סנאפ ו-Time Warner חוברות יחד כדי לכבוש את המילניאלז

במסגרת ההסכם בין השתיים עד סוף השנה ישודרו 10 תוכניות ייעודיות לקהל המשתמשים של סנאפצ׳׳ט

Time Warner, שמחזיקה בין היתר ב-HBO, חתמה על חוזה דו שנתי בשווי של 100 מיליון דולר עם סנאפצ׳ט. במסגרת העסקה, תאגיד התקשורת ייצר לסנאפצ׳ט 10 סדרות מקוריות שניתן יהיה לצפות בהן ישירות מאפליקציית המסרים, בלי להניח לרגע את הסמארטפון בצד. כרגע לא ברור אם ג׳ון סנואו הוא חלק מההסכם, אבל התכנון הוא שעד סוף השנה הנוכחית ישודרו 3 תוכניות מדי יום במגוון פורמטים, ובהם דרמות, קומדיות, חדשות יומיות וסדרות אנימציה.

Win-Win Situation

מחקרים וסקרים מעידים על כך שבשנים האחרונות מיליון לקוחות התנתקו משירותי הכבלים ועברו לשירותי סטרימינג למיניהם, ובראשם נטפליקס. רק אתמול דיווחנו על כך שפלטפורמת הסטרימינג הפופולרית, נטפליקס, משרתת כעת יותר מנויים מאשר כל חברות הכבלים הגדולות ביותר בארה׳׳ב יחד. אלו שללא ספק מובילים את המהפכה הם דור המילניאלז, שרבים מהם מעולם לא היו מנויים לשירותי טלוויזיה מסורתיים כמו כבלים או לווין. לכן, שיתוף הפעולה בין סנאפ ל-Time Warner, שמחזיקה ב-HBO Warner Bros ו-Turner, יאפשר לאחרונה להכניס לתודעה את התכנים מתוצרתה באמצעות אותן תוכניות שיופיעו ויפורסמו בסנאפצ׳ט.

הצעירים של היום (אין דרך לכתוב את זה בלי להרגיש זקן השבט) כמעט שלא צורכים תוכן בדרכים מסורתיות. כתוצאה, ענקיות כמו טיים וורנר נפגעות מאחר שאותם צופים פוטנציאליים כלל לא נחשפים לסדרות שהיא מפיקה. שיתוף פעולה עם סנאפצ׳ט, ה-פלטפורמה שבה כל הצעירים נמצאים, עשוי לחשוף את הקהל הזה לתכנים חדשים באופן ישיר, וזה בהחלט נראה כמו win-win לשני הצדדים.

פרט מעניין ששווה להתייחס אליו הוא שבחודש שעבר גם פייסבוק, המתחרה הגדולה של סנאפצ׳ט, חתמה על עסקאות עם יצרניות תוכן אהודות על המילניאלז, בהן Vox Media ו-BuzzFeed. לפי מקורות יודעי דבר, גם פייסבוק מתכננת לייצר תוכניות לקהל המשתמשים שלה, וההערכות הן שבין לבין ייחשפו המשתמשים לפרסומות (הרי בכל זאת מדובר במודל הכלכלי המרכזי של פייסבוק). ככל הנראה התכנים יורכבו מסדרות שיהיו בבעלות פייסבוק שאורכן 30-20 דקות, לצד סרטונים קצרים יותר, חלקם מתוסרטים וחלקם לא, באורך של עד 10 דקות שעליהם לפייסבוק לא תהיה בעלות.

השורה התחתונה היא שכל עולם התוכן והטלוויזיה משתנה, וזה קורה לטובת הרשתות החברתיות שגם ככה השתלטו על כל רגע פנוי של כולנו. לדור הוותיק יותר נותר רק לקוות שתאגידי השידור וחברות ההפקה לא ישקיעו את כל מאמציהן רק בתכנים יעודיים לפייסבוק, סנאפצ׳ט וטוויטר, ויזכרו גם אותנו.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

1 תגובה on "סנאפ ו-Time Warner חוברות יחד כדי לכבוש את המילניאלז"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
טום
Guest

בא לי להקיא!
ממש דור של מפגרים… ואני רק בן 19.
סרטן, סרטן, סרטן.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: