הסוף לחשבונית הנייר: Stampli הישראלית מגייסת 2.3 מיליון דולר

Stampli פיתחה תוכנה לאישור וניהול חשבונות כדי להפוך את התהליך הבירוקרטי המייגע לאינטראקטיבי ופשוט הרבה יותר

מקור: Stampli

באמצעות הפתרון של סטמפלי (Stampli) ארגונים יכולים לשלוט בכל החשבוניות, להיפטר מהנייר ולעבור לתהליך מנוהל וקצת יותר מבוקר. כעת, מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 2.3 מיליון דולר בהובלת Hillsven Capital, Bloomberg Beta, ו-UpWest Labs (החברה היא בוגרת האקסלרטור של UpWest). המימון האחרון יאפשר לחברה להרחיב את מאמציה בפיתוח המוצר ולהגדיל את הנוכחות שלה בשוק.

מכניסה קצת חדשנות לתחום מיושן

Stampli הינה מערכת ענן מבוססת NOSQL DB, מה שמאפשר לה לעבוד בנפחים גדולים של חשבוניות, משתמשים ולקוחות. ״כל הארגונים בעולם מתקשרים ביניהם דרך חשבוניות, מיליארדי חשבוניות עוברות מיד ליד בין אנשים בצד הספק והלקוח. אנחנו לוקחים את החשבוניות והופכים אותן לדף נחיתה אינטראקטיבי שמאפשר לכל הגורמים לעשות את הנדרש מהם בחמישית מהזמן באמצעות שיתוף פעולה חופשי ומבוקר״, הסביר לנו אייל פלדמן, מייסד שותף.

במילים יותר פשוטות הרעיון הוא להפוך את התהליך הבירוקרטי והמייגע לקצת יותר ידידותי, אינטראקטיבי ותקשורתי, כאשר כל הצדדים הרלוונטים יכולים להיות מעורבים ולדעת בכל רגע נתון מה הסטטוס של התהליך, ההיסטוריה שלו ולקבל נוטיפיקציות בהתאם.

מאחורי הקלעים מה שקורה הוא שכל החשבוניות שלכם, מכל הספקים והאירועים נסרקות ונכנסות למערכת (הסריקה יכולה להתבצע על ידם או על ידי הארגון אליו אתם משתייכים). החל מרגע זה כל ״מחזור החיים״ של החשבונית המיושנת מתנהל דרך המערכת של Stampli. לצד ייעול תהליך אישורי החשבוניות, פיקוח מקצה לקצה מתחילתה ועד לסוף דרכה של החשבונית, הפתרון גם אינו דורש הטמעה מסובכת והוא משתלב די בקלות עם פלטפורמות קיימות כמו לדוגמא NetSuite. בנוסף, המערכת מספקת למנהלים תובנות עסקיות בנוגע לחשבוניות בחברה, ודואגת לתזכר את כל המעורבים בדבר כדי לזרז את העניינים כמה שיותר.

Stampli הוקמה על ידי האחים עופר ואייל פלדמן, כאשר עופר מוביל את הפיתוח בישראל ואייל מכהן כמנכ״ל בסיליקון ואלי. כיום מועסקים במשרדיה (בתל אביב ובארה״ב) כ-12 עובדים והם ממשיכים לגדול ומגייסים מפתחים בישראל.

וידאו: הפתרון של Stampli

 

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

10 Comments on "הסוף לחשבונית הנייר: Stampli הישראלית מגייסת 2.3 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
tom
Guest

מערכת ענן מבוססת NOSQL DB?? באמת!!
וואוו, חידוש מטורף, פשוט הגדרה בזיונית

Avishai Sharon
Guest

למה כזו תגובה שלילית? אין לי קשר לחברה או ליזמים אבל קודם כל מזל טוב על הגיוס והמון בהצלחה! באופן כללי אני מקווה שנראה כאן באתר יותר תגובות חיוביות, יזמות זה מסלול קשה מספיק…

אלי
Guest

מה שמגוחך זה ההצגה של הפתרון כמשהו חדשני. הסוף לחשבונות נייר… בחיאת. תעשו קצת בדיקה לפני ותבינו כמה פתרונות כבר פועלים בשוק שנים.
בכל מקרה, שיהיה גם לסטמפלי בהצלחה רבה.

ערן
Guest
יש הרבה דברים רעים בתוכן של הכתבה הזו, למשל כפי שאמרו לפני ההגדרה המגוחכת של NoSQL ושל "הסוף לחשבוניות הנייר". אבל הדבר הכי רע הוא שהיא לא כתבה. היא פרסומת, במסווה של כתבה. כאשר אני צופה בפרסומת אני יודע להפעיל רמת ביקורת מסוימת שאני לא בהכרח נותן לכתבה שאמורה להיות כביכול אובייקטיבית. נכון שעולם ה-PR בנוי מהודעות לעיתונות שכתבים עושים להן Copy+Paste, הכתבים נהנים מתכנים, החברות נהנות מפירסום וכולם מרוויחים. אבל הכתבה הזו היא יותר מ-PR. היא מכילה מדיה ועוד. או שחברת Stampli שילמה על הפרסום, או שהיה אינסנטיב מסחרי אחר. וזה לא כתוב. תתביישו. פעם הייתם ברמה גבוהה, ואתם… Read more »
אחד שלא יודע
Guest
אחד שלא יודע

אילו רק הכסף הזה היה מגיע לידיים הנכונות אולי היה עושה טוב, מדהים איך מגייסים כאלו סכומים על אוויר..

גל.
Guest

"Stampli הינה מערכת ענן מבוססת NOSQL DB, מה שמאפשר לה לעבוד בנפחים גדולים של חשבוניות, משתמשים ולקוחות."

אפשר לעבוד בנפחים גדולים גם עם SQL

Wow
Guest

איזה המצאה גאונית!!!
ממש מהפכה!!!
לצפיה במהפיכה האדירה שהתרחשה לחץ כאן:
https://goo.gl/FMJa4W

רועי
Guest

להילה יש כשרון נדיר לכתבות עומק.

יזם
Guest

כיזם אני מבין את הצורך הפרסום כתבות PR ויח"צ.
אני גם יכול להזדהות עם שלבים ראשוניים של מוצר {חוסר בשלות, באגים, חוסר ביטחון, וכ"ו}.
אבל לצאת עם יחײצ רעש וצלצולים מבלי היכולת לתת ללקוחות להצטרף לשרות.
או לא להציג באתר את המחירון של השרות.
ובמקום כל זה רק לתת לגולשים להשאיר פרטים במסווה של רישום לשרות.
–== זה זלזול בלקוחות ==–.
אז אני לא יודע מי ולמה השקיעו 9 מליון שקל בחברת saas שהשרות שלהם ללקוחות מזלזל.
בכל מקרה
בהצלחה

פול סטאק בניוטרל
Guest
פול סטאק בניוטרל

מה זה יותר טוב מ, נגיד, הסטארטאפ התת רדארי 'חילן'?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: