המוצר הכי מסקרן ב-24 השעות האחרונות בקיקסטארטר הוא Sense

מוצר חדש ומסקרן במיוחד מציג עוזר ביתי חכם שנועד ללמוד ולנהל את כל המכשירים החכמים בבית באופן אוטומטי. וכשמדובר במכשיר ביתי, העיצוב שלו בהחלט עוזר למתג אותו כמלך החדש בבית

sense

סטארטאפ אמריקאי חדש בשם Silk Labs שהוקם על ידי ה-CTO לשעבר של מוזילה – אנדריאס גל, מציג את המוצר הראשון מתוצרתו – Sense.  מדובר במכשיר ביתי חכם המבוסס על פלטפורמה שפיתחה החברה במטרה ללמוד את דפוסי החיים של הנוכחים בבית ולהגיב לאירועים המתרחשים, תוך כדי שימת דגש לשמירה על המידע האישי באמצעות הצפנת חומרה. כך למשל, Sense יכול לזהות מתי מישהו נמצא בבית, לזהות ולפרש מחוות קוליות, ללמוד את העדפות המשתמש וליצור הרמוניה בין כל המכשירים החכמים שלכם בבית כדי שיגיבו בהתאם לאותן פקודות. כמו כן, ב-Silk Labs מדגישים שהמוצר עוצב באופן מוקפד להפליא (מבחינה חיצונית) כדי שיתאים בצורה מושלמת ולא מורגשת לכל בית.

sense

גם יפה וגם חכם

Sense כולל בתוכו טכנולוגיה של למידת מכונה, ראייה ממוחשבת ועיבוד קולי, כאשר כל אלו יחדיו מאפשרות ליצור חוויות ׳מחוברות׳ חכמות אף יותר. בצורה זו המכשיר יכול לגרום לכך שהאורות ידלקו ברגע שתיכנסו הביתה, כשתחגגו יום הולדת למישהו ותרצו לכבות את האור תוכלו להגדיר ׳Party Mode׳ והמכשיר החכם יגיב בהתאם, ניתן להתאים את התרמוסטט כך שיופעל באופן אוטומטי ברגע שהילדים נכנסים הביתה ואפילו אפשר להגדיר שהשואב הרובוטי יתחיל לפעול ברגע שיזהה לכלוך. את כל הפעולות הללו Sense אמור ללמוד לדעת לעשות באופן אוטומטי, שכן הוא לומד את ההעדפות והשגרה של המשתמש.

כאמור, המכשיר כולל שכבת הצפנה אשר נועדה לבטל את סיכוני האבטחה, הצפנה אשר עובדת כך שרק מכשיר סמארטפון שהוגדר ונמצא במרחק סנטימטרים ספורים מ-Sense יוכל לגשת אל המידע מרחוק. כמו כן, המכשיר יוכל להריץ יישומי צד שלישי שיפותחו באופן עצמאי (החברה המפתחת תיצור SDK מלא שיהיה זמין בפני מפתחים).

כדי להפוך מרעיון למציאות יצאה החברה בקמפיין בפלטפורמת קיקסטארטר במטרה לגייס כ-100 אלף דולר. יממה לאחר עליית הקמפיין לאוויר, גייסה החברה את היעד במלואו ואף חצתה אותו (הסכום שגויס עד כה עומד על 116,740 דולר). גרסת ה-Early Bird המוזלת של המוצר כבר אזלה (225 דולר), אך תמורת 269 דולר כולל משלוח לישראל (1,050 ש״ח) תוכלו גם אתם ליהנות מהמכשיר, עם מועד שילוח משוער בדצמבר 2016.

לעמוד הקמפיין

סרטון הקמפיין – Sense

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: