המשחק או האפליקציה, משלם רק על התקנה בפועל ולא על חשיפה לפרסומת שלו. הפלטפורמה של החברה מאפשרת למפרסמים וליצרני התוכן לרכוש ולהעביר טראפיק במובייל, לאפשר למשתמשים לבצע רכישות באפליקציה, להגדיל את המוניטיזציה באפליקציות ואת החזר ההשקעה.

Laminate גייסה 8 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Laminate Medical Technologies (למינייט טכנולוגיות רפואיות), המפתחת תומך לכלי דם המושתל בחולים הזקוקים לדיאליזה, הודיעה על גיוס הון בהיקף של 8 מיליון דולר. בסבב הנוכחי, השני במספר (Round B), השתתפו מספר קרנות אירופאיות וענקית הפארמה הסינית Haisco. כמו כן השתתפו בסבב המשקיעים הקיימים בחברה בהם נאוה ויהודה זיסאפל, זוהר גילון, ערי סטימצקי והנית ויטוס. ביחד עם הגיוס הנוכחי סך ההשקעה בחברה עד היום מאז הקמתה ב-2012 על ידי תמי גילון וד״ר אייל אוריון עומד על 13 מיליון דולר.

ההתקן שפיתחה Laminate, הנקרא VasQ, מיועד לחולים הסובלים מאי ספיקת כליות וזקוקים לדיאליזה ולכן הם נדרשים לעבור לפני כן ניתוח הנקרא פיסטולה, בו מבוצע חיבור כלי דם בין הוריד לעורק הנעשה לרוב באזור שורש כף היד או המרפק. דרך אותו חיבור מוכנסים שני מחטים ורידיים (להוצאת דם המטופל לסינון במכונת הדיאליזה והאחד להחזרת הדם לגוף המטופל). חיבור זה נדרש כדי להבטיח ספיקת דם גבוהה מספיק וגם כדי להעביר נפח דם גדול. הבעיה היא שבלמעלה ממחצית מהמקרים נוצרת סתימה וורידית בשל הבדלי לחץ על הדופן וכתוצאה מכך הגוף מבצע עיבוי של הוריד, מה שפוגע בזרימת הדם במהלך הדיאליזה. המשמעות עבור המטופלים היא שאלו נדרשים לחזור ולבצע ניתוח בשנית, מה שכמובן פוגם ביכולת הטיפול שלא לדבר על יצירת עומס על משאבי בתי החולים.

Chorus.ai גייסה 16 מיליון דולר

Chorus.ai (קורוס) מקליטה את כל שיחות המכירה של צוותי השיווק ולאחר מכן היא מתמללת אותה; עכשיו מתחיל החלק המעניין והוא איתור החלקים החשובים בשיחה. המנהלים יכולים בלחיצה אחת לחפש מילים מסויימות או לבחור בנושאים כמו 'תמחור', 'בעיות', 'דאגה', 'מתחרים' ו'סגירת עסקה', כשהמערכת גם מוצאת לבד מילות מפתח ומשייכת אותן לנושאים רלוונטיים בעזרת שימוש ב-NLP (עיבוד שפה טבעית) ובלמידה מכונה. בלחיצת כפתור אחת יכולים המנהלים להגיע לכל השאלות ששאלו או נשאלו נציגי המכירות, לראות את התשובות ולהגיע לתובנות לגבי הקשיים וההצלחות. המערכת של Chorus.ai מתממשקת עם שירותים כמו אלו שמציעים Salesforce למשל.

Chorus.ai הוקמה ב-2015 על ידי רועי רענני, שמכהן כמנכ"ל החברה ומיכה בריקסטון, סמנכ"ל המחקר והפיתוח ובין הלקוחות שלה ניתן למנות חברות כמו Qualtrics, Marketo ו-Dynamic Signal. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן Redpoint Venture, שהשקיעה בסטארטאפים דוגמת Stripe, Zendesk, CyanoGen, נטפליקס, Tivo ו-SentinelOne הישראלית. עוד השתתפה בסבב גם קרן Emergence Capital, שהשקיעה ב-Box וב-salesforce, והשקיעה בחברה כבר בסבב הסיד

קרן ההון סיכון Firstime2 גייסה 40 מיליון דולר

קרן ההשקעות Firstime, המתמקדת בהשקעות בחברות בתחום האינטרנט והמדיה, סגרה סבב גיוס לקרן חדשה – Firstime 2. נכון לעכשיו סכום הגיוס מסתכם ב-40 מיליון דולר, אך סכום היעד עומד על 60 מיליון דולר. קרן זו תתמקד בהשקעה בסבבי פוסט סיד ו-A, עם סכום השקעה של בין חצי מיליון ל-2 מיליון דולר פר סיבוב.

הקרן מתמקדת בהשקעות בחברות אשר המוצר או הטכנולוגיה שפיתחו כבר נמצאים בפעילות מסחרית, אך המוצר עדיין לא מספיק בשל לסבב גיוס הון מגופים מוסדיים. ״המשמעות של ״אינטרנט ומדיה״ היא מאוד רחבה, כך מספר בן ארצי, ״הכוונה היא לחברות בתחום המכשור הלביש, Health and Wellness, בתים חכמים, ערים חכמות, רכבים מחוברים, מובייל, iOT ווידאו (כפי שניתן להבין – תחומי ההשקעה של הקרן די רחבים).

חברת ההשקעות ג’וי ונצ’רס גייסה 50 מיליון דולר

חברת השקעות חדשה בשטח: ג׳וי ונצ׳רס (JOY Ventures) שתנוהל על ידי אבי ירון מתמקדת בתחום טכנולוגי מתפתח שקצת פחות שמענו עליו עד כה: Neuro Wellness. חברת ההשקעות תתמקד במוצרי צריכה ומערכות טכנולוגיות מבוססות חקר המוח וכאלו שמיועדות להפגת מתחים ושיפור במצב הרוח. החברה תפעל בשלושה מסלולים מקבילים: השקעות בחברות סטארטאפ, הצמחת חברות בחממה יעודית ופרטית ומתן מענקי מחקר. החברה החדשה הוקמה על ידי קרן Corundum Open Innovation הישראלית – יפנית.

Intensix גייסה 8.3 מיליון דולר

Intensix (אינטנסיקס) הישראלית פיתחה מערכת המבוססת על ביג דאטה המזהה הידרדרות במצב המטופל ומתריעה על כך. החודש הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס ראשון בהיקף של 8.3 מיליון דולר. את סבב ההשקעה הובילה קרן ההשקעות פיטנגו ונצ'רס יחד עם Rhon-Klinikum. ההון שגויס ישמש את החברה להגברת פעילות השיווק והמכירות של החברה בצפון אמריקה ולהאצת הפיתוח של הפלטפורמה לזיהוי מוקדם וחיזוי סיבוכים שעשויים לסכן חיים.

הפלטפורמה של Intensix עושה שימוש בלמידת מכונה מעולם הביג דאטה ומאפשרת זיהוי מדויק של המידע וחיזוי טיפול רפואי כדי לשפר את הליך קבלת ההחלטות. המערכת האנליטית משלבת מודלים מתמטיים המעבדים מידע קליני רב במטרה לזהות דפוסים של חולים בשלושה מרכיבי חיזוי מרכזיים: סיבוכים צפויים, משך השהיה ביחידה לטיפול נמרץ והסיכוי לאשפוז חוזר. זיהוי זה מאפשר לנבא בהסתברות גבוהה את רמת הסיכון בו נמצא כל מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ואת זמן השהייה שלו שם כתוצאה מכך ניתן לשפר באופן משמעותי את תהליך קבלת ההחלטות הרפואי, לצמצם את הוצאות הטיפול ולאפשר לאשפז חולים נוספים במיטות שהתפנו כתוצאה מכך.

Exabeam גייסה 30 מיליון דולר

חברת אבטחת המידע Exabeam פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לזהות תקיפות גם במצבים בהם התוקף הצליח לשים ידו על הרשאות לגיטימיות למשאבי הארגון (פרטי כניסה למערכת מסוימת לצורך העניין). כדי להמשיך ולעשות זאת, הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס נוסף (Round C) במסגרתו היא גייסה כ-30 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילו Lightspeed Venture Partners וסיסקו השקעות והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים –  Norwest Venture Partners, Aspect Ventures, Icon Ventures ושלמה קרמר.

טכנולוגיה שפיתחה Exabeam נעזרת בלמידת מכונה ואלגוריתמים כדי להבחין ולהבדיל בין שימוש רגיל ולגיטימי במשאבי הארגון לבין שימוש על ידי תוקף, גם אם הוא מסווה טוב מאוד ונראה תמים. טכנולוגיה זו נועדה להפחית באופן משמעותי את זמני התגובה למתקפות וביכולתה לזהות גם מתקפות מתמשכות (APT) שאולי לא היו מתגלות בדרך אחרת.

Demisto גייסה 20 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Demisto (דמיסטו) יסייע לארגונים להתמודד מול התקפות סייבר בצורה יעילה ומהירה יותר. כדי לעשות זאת, הם פיתחו מערכת אשר משמשת כפלטפורמה לניהול האירוע, תכנון ההתמודדות איתו והפעלת מוצרי הגנה בארגון – הכל על מנת להגיב בצורה מהירה ואוטומטית לטיפול בו. החודש הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בהיקף של כ-20 מיליון דולר בהובלת קרן ClearSky ובהשתתפות קרן Accel, חברת סלאק ומשקיעים קיימים.

לצד ההודעה על הגיוס Demisto הכריזה על גרסה 2.0 של המוצר Demisto Enterprise; ״המוצר הראשון מסוגו המבוסס על צ'אט בוט ומשלב יכולות אוטומציה מתקדמות עם מערכת לשיתוף פעולה בין אנשי הצוות. האוטומציה שלנו מבוססת על דיבוט (DBot) – בוט שמסייע לצוותים באוטומציה של הנהלים (playbooks), מאפשר שיתוף מידע בין חברי הצוות, ומתעד את כל שלבי האירועים״, הסביר לגיקטיים גיא רינת, מייסד שותף של החברה. גרסה זו בעצם הופכת את המוצר לפלטפורמת Incident response המנהלת גם מודיעין איומים, כך שלקוחות החברה יוכלו לשלב מידע על איומים ממקורות רבים, לאגור את המידע וליזום באופן אוטומטי פעולות כמו ״צייד״ איומים אוטומטי בתוך הרשת.

Javelin Networks גייסה 5 מיליון דולר

Javelin Networks (ג׳אוולין נטוורקס) הישראלית רוצה להגן על אחד הנכסים החשובים ביותר בקרב חברות רבות, ה-Active Directory; הפתרון שלה מונע מהאקרים שהצליחו לחדור לרשת של הלקוח למצוא את המידע החשוב שלו או להצליח ולעבור מהמחשב של המזכירה למחשבו של המנכ״ל או במקרה גרוע יותר – למחשב של מנהל מערכות המחשוב בחברה. החודש הודיעה החברה על סבב גיוס בהיקף של 5 מיליון דולר בהובלת RSL Capital ובהשתתפות Hillsven Capital, UpWest Labs, תומר וינגרטן מנכ״ל SentinelOne ומשקיעים פרטיים. הסכום שגויס ישמש את החברה להאצת המחקר והפיתוח ולהגדלת שיווק ומכירות המוצר.

empow גייס 9 מיליון דולר

סטארטאפ הסייבר הישראלי empow הודיע כי גייס 9 מיליון דולר. הסטארטאפ מפתח טכנולוגיית הגנה על ארגונים שמתבססת על אינטגרציה של כל כלי ההגנה הקיימים שלהם.

התפיסה שהובילה את empow (אמפאוו) היתה שלא חסרים כלים וטכנולוגיות להגנה על משאבי הארגון. נהפוך הוא. לטענת empow ישנם יותר מדי כלים, כשארגונים חושבים שיותר ויותר כלים ושירותים שיישמו יהפכו אותם למאובטחים יותר. אולם, מה שקורה בפועל, על פי empow, הוא שהחברות הללו פחות בטוחות, משום שהכלים 'מבודדים' ולא מתקשרים אחד עם השני, כך שיכולות עדיין להישאר פרצות לא מאובטחות. הטכנולוגיה של empow עושה שימוש בחלקים מהטכנולוגיות הקיימות של הארגון כדי ליצור 'חלקיקי אבטחה' וליצור שכבת הגנה נוספת שיושבת על גבי שכבת האבטחה הקיימת של הארגון. השכבה ה'מופשטת' הזו נעזרת בכלים השונים, ומצליחה להגן בצורה יעילה יותר על כל מערכות הארגון.

Zeitgold גייס 4.5 מיליון דולר

אם יש משהו שבעלי עסקים עצמאיים שונאים זה מטלות כמו ניהול ומעקב אחרי חשבוניות, תיעוד כל ההוצאות וההכנסות של העסק ובעיקר הניירת והבירוקרטיה שכרוכה בהם. הסטארטאפ Zeitgold מבטיח להוריד להם את זה מהראש בעזרת שירות חדש שמתבסס על סריקת המסמכים ו… איך לא… AI. החודש הודיע הסטארטאפ על גיוס של 4.5 מיליון דולר בהובלת Battery Ventures ו-Holtzbrinck Ventures, בצירוף המשקיעים הקיימים.

Zeitgold (צייטגולד) מספק ללקוחותיו קופסה ממותגת שבה עליהם לשמור את כל הקבלות, חשבוניות ומסמכים. מדי שבוע יגיע שליח של החברה ויאסוף את הקופסאות עמוסות המסמכים מבית העסק. לאחר סריקת כל המסמכים, העברתם לארכיון ושילובם עם המסמכים הדיגיטליים שהתקבלו מהעסק, יעביר Zeitgold דוח מפורט שיכלול ריכוז של כל הדרישות לתשלום – אותם יוכלו המשתמשים לאשר או לדחות.

GE רוכשת את Nurego

חברת GE הודיעה כי רכשה את חברת Nurego הישראלית, שמפתחת כלי מוניטיזציה לחברות שמפתחות יישומי IoT תעשייתיים. ל-Nurego מרכז פיתוח בהרצליה והיא הוקמה על ידי יוצאי EMC.

Nurego (נורגו) מפתחת פלטפורמה שמאפשרת לחברות ולארגונים להרוויח ולמסחר את יישומי ה-IoTT התעשייתיים שלהם. למעשה, החברה מאפשרת לכל ארגון לפתח יישומים שמתבססים על הרשת התעשייתית והמידע ולבחור אילו הצעות הם יכולים ורוצים להציע ללקוחותיהם, בהתאם לאופי השימוש להם. בנוסף, מספקת הפלטפורמה של החברה שכבת מידע על אופן השימוש של המשתמשים השונים כולל מתי נעשה שימוש, כמה שימוש ובחלוקה לקטגוריות צרכנים שונות. כך למשל חברה שמייצרת מצלמות חכמות, שעוקבות אחרי מלאי במחסנים, תוכל להציע ללקוחותיה גם מערכת תוכנה שתתן הצעות מחיר למוצרים החסרים וגם תזמין אותם – הכל בצורה אוטומטית.

Tipit גייסה 2.5 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Tipit מספק למפתחים, פלטפורמות מסרים, רשתות חברתיות ומותגים אפשרות להטמיע יכולות ראייה ממוחשבת ומציאות רבודה באמצעות SDK ללא צורך בשורת קוד אחת. במילים פשוטות: בעזרת האפליקציה תוכלו לצלם תמונת סלפי או וידאו והיא תסיר באופן אוטומטי את הרקע שנמצא מאחוריכם כדי שתוכלו לנסות לעבוד על החברים שאתם בכלל בפריז או בסן פרנסיסקו, ולא במשרד ברמת החייל. בנוסף, התוכנה של החברה, ה-Graphical Designer מאפשרת לכל לקוח, לצורך העניין גיקטיים, לעצב גרפיקות משלו שמתממשקות עם כל הטכנולוגיות שלהם ללא צורך בקידוד.

כדי להמשיך ולפתח את הטכנולוגיה הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס סיד בהיקף של 2.5 מיליון דולר מקרן ATOORO.

Exceed.ai גייסה 1.5 מיליון דולר

Exceed.ai אשר מסייעת למותגים לשוחח עם לקוחותיהם ולמכור מוצרים ושירותים באמצעות צ׳אטבוט הודיעה על סגירת סיבוב סיד בסך 1.5 מיליון דולר. המימון האחרון הגיע מקרן ההון סיכון Glilot Capital Partners.

המערכת שמפתחת Exceed.ai עוזרת למותגים להגדיל מכירות, לשווק ולהגביר את נאמנות הלקוח למותג על ידי יצירת שיחות המותאמות אישית לכל לקוח בצורה אוטומטית על גבי מגוון רחב של אפליקציות מסרים מיידים. בהשוואה לפלטפורמות צ׳אטבוט אחרות – המערכת של Exceed.ai מתאפיינת ביצירת אישיות ייחודית לכל בוט, כזו שמותאמת למסרים שהמותג רוצה להעביר, ומספקת לכל מותג סט של שיחות מובנות. המערכת מתחברת לקטלוג המוצרים של המותג, בסיסי ידע, מערכות ניהול הלקוחות, ומערכות ה- Back-end ועל ידי שימוש באלמנטים של הבנת שפה טבעית ובינה מלאכותית, המערכת יוצרת באופן אוטומטי חוויות משתמש קצת אחרת בין הלקוח למותג, וכל זאת ללא מעורבות טכנית מצידה של החברה.

קרדיפיי גייסה 13 מיליון דולר

הסטארטאפ CrediFi (קרדיפיי), שמפתח פלטפורמה שעוזרת לשחקנים השונים בתחום לקבל החלטות מושכלות יותר, הודיע על השלמת סבב גיוס בגובה 13 מיליון דולר ממשקיעים חדשים ומשקיעים קיימים.

המאגר של CrediFi כולל מידע מפורט על יותר מ-2.3 מיליון נכסים מניבים, בהיקף כולל של 4 מיליארד מ"ר. בין היתר כולל המאגר מידע על משרדים, קניונים, בנייני מגורים ומחסנים – בכל 50 המדינות בארצות הברית. בנוסף, כולל המאגר גם מידע מפורט על לווים, מלווים, תיקי נכסים של חברות נדל"ן, וניתוחים אנליטיים מעמיקים. מאגר ההלוואות של החברה כולל יותר מ-2.5 מיליון הלוואות בהיקף כולל של 13 טריליון דולר – ומכיל גם הלוואות רגילות וגם הלוואות מגובות אגחי"ם. קהל הלקוחות של החברה מורכב ממוסדות פיננסיים אמריקאיים, בעלי נכסים מניבים ומנהלי קרנות גידור.

IntSights גייסה 15 מיליון דולר

ארבעה חודשים בלבד אחרי שהודיעה על השלמת סבב גיוס ה-A ופחות משנתיים לאחר הקמתה, הודיעה חברת IntSights (אינטסייטס) על השלמת סבב גיוס B בגובה 15 מיליון דולר.

 IntSights, שהוקמה על ידי יוצאי יחידות הסייבר והמודיעין של צה"ל, מספקת מודיעין איכותי לחברות, כשמומחי האבטחה שלה מנסים 'להיכנס לראש' ולהבין את דרך ושיטת הפעולה של התוקפים; החברה מציעה גם דרך טיפול בהתראות המודיעיניות, כאשר כל שנדרש מהלקוח הוא לחיצת כפתור. פלטפורמת ה-Threat Intelligence של החברה כבר נמצאת בשימוש של מספר חברות בינלאומיות, ביניהן חברות ריטייל, טלקום, ייצור וכן חברות פיננסיות בעיקר בארצות הברית ובאירופה.

Samanage גייסה 20 מיליון דולר

Samanage הינה ספקית תוכנה שרוצה לסייע לארגונים במאה ה-21 לאפשר לעובדיהם להתנהל בצורה יעילה ונוחה יותר. החודש הודיעה החברה הישראלית על השלמת שני סבבי גיוס בהיקף של 20 מיליון דולר ועל השקת ה-Enterprise Edition של השירות שלה המבוסס על Salesforce, כדי לחבר בין עסקים ללקוחות, שותפים ועובדים, קצת אחרת. המימון האחרון הגיע מהקרנות Carmel Ventures, Gemini Israel Ventures, Marker LLC, Salesforce Ventures ו-Vintage Investment Partners.

Samanage פיתחה תוכנה לניהול השירות בארגונים, שביכולתה לסייע לעבודה בין מחלקות הארגון השונות להתנהל בצורה יעילה יותר, תוך כדי הצגת חווית משתמש נוחה. החברה מפתחת תוכנה שמנהלת את כל הבקשות שמגיעות למרכז השירות, מפנה אותן אל האנשים המתאימים ומנהלת את כל הטיפול בבקשה. בנוסף, הפלטפורמה של החברה יודעת לעזור לארגון לנהל את כל הציוד במחלקת המיחשוב של הארגון, אם מדובר במחשבים ניידים, שרתים, מכונות וירטואליות, סמארטפונים, טאבלטים וכו' – מי משתמש בציוד, מה הקונפיגורציה של הציוד, מתי התחילו להשתמש בו, וקישור, אם צריך, לתקלות רלוונטיות בציוד.

הסטארטאפ Kado גייס 1.2 מיליון דולר

מטעני הלפטופים וסמארטפונים המגושמים שלנו הם גם מפגע אסתטי וגם גדולים מדי מכדי שניקח אותם לכל מקום. חברת הסטארטאפ הישראלית Kado (קאדו), שמפתחת מטען קיר דק ומעוצב, הודיעה כי גייסה 1.2 מיליון דולר במסגרת סבב סיד.

המטען המילימטרי של החברה למכשירי סמארטפון, Kado Wallet, כולל כבל נגלל והעובי שלו עומד על 5 מ"מ, כלומר, פחות מסמארטפון או טאבלט. למעשה, הוא כל-כך דק שתוכלו לשאת אותו בארנק (ולכן השם). Kado Wallet, שמשקלו 21 גרם וההספק שלו הוא 10 ואט, מתאים לטעינת מכשירים ניידים נוספים וביניהם טאבלטים, מצלמות, רמקולים ואוזניות אלחוטיות.

Minute Media גייסה 15 מיליון דולר

הסטארטאפ Minute Media, המחזיק במותגי הספורט 90min, פלטפורמת תוכן לאוהדי כדורגל ו-12up, פלטפורמת תוכן לספורט אמריקאי, הודיע על השלמת סבב גיוס. הגיוס האחרון, בהיקף של 15 מיליון דולר, התבצע בהובלת קרן הצמיחה Qumra Capital ובהשתתפות חלק מהמשקיעים הקיימים בהם Battery Ventures, Dawn Capital Gemini וענקית התקשורת הגרמנית ProSieben.

90min משמשת כפלטפורמה לאוהדי כדורגל מכל העולם, שבה הם יכולים לצרוך ולייצר תוכן עשיר ומגוון על כדורגל בכלל, והקבוצה אותה הם אוהדים בפרט. ייחודה של הפלטפורמה הוא שהתכנים נכתבים על ידי הגולשים והאוהדים עצמם, כאשר כל מי שיש לו מה להגיד יכול לפרסם את תכניו לקהל האוהדים מרחבי העולם, ולספר את הסיפורים מהזווית האישית שלו. כמו כן גולשי האתר יכולים לדרג את הכתבות והכתבים השונים, ובכך בעצם לעזור לחבריהם ולשאר המשתמשים למצוא את התכנים הטובים והמעניינים ביותר מבין מאות הכתבות המתפרסמות מידי יום. בשונה מקהילות ופורומים סטנדרטיים של אוהדים הקיימים ברשת, 90min מהווה אתר חדשות כדורגל לכל דבר, שפשוט שם במרכז העניינים את דעות הגולשים ומאפשר מעקב אחר כותבים מועדפים.

Intuition Robotics גייסה 6 מיליון דולר

לפני כחודש סיפרנו לכם על חברת סטארטאפ ישראלית בשם Intuition Robotics (אינטואישן רובוטיקס), שמפתחת רובוט שעושה שימוש בעוזרת קולית ובבינה מלאכותית, כדי לעזור בחיי היומיום של אנשים מבוגרים. החודש הודיעה Intuition Robotics על השלמת סבב גיוס בגובה 6 מיליון דולר בהובלת iRobot Ventures, זרוע ההשקעות של החברה האמריקאית וקרן OurCrowd.

ELLI-Q, הרובוט החברתי שמפתחת Intuition Robotics הוא רובוט מבוסס בינה מלאכותית, שמסייע לאנשים בני הגיל השלישי להישאר פעילים ולשמור על קשר עם הקרובים להם בעזרת מספר טכנולוגיות כמו שיחות וידאו, משחקים מקוונים ומדיה חברתית. הרובוט הקטן גם מעודד אורח חיים פעיל על ידי המלצות על תוכן מקוון, כמו הרצאות TED, מוסיקה וספרי אודיו או פעילויות בעולם האמיתי כמו הליכה לאחר צפייה ממושכת בטלוויזיה, תזכורות לתרופות ולפגישות ותורים, ושמירה על קשר עם המשפחה והחברים בעזרת צ'ט-בוט בפייסבוק מסנג'ר. המטרה של כל האמצעים האלו היא להתמודד עם 'מגיפת' הבדידות והבידוד החברתי שמתגברת בקרב בני גיל השלישי.

TinyTap גייסה 1.5 מיליון דולר

TinyTap הישראלית מחברת בין ילדים למורים מכל העולם באמצעות מרקטפלייס של אפליקציות לימודיות שניתן ליצור מבלי לכתוב שורת קוד אחת. החודש הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 1.5 מיליון דולר מ-Animoca (הונג קונג), המשקיעה הקיימת, קרן Inimiti הישראלית ו-NYA. כמו כן, רשות החדשנות (לשעבר המדען הראשי) אישרה לחברה תוכנית בגובה של 600,000 דולר כחלק מתקציב ״ישראל דיגיטלית״.

בתחילת דרכה הפלטפורמה של TinyTap הייתה זמינה באייפד בלבד, אך כיום ניתן ליצור באמצעותה משחקים דרך הדסקטופ או אפליקציה ייעודית וחינמית לאנדרואיד ו-iOSS. לטענת החברה, 100,000 האפליקציות השונות ששותפו על יד מורים משוחקות על ידי המשתמשים כמיליון פעמים בחודש. מבחינת קהל היעד, התכנים פונים בעיקר לגילאי גן עד כיתה ו׳ כאשר השוק המרכזי אחרי ארה״ב הינו כווית, ערב הסעודית ודובאי (אגב – רק בעברית קיימים 7,000 משחקים).

BFrow גייסה 3.2 מיליון דולר

סטארטאפ ישראלי חדש בשם BFrow פונה אל כל אותן פאשניסטות וחובבי אופנה שרוצים להיות מעודכנים כל הזמן בטרנדים האחרונים. תכליתה של הפלטפורמה היא לאפשר לכל חובבי האופנה להיות ״בשורה הראשונה״ של התצוגה, גם אם רק באופן וירטואלי. לצד השקתה הרשמית של הפלטפורמה, הודיעה החברה על סגירת סבב גיוס בהיקף של 3.2 מיליון דולר מחברה רוסית שהעדיפה נכון לשלב זה שלא לחשוף את זהותה.

על פניו נראה כי מדובר בעוד אתר תוכן, אבל לטענת החברה מאחורי הקלעים נעשה שימוש בלא מעט טכנולוגיה; הפן הטכנולוגי של BFrow בא לידי ביטוי בפיד חכם העושה שימוש בלמידת מכונה אשר לומד את ההעדפות המשתמשים כדי להציג בפני כל אחד ואחת פיד הכולל תוכן מותאם אישית. כמו כן, בצורה זו הגולשים יוכלו להיחשף לתכנים שמתאים להם לאהוב, מבלי שהם ידרשו לפעול באופן אקטיבי ולחפש עבורם. בצד השני, התמורה של הבלוגרים והבלוגריות היא הגעה לקהל יעד רחב יותר, קהל שלא בטוח היה קורא את התכנים שלהם ללא הפלטפורמה הזו, שבעצם מאגדת מגוון כותבים במקום אחד. אמנם הרעיון הוא להציג פלטפורמת אופנה, אך התכנים שניתן למצוא בה הם רחבים ונוגעים גם לתיירות ולייפסטייל ומקורות השראה, או בקיצור – סוג של פינטרסט רק עם הרבה יותר עומק ומילים.

אפל בדרך לרכוש את RealFace

רכישה רביעית במספר לאפל בישראל: על פי דיווח בכלכליסט, אפל נמצאת במגעים מתקדמים מאוד ותשלים בקרוב את רכישת הסטארטאפ הישראלי Realface (רילפייס) תמורת מספר מיליוני דולרים.

זיהוי משתמשים אינו תכונה חדשה ו-Windows 10 עושה שימוש במצלמות דוגמת ה-RealSense של אינטל ופיצ'ר ה-Hello, כדי לזהות משתמשים ולחסוך להם הקלדה של סיסמאות. אולם RealFace עושה שימוש באלגוריתם זיהוי פנים, שמתבסס על למידה עמוקה ומיועד בעיקר לסמארטפונים, ללא חומרה נוספת. החברה מעמידה לרשות מפתחי אפליקציות ומשחקים SDK, הן לאנדרואיד והן -ל-iOS, שמאפשר להם לזהות בצורה מאובטחת משתמשים באפליקציות ולחסוך למשתמשים את הצורך בהקלדת סיסמאות.

Akross גייסה חצי מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Akorss פיתח אפליקציה שרוצה לסייע למשתמשים בה להרחיב את מעגליהם החברתיים. החודש הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 500,000 דולר מהחממה הטכנולוגית VLX Ventures ביחד עם אסף שמע, שותף מייסד בחברה.

אפליקצית Akross רוצה לספק בראש ובראשונה מענה להתכווצות המעגל החברתי שלרוב מתרחש לקראת גיל שלושים ואילך, ביחד עם הקושי במציאת חברים חדשים. אבל אם צוללים קצת יותר פנימה, אי אפשר להתעלם מכך שמדובר באפליקצית היכרויות לכל דבר. לטענת תומר ששון, השותף המייסד השני, זו אכן אפליקצית היכרויות אבל ״על הקהל הזה אנחנו לא מתבססים. אנחנו נשמח מאוד אם אנשים יכירו באפליקציה למטרת זוגיות ונישואין״.

VATBox גייסה 20 מיליון דולר

כל מי שנוסע בעולם לרגל עסקים מכיר את כאב הראש שכרוך בהחזרי המע"מ במדינות השונות. וכשאתם מכפילים את ההחזרים בעשרות או במאות עובדים בחברות בינלאומיות גדולות, מדובר בכאב ראש רציני עבור החברה, שצריכה להקצות לכך משאבים רבים של זמן ועובדים. חברת VATBox הישראלית, שמספקת פתרון טכנולוגי מבוסס ענן להחזרי מע״מ בינלאומי ובקרת תאימות עבור חברות גלובליות, הודיעה על השלמת סבב גיוס שלישי בגובה 20 מיליון דולר.

הטכנולוגיה שפיתחה VATBox מאפשרת לבצע הליכים בירוקרטיים שמתבצעים כיום באופן ידני בצורה אוטומטית וממוחשבת. באמצעות הטכנולוגיה של החברה ניתן לוודא כי כל תשלום שנעשה מחוץ לגבולות המדינה וכולל מע״מ, יאותר, ייבחן, יוחזר ויוצג במערכת מרכזית.

אוטודסק השקיעה ב-Jumper הישראלית

חברות המחקר והאנליסטים צופים שתוך 3 שנים יהיו בעולם כמה עשרות מיליארדי מכשירים מחוברים במסגרת ה-IoT; בצד הבובות המחוברות והמקררים שמזמינים מוצרים לבד – נראה גם מכשירי IoT רבים שימלאו תפקיד קריטי בתעשייה, תשתיות ולצורכי בריאות. חברת Jumper הישראלית, שמפתחת מערכת לניטור ולבדיקת תקינות של מוצרי IoT, הודיעה על השלמת סבב גיוס הון מקרן Forge של חברת התוכנה האמריקנית Autodesk.

Jumper (ג'אמפר) מייצרת סביבה וירטואלית שמאפשרת לבדוק את התקינות והתפקוד של התקני IoTT בקלות ובמהירות. הסביבה הווירטואלית מאפשרת לבדוק עשרות ומאות אלפי מכשירים במקביל ללא צורך בבניית מעבדת חומרה.

Testcraft גייסה מיליון דולר

למרות שעברו כבר שני עשורים מאז שהוצגו בדיקות התוכנה האוטומטיות, הרי שעדיין חברות רבות מסתמכות על בדיקות ידניות. חברת Testcraft (טסטקראפט) שרוצה לפשט את תהליכי הבדיקה האוטומטיים, הודיעה על גיוס בגובה מיליון דולר.

Testcraft מציעה פתרון בדיקות רציף (Continuous Testing) מבוסס ענן אשר הופך תהליכי בדיקה ידניים לאוטומטיים באופן פשוט, מהיר ויעיל. הפתרון של Testcraft מגשר על הפער המובנה בין מאמצי האוטומציה בארגונים (כחלק ממתודולוגית ה-DevOps) לבין העובדה שיותר מ-50 אחוזים מיישומי ה–Web עדיין נבדקים ידנית. בעזרת הפתרון שמפתחת החברה, בודקי תוכנה ידניים מייצרים תרחישי בדיקה אוטומטיים בממשק ויזואלי ידידותי ללא צורך בכתיבת קוד, וזאת באופן מיידי. תרחישי הבדיקה רצים באופן אוטומטי על כל סוגי הפלטפורמות ומתחברים בצורה חלקה למערכות ה-CI/CD (אינטגרציה ואספקה רציפים) בארגון, כלומר, המערכת שפיתחה Testcraft הופכת תהליכים אלה לקוד Selenium ומחברת את הבדיקות למערכות ארגוניות לשחרור גרסאות תוכנה.

חברת Kalytera הקנדית רוכשת את חברת Talent

חברת Kalytera Therapeutics (קלייטרה) הקנדית הודיעה כי השלימה את עסקת הרכישה של חברת הביוטק הישראלית Talent Biotech (טאלנט ביוטק), שמפתחת טיפול מבוסס קנאביס לטיפול במחלת השתל נגד המאכסן (GvHD).

Talent Biotech פיתחה טיפול רפואי מבוסס קנאבידיול (אחד מהקנאבינואידים שפעילים בצמח הקנאביס) שנועד לתת מענה למחלת השתל נגד המאכסן (Graft versus host disease). המדובר בסיבוך שמתרחש בעיקר לאחר השתלות, דוגמת השתלת מח עצם, כשתאי הדם הלבנים של השתל (התאים החיסוניים) מזהים דווקא את הגוף כגורם זר ולכן הם תוקפים את תאי הגוף. המחלה יכולה גם להתפרץ לאחר עירוי דם. התוצאה הטראגית של המחלה במקרים רבים היא מותו של המטופל. הטיפול שמפתחת החברה הישראלית, ומבוסס על צמח הקנאביס, צפוי לעזור בריפוי של המחלה. הטיפול שפיתחה החברה נבחן כבר בשני מחקרים קליניים במרכז הרפואי רבין בפתח תקווה.

פלייטקה רוכשת את Aditor 

על פי מידע שהגיע לגיקטיים ענקית הסושייל גיימינג תרכוש את אדיטור (Aditor) הישראלית תמורת סכום המוערך בפחות מ-10 מיליון דולרים. בעקבות הרכישה יצטרפו עובדי אדיטור למשרדי פלייטיקה בהרצליה פיתוח.

אדיטור היא חברת פרסום במובייל שנוסדה ב-2014 על ידי ניסים כהן ואור רזינסקי ומונה כ-40 עובדים בארץ ובחו״ל. המוצר שפיתחה אדיטור מאפשר לחברות להגיע לקהל הספציפי שלהן באמצעות פרסום ממוקד ואז לנהל אותו בקלות יחסית. המוצר העונה לשם Aditor PredictAI מאפשר ללקוחות לנהל חשיפה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב וכמו כן מאפשר לנטר את פעילות קהל היעד בכל רגע נתון ויודע להתאים עבורו מודעות על בסיס ההתנהגות שלו וחשוב מזה: על בסיס התנהגות המתחרים.

Finupp נרכשת על ידי קבוצת iGroup

הסטארטאפ הישראלי Finupp, אשר מאפשר לשכירים לבדוק האם מגיע להם החזרי מס בצורה פשוטה, הודיע על רכישתו בידי קבוצת iGroup. השירות בעצם עושה סדר בכל המידע הפיננסי עבור הישראלי הממוצע כדי לאפשר לו למצות את הזכויות הפיננסיות שלו מול מס הכנסה. השירות מתבצע באמצעות ממשק וובי מבוסס ענן המורכב מאלגוריתם שמחשב את זכויות המס שלכם, במקום שתצטרכו לפנות אל מישהו שיעשה זאת בצורה ידנית, מיושנת ויקרה פי כמה.

בשל הקושי הביורוקרטי להשיג החזרים ממס הכנסה רשות המיסים חייבת מיליארדי שקלים לשכירים. בעזרת המוצר של Finupp לתהליך החזרי המס, כל שכיר ושכירה יכולים לבדוק בחינם (עם אותיות קטנות) ובתוך מספר דקות מהמחשב או מהסמארטפון האם הם זכאים להחזר ממס הכנסה.

Uponit גייסה 2.3 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Uponit מאפשר למו״לים ובעלי אתרים לשחזר באופן מלא את הפרסומות שנחסמו על ידי תוספי adblock למיניהם וכך להשיב לעצמם את ההכנסות האבודות מפרסום. לטענתם, מדובר בפתרון היחיד בשוק שמעניק חסינות מלאה כנגד חוסמי פרסומות מכל סוג בעזרת הטמעה פשוטה של קוד JavaScript ב-Header של אתר התוכן. בעזרת הפתרון של החברה ניתן להציג את כל סוגי הפרסומות – Display, וידאו והמלצות תוכן ממומנות על מגוון פלטפורמות (מובייל, דסקטופ) ומכל מקור, כולל ישיר.

כדי להמשיך במלאכתה מודיעה כעת החברה על השלמת סבב גיוס סיד בהיקף של 2.3 מיליון דולר בהובלת JVP ובשיתוף אסטרטגי של קרן KDC Media (קרן השקעות אמריקאית של קשת ודיק קלארק הפקות). Uponit תיעזר בהשקעה כדי להמשיך ולפתח את הפלטפורמה ולהרחיב את צוות השיווקק והמכירות שלה.

Fortscale גייסה 7 מיליון דולר

חברת האבטחה הישראלית Fortscale פיתחה מערכת אשר מאפשרת לצוותי אבטחת מידע לזהות, לחקור ולבלום עובדים אשר נתפסו גונבים מידע רגיש ממערכות ארגוניות, או לחילופין עובדים אשר זהותם נגנבה על ידי תוקפים מחוץ לארגון. פעולה זה מתבצעת באמצעות יצירה אוטומטית של פרופיל התנהגותי של העובד ושל עמיתיו ואיתור התנהגות חריגה.

החודש הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס נוסף בהיקף של 7 מיליון דולר בהובלת Evolution Equity Partners ו-Valor Capital Group. סבב זה מציב את סך ההשקעות בחברה על 23 מיליון דולר והוא נעשה במקביל להשקת פלטפורמה חדשה לאנליטיקות – Presidio, מנוע UEBA – user and entity behavior analytics המאפשר להוסיף לכל מוצרי אבטחת מידע באופן אוטומטי יכולות אנליטיות לזיהוי וחיזוי גניבה של מידע רגיש על ידי עובדים.

 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: