Socialize: הועידה הבינלאומית הראשונה בישראל לתחום ה-Social Business [הזמנות]

הוועידה הבינלאומית הראשונה בישראל לתחום ה-Social Business תצא לדרך ביום שלישי שבוע הבא יחד עם מובילי דעה מהחברות הטכנולוגיות הנחשבות בעולם שיציגו פתרונות ותפיסות חדשניות בניהול לקוחות ועובדים על גבי פלטפורמות חברתיות והתנהגותיות

תמונה: יח"צ

הוועידה הבינלאומית הראשונה בישראל לתחום ה-Social Business יוצאת לדרך ב-4 בדצמבר 2012 באמפי וואהל רמת גן. בוועידה יציגו מובילי דעה מהחברות הטכנולוגיות הנחשבות בעולם, פתרונות ותפיסות חדשניות בניהול לקוחות ועובדים על גבי פלטפורמות חברתיות והתנהגותיות (גיימיפיקיישן) לטובת ייעול התקשורת הפנים והחוץ ארגונית לשיפור כושר התחרות העסקית.

אז אם אתם חיים בסושיאל ג'אנגל ומבינים בתחומים כמו: קהילה, סושיאל מדיה, אנליטיקס, חכמת המונים, גיימיפיקיישן או שאתם יזמים ומפתחים על פלטפורמות חברתיות, הוועידה הזו היא בדיוק בשבילכם.

אחרי שהבנו שכל שיחה טובה מתחילה בהקשבה, ואת חשיבותו של הסושיאל אנליטקס, נשאלת השאלה מה עוד הארגונים יכולים לעשות עם כל המידע הזה? המעבר מסושיאל מדיה לסושיאל ביזנס הינו תפיסה הוליסטית בהבנת היכולת של הפלטפורמה החברתית להעצים את הלקוחות, העובדים, ערוצי השיווק וכל מי שעושה עסקים עם החברה בדרך שמסייעת לחברה לבצע ניהול לקוחות ועובדים אפקטיבי לצד חסכון בהוצאות תפעול.

נולדה בארצות הברית

התעשייה הזו שהתפתחה בארה"ב ואומצה ע"י תאגידים גדולים בארה"ב מגיעה גם לישראל. הוועידה הבינלאומית הזו היא הזדמנות למנהלים בארגונים בישראל שמתכננים ליישם בעתיד הקרוב פתרונות מבוססי ביזנס חברתי מחד, למקצועני דיגיטל, יזמים ומפתחים על פלטפורמות חברתיות והתנהגותיות שרוצים ללמוד איך עושים את זה בעולם.

לאתר הוועידה

אג'נדה ודוברים

הרשמה לוועידה ולסדנה

בכדי להנות מהטבה בהרשמה לוועידה ו/או לסדנה, הקלידו את הפרומו קוד: GeeksOnTop

ניוזגיק מחלק לכם 3 כרטיסים חינם

רוצים כרטיס חינם לאירוע?

הציעו רעיון לשימוש בגיימפיקציה בארגון על מנת לייעל את פעילותו, נסו להיות יצירתיים והרגישו חופשי לפרט ולהבהיר את היוזמה.

אנא שימו לב כי אתם משאירים בתגובה כתובת מייל אמיתית (כתובת המייל לא תחשף בתגובה עצמה, אך תשמש אותנו על-מנת ליצור איתכם קשר במקרה של זכייה בפרסים).

הבחירה במנצחים תהיה על פי התגובות המקוריות ביותר שהכי אהבנוהזוכים יבחרו על-ידינו לפי הפרמטרים שצוינו ואלו בלבד.

התחרות תסתיים ביום חמישי הקרוב, ה-29 בנובמבר בשעה 20:00 והודעה לזוכים תשלח במהלך הימים שלאחר מכן.

מאחורי הקלעים

מי שעומדת מאחורי Socialize12# היא קרן ליטני, הבעלים והמנכ"לית של חברת הייעוץ Socialize. החברה הינה חלוצה בישראל בתחום הסושיאל ביזנס ומתמחה בייעוץ לניהול לקוחות מתקדם מבוסס פתרונות טכנולוגיים ודיגיטליים על פלטפורמות חברתיות והתנהגותיות. "ב-12 השנים האחרונות עבדתי תקופה ארוכה כמנהלת מכירות בחברות הייטק מובילות, לפני כשנתיים יצאתי לחופשת לידה והחלטתי לנצל את הזמן ולקחת קורסים בתחומים שעניינו אותי, הלכתי לכנסים, קראתי ספרים ובהדרגה נחשפתי לתחום חדשני במערכות מידע שמצאתי שהוא מרתק והחלטתי להקים חברת ייעוץ".

"במקביל התחלתי לכתוב בלוג באנשים ומחשבים, באופן מפתיע מספר מצומצם של כתבות הפגיש אותי עם הרבה מאד אנשים שמתעניינים באותו תחום. מכיוון שיש לי שתי תינוקות בבית ואין לי מספיק זמן בכדי לספר לכולם על חדשנות בניהול לקוחות מתקדם ועל הדרך החדשה לעשות עסקים אז חשבתי לעצמי שהכי טוב שיבואו לפה כמה בכירים מהעולם ושהם יסבירו מהי התגלית החברתית לעסקים/לארגונים. החלטתי להזמין את כל האנשים הבכירים שעקבתי אחריהם בטוויטר וקראתי את הספרים שלהם ובאופן מפתיע רבים מהם הסכימו לבוא.

חבר הכיר לי את אבנר אלגום, מייסד ומנהל ארגון טכנולוגיות הגריד שאהב את היוזמה, הקונספט והרעיונות שלי לכנס וחשבנו שיש פה תחום ענק שמתפתח בארה"ב ובאירופה אבל לגמרי לא מטופל בישראל והחלטנו לצאת לדרך. רגע אחרי שהחלטנו ליזום את הוועידה עוד הספקתי להיפגש עם ג'ף פולבר. בשיחה שהתקיימה במלון מוניטפיורי בדיוק לפני שנה, קיבלתי ממנו את ברכת הדרך ועוד המון רעיונות, זה נתן לי מוטיבציה להמשיך".

אבל כמובן שהדרך לגאולה בסטארטאפ ניישן עוברת בהקמת חברת סטאראפ והתחום שהכי לליבי הוא גמיפיקיישן. בעולם הדיגיטלי, גמיפיקיישן היא אחת הדרכים לעיצוב התנהגות של משתמשים און ליין. מחקרים מוכיחים כי חברות שמאמצות פלטפורמות התנהגותיות, מצליחות לייעל תהליכים ולהשיג תוצאות טובות יותר ליצירת מחויבות ונאמנות לקוחות, בניית מוניטין, העברת ידע ועוד באמצעות חווית משתמש יוצאת דופן. התחלתי לפתח אפליקציה מבוססת משחק ובימים אלה אני בונה את הצוות ומחפשת מפתחים ואנשי UX שרוצים להשתתף במיזם".

 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

14 Comments on "Socialize: הועידה הבינלאומית הראשונה בישראל לתחום ה-Social Business [הזמנות]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Ariel Berger
Guest

מי לא שונא להחתים כרטיס?!
אני ממש סולד מהעניין…ואז שוכחים…ואז צריך לעדכן שעות…

הרעיון הוא להפוך את תהליך החתמת הכרטיס לכיפי!
אפשר לארגן לוטו יומי!
כל יום יש הגרלה של המספר / ההחתמה הזוכה… ( נניח 12 הוגרל…אז המחתים ה 12 באותו היום זוכה במשהו ! ) – אני בעד ביצי קינדר או פרארי או משהו בסגנון )
העובדים יתחילו לנסות לקלוע למספר וככה כל המודעות להחתמת הכרטיס תעלה! יפתור כמה כאבי ראש למשאבי האנוש…

Noa Navon
Guest

הי, איפה לכתוב את התשובות? בתגובות פה?

Rei  Dishon
Guest
אה, – יש לי רעיון למשחק עבור ניוזגיק קוראים לו the time המטרה שלו היא לגבש את העובדים, לתת להם ראייה רחבה של האתר (ואתרים כאחרים מסוגו אותם הם מכירים או למצוא אתרים חדשים מהם ניתן לקבל השראה או לבוא במסע ומתן לשיתוף פעולה) ולעזור בהעלאת רעיונות למדורים חדשים/שיתופי פעולה ומוצרים/שירותים שניוזגיק יכולים להציע (או מודלים עסקיים חדשים). המשחק מורכב מ"חפש את המטמון" וירטואלי בו השחקנים מתמודדים בינם לבין עצמם ( או מול יניב) וגם מול הזמן (אם כבר יושבים פה) כשבונה המשחק מחביא "מטמונים" ברחבי הבלוג או שולח למשימות ברחבי הרשת בשביל למצוא "אוצרות" ישנים או למצוא טרנדים/מגמות חדשות… Read more »
Ivgenia Mihalchuk
Guest

זה לא שיש כאן מקום להגיב בו ולהשאיר פרטים או משהו כזה …

נאוה עינבר | יחסי ציבור ושיווק חברתי בתחום הבריאות
Guest

אנחנו באים!!!

Nirit Smiley Weiss-Blatt
Guest
Nirit Smiley Weiss-Blatt
התהליך המשמעותי בכניסה לארגון הוא שלב החפיפה. העובד החדש צריך ללמוד את המושגים המקצועיים הקיימים בארגון וללמוד מיהם הגורמים החשובים בחברה ובחברות מולם היא עובדת. לייעול תהליך זה, ועל מנת שהעובד החדש לא יהיה שקוע רק בקריאת חוברת חפיפה משמימה, שקשה לזכור את פרטיה, אני מציעה שני משחקים: הראשון, בדומה ל-Words with friends של זינגה או משחקי שבץ-נא אחרים, העובד יצטרך ללמוד את המושגים החשובים ואח"כ ליישם את הידע במשחק, בו יתוגמל כאשר יכתוב נכונה את המושגים הרלוונטיים. המשחק יאתגר אותו כל פעם ברמת קושי עולה אודות אוצר המילים שחייב להיות שגור בפיו בשיחות עבודה. התחרותיות והרצון להרשים (ולא לפשל… Read more »
Noa Navon
Guest

יפה, דרך אגב למרצים באוניברסיטאות בחו"ל יש משחק כזה עם הפרצופים של הסטודנטים. הם מחוייבים לדעת תוך כמה שבועות את השמות של כולם!

Hanan Lev
Guest

אחד מ"גנבי הזמן" בארגון הוא קריאת מיילים. מסקר ספרות שעשיתי בעבר לטובת רעיון לסטארט אפ מצאתי שעובד אמריקאי ממוצע בתעשיית המידע "מבזבז" שעתיים יומיות בקריאת מיילים כמעט ללא ערך מוסף
לפיכך המשחק יהיה
ליגת מקום עבודה לכתיבת מיילים תמציתיים ובעלי ערך מוסף
כל העובדים יתבקשו במשך זמן קצוב לדרג בסוף קריאת המייל בניקוד 1-9 על פי הערך המוסף של המייל יחסית לאורכו.
לאחר נירמול , נקבל את ליגת כותבי המיילים של הארגון.
פרט לפרס שווה, כל העובדים יהנו משעות עבודה שבועיית שהתפנו להם כתוצאה מהתהליך

Nirit Smiley Weiss-Blatt
Guest
Nirit Smiley Weiss-Blatt

אחרי רעיון משחקי החפיפה, הנה עוד 2 רעיונות:

הרעיון השני:
כל יום לקראת הצהריים תפעל אפליקציה שיופיעו בה המקומות שאנשים רוצים ללכת אליהם לארוחת הצהריים. יתפרסמו המקומות המבוקשים של אותו יום ואיזה אנשים כבר שריינו (שילכו למקום המסוים), ואז העובד יוכל לבחור למי (ולאן) להצטרף. הוא יסמן את הצטרפותו, ואז בשעת הצהריים כבר אין התלבטות, הכל מסודר וידוע מראש.

הרעיון השלישי:
אפליקציה לגיבוש "פריסת יומולדת" משותפת. כל עובד יזין במערכת את תאריך הלידה שלו, והאפליקציה תעדכן למי מהעובדים תאריך קרוב. באמצעות האפליקציה העובד יוכל לפנות לעובד/ים הרלוונטיים ולהציע לו/להם פריסה משותפת, כאשר ניתן יהיה גם לבחור את אופי החגיגה (סוג כיבוד וכו').

Popime App
Guest

רעיון לאפליקציית מובייל שיוצרת דינמיקה חיובית בצוות ומעודדת את חברי הארגון לעמוד ביעדים שלהם: הארגון שולח לכל העובדים לינק להורדת האפליקצייה לנייד ותורם סכום סמלי לטובת פרסים; בכל פעם שעובד משלים משימה שהוגדרה ע"י חברי הצוות שלו – הם מקליקים על התמונה שלו והוא צובר נקודות; בסוף כל שבוע מקבל מי שזכ/תה במספר הגבוה ביותר של נקודות ומי שהעניק/ה הכי הרבה נקודות בפרס שווה לבחירתם (ארוחה זוגית, עיסוי במשרד, כרטיס להופעה וכד').

Noa Navon
Guest
קליטת עובדים חדשים כרוכה בהתאקלמות רבה, לא רק הכרה של התפקיד וכדומה אלא גם הכרה של הארגון, מה נמצא איפה, מי אחראי בדיוק על מה ובכלל לתפקוד טוב של עובד חשוב שיהיו לו קשרים והכרות טובה עם הארגון החל מלדעת מי עושה מה בארגון וכלה בלהבין איפה מסתתר הנייר למדפסת. זה דבר שלוקח בדר"כ זמן, לאנשים לוקח זמן להפתח, להכיר, להעיז לשאול, והזמן הזה עולה לארגון לא מעט כסף. אני מציעה משחק "טופס טיולים". בכל ארגון יש טופס טיולים שצריך לעשות, לפעמים זה מסתכם במשאבי אנוש ולפעמים התרוצצות של כמה ימים. אני מציעה שלכל עובד חדש יהיה טופס טיולים בצורת… Read more »
Noa Navon
Guest
ועוד רעיון למשחק ליצירת רעיונות חדשים ויצירתיים יותר לארגון בכל ארגון יש היום כבר סוג של דרך להעביר להנהלה הצעות ייעול, רעיונות חדשים וכדומה. לרוב אלו רעיונות שאדם אחד הגה. כידוע כשיש סיעור מוחות וכמה אנשים חושבים ביחד אז מגיעים לרעיונות יצירתיים וטובים יותר, כמו כן, ככל שמעורבים בתהליך אנשים שמגיעים ממחלקות שונות ותפיסות שונות כך אפשר להגיע לרעיונות טובים יותר. הנה שני רעיונות למשחקים שיגרמו להצעת רעיונות למוצרים, שיכלולים או בכלל בארגון 1. מסירות אם לעובד יש רעיון או לחילופין בעיה שהוא מחפש לה רעיון יצירתי, הוא מעלה את זה לפלטפורמה של המשחק. הרעיון עובר דרך הפלטפורמה באופן אקראי… Read more »
Anat Slyper
Guest
אם זה לא מאוחר מדי, משחק שיעזור למעסיקים לייעל את שיבוץ המשמרות ואת הרדיפה אחרי עובדים שתמיד מאחרים לתת את השיבוצים שלהם. העובדים יסמנו את המשמרות המועדפות עליהם באפליקציה/ תוכנה ייעודית, יוענקו פרסים/ נקודות על בסיס מילוי לוח המשמרות ומה שהמעסיקים רוצים לתמרץ לדוגמא- למי שממלא ראשון את המשמרות, כל שבוע יהיו כמה משמרות סודית שמי שיסמן אחת מהן ראשון יזכה בפרס/ נקודות, עובדים שיבחרו במשמרות "גרועות" יצברו נקודות שיזכו אותם בסופו של דבר בבונוסים/ פרסים וכד'. ניתן לערוך תחרויות שונות בהתאם למילוי לוח המשמרות (מי שנותן הכי הרבה אופציות, מי שהסכים הכי הרבה פעמים השנה לעבוד בחמישי בערב) .… Read more »
Noa Navon
Guest

הי, מי זכה?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: