2699936449 שיווק חכם יותר: Singular הישראלית מגייסת 15 מיליון דולר | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

שיווק חכם יותר: Singular הישראלית מגייסת 15 מיליון דולר

המערכת של Singular מאחדת מידע אודות מערך השיווק של חברות ממאות ערוצים שונים, ממנו ניתן ליצור תמונה מלאה המסייעת לקבל תובנות חדשות ולייעל קמפיינים שיווקיים

מקור: Singular

מקור: Singular

Singluar (סינגולר) הישראלית פיתחה פלטפורמת אנליטיקה שאוספת ומחברת מידע ממגוון כלי שיווק דיגיטליים בהם מנהלי שיווק משתמשים, אל מערכת אחת. כעת, מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס A בסך 15 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי מגיע מ-Capital Translink, KDWC ו-Ventures Telstra המצטרפים למשקיעים הקיימים של החברה – Catalyst General. סבב הגיוס האחרון יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח והעשרת המוצר הנוכחי שלה, ולהרחיב את צמיחתה הגלובלית בין היתר באמצעות גיוס 50 עובדים נוספים למשרדיה בתל אביב, סן פרנסיסקו וברלין.

dev

תמונה מלאה מכל מקורות המידע

״כיום, מנהלי שיווק דיגיטליים נאלצים להשתמש במגוון רחב של ספקים, שירותים ופתרונות על מנת לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. אלה כוללים מערכות Analytics ,רשתות פרסום, ספקיות מידע, מערכות CRM ומוצרי BI ,כשכל אחד מהם כולל בתוכו כמויות מידע אדירות.״ מסביר גדי אלישיב, מנכ״ל Singular. ״כל המידע הזה מנותק אחד מהשני ובלתי ניתן לניהול, מה שמוביל לכך שמנהלי השיווק אינם מסוגלים להגיע להחלטות אפקטיביות, ואינם יכולים לחשב את ה-ROI על גבי כל מערך השיווק של החברה. לכן, במקום לבנות פתרון נקודתי נוסף, החלטנו לתקוף את הבעיה מכיוון אחר – בנינו פלטפורמה המסוגלת לאסוף ולחבר את המידע ממגוון הכלים והשירותים בהם מנהלי השיווק משתמשים כיום לתוך מערכת אחת. כך, יכולים להבין בצורה מיידית מהו ה-ROI שלהם, ולהגיע להחלטות עסקיות אפקטיביות״

בעזרת המערכת של Singular, ניתן לחשוף את ה-ROI (ההחזר על ההשקעה) של כל פעולה שיווקית של לקוח ולהציע תובנות רלוונטיות יותר למנהלי השיווק. הפלטפורמה מספקת בין היתר שירותי שיוך המרות, מעקב בזמן אמת אחר הסכומים המושקעים, ניתוח הקריאייטיבים השונים ושירותי אוטומציה לתהליכי העבודה – כדי שמנהלי השיווק יוכלו לשפר את אופן העבודה שלהם ואת תוצאות הקמפיינים. חברות שרוצות להתחיל להשתמש במוצר לא נדרשות להוסיף SDK או לערב בתהליך את צוות הפיתוח, שכן הפלטפורמה מתחברת אוטומטית לתהליך העבודה הקיים של כל חברה, במטרה להשלים ולהעשיר אותו.

Singular נוסדה ב-2014 על ידי שלושה יוצאי חברת Onavo, שנרכשה על ידי פייסבוק: גדי אלישיב, CEO, ערן פרידמן, CTO וסוזן קואו, COO. במסגרת עבודתם הקודמת, השלושה הכירו את השוק וחוו באופן אישי את האתגרים עימם מתמודדים מנהלי השיווק הדיגיטלי גם דרך פעילויות שעשו בחברה, וגם דרך לקוחות החברה. כך, הם חשבו על הרעיון למוצר. לפני קצת יותר משנתיים, ביחד עם השקת המוצר הודיעה החברה גם על גיוס של 5 מיליון דולר בהובלת General Catalyst, מה שמעמיד את סך גיוסיה עד כה על 20 מיליון דולר.

con

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

2 Comments on "שיווק חכם יותר: Singular הישראלית מגייסת 15 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
יניב
Guest

מברוק! חברה מעולה!

נמרוד
Guest

מרשים. בהצלחה!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: