ראית קנית: Seebuy הישראלית מגייסת 2 מיליון דולר

גולשים נחשפים מידי יום למאות מיליוני פיקסלים של תוכן ויזואלי. המערכת של Seebuy מזהה כל מוצר שנמצא בתוך תמונה ומקשרת אליו לינק לרכישה מיידית

seebuy

תמיד רציתם לדעת איפה הסלבס עושים את הקניות שלהם? חברת הסטארטאפ הישראלית Seebuy, פיתחה טכנולוגיה שיודעת לזהות את המוצרים שנמצאים בתמונות שמתפרסמות ברשת, מכל מכשיר. לחיצה על התמונה תציג בפניכם מוצרים שזוהו, ולחיצה על מוצר שאהבתם תפנה אתכם לאתר ממנו תוכלו לקנות אותו. כעת, מודיע הסטארטאפ על השלמת סבב גיוס סיד בגובה 2 מיליון דולר מאנג׳לים פרטיים.

כל תמונה ברשת הופכת למיני חנות וירטואלית

תרבות הצריכה עברה תפנית אדירה בשנים האחרונות אודות לאתרי ה-eCommerce למיניהם. שוק האונליין מגלגל מיליארדי דולרים מידי שנה וגם בישראל נרשמה עליה חדה במכירות רק בשנה האחרונה. במקביל, ועם עלייתן של הרשתות החברתיות ומשפיענים למיניהם, הפך תהליך הצריכה לכזה המעורב בו רגש עז הבא לידי ביטוי בצורך אמיתי לא רק לדעת מאיפה ניתן לרכוש את המוצרים שהמשפיענים לובשים, אלא לרכוש אותם ממש כרגע ובלחיצת כפתור. כיום, מה שאנחנו, ׳האזרחים הפשוטים׳ יכולים לעשות כדי לרכוש את אותו פריט נחשק הוא לחפש את שם המותג ולנבור ברשת עד שאולי נמצא אותו (לרוב החברות שעומדות מאחורי המותגים מתוייגות, אך עדיין מדובר בתהליך יחסית מסורבל שכן באינסטגרם למשל לא ניתן להטמיע לינקים לצד תמונה).

הפתרון של Seebuy מאפשר לגולשים לגלות רובד נוסף בתמונות המופיעות באתרי תוכן תוך שהם מקבלים שכבת מידע מהימנה אודות המוצרים הנמצאים בתמונות עצמן. הממשק יוטמע באתרי תוכן במדורי האופנה, הספורט, הטכנולוגיה הלייפסטייל, כחלק בלתי נפרד מהאתר ויהפוך כל תמונה למיני חנות אינטרנטית, דרכה יוכל הגולש לקנות את המוצר בקליק אחד.

המערכת מאפשרת לא רק לגולשים להפיק ערך ייחודי מהגלישה אונליין; לאתר האם, תהיה זו הזדמנות לייצר מקור הכנסה פאסיבי חדש מהפעילות המתבצעת באתר, ואף לחזק את הקשר עם הגולשים הקיימים- שיקבלו חווית משתמש חדשה. למפרסמים, יהיה זה ממשק פרסום חדש, ממשק המבוסס על צורך רגשי של הגולש הסקרן, לרכוש מוצרים בו ברגע שצפה בהם תוך קריאת כתבה- וכל זאת, כחלק אינטגרלי מתמונות בתוך כתבות באתרים. בקיצור – Win Win Situation (קצת פחות לחשבון הבנק של המשתמשים).

מכיוון שתוכן וויזואלי באיכות נמוכה עשוי להוביל למוצרים שאינם ברי זיהוי, בעתיד יתבצע שימוש בחכמת ההמון ובשביל ההמון. משתמש הקצה, יוכל להירשם לתכנית התגמולים של החברה ולסייע בהזנת הקישור המתאים לקניית המוצר באופן ידני. (משתמש שישתתף בהזנת התכנים ובהנחה שהתכנים שהזין יאושרו על ידי המערכת – יוכל לקבל תגמול על פעילותו).

החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי בנצי אהרון, אייזק גליקסון, אהרון אזולאי ואהרון מרצבך. הרעיון למוצר עלה בעקבות רצונם של המייסדים לחולל שינוי בתהליכי הרכישה המקוונים, ולאחר שנתיים הוא נמצא בישורת האחרונה לפני העלייה לאוויר.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

11 Comments on "ראית קנית: Seebuy הישראלית מגייסת 2 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
מאיה
Guest

רעיון מדהים !
אבל למה לא כתוב איך אפשר להשתמש ?

אמיר
Guest

אולי כי אי אפשר, והם קיבלו כתבה על חלום שלא ניתן טכנית למימוש.
תראה את התגובה של ליאור למעלה. תבין יותר.

ליאור
Guest
פיקציה פיקציה פיקציה ! עוד חברת "שלנו" נולדה. מדוע? גם מנוע החיפוש תמונות של גוגל (שכנראה מכיל אלוגריתם קצת יותר חכם) לא מצליח להגיע ל 99 אחוז או קרוב לזה. המנוע של גוגל משווה בין תמונה לתמונה שהן שטוחות, בטח לא תמונה של פריט על סלבס שהולך ברחוב. אין יכולת טכנית שקיימת בעולם להגיע לרמת זיהוי כזו. גם אדם אמיתי, מומחה באופנה, לא יכול לעמוד מול אדם שלובש חולצה שחורה ולהגיד אם היא מקסטרו, רנואר, או מהאנגר בחולון. כי פשוט אין מספיק מזהים. השלב הבא של הפיקציה היא קישור לפריט. אם יש לי חולצה של חברת תמנון, ונניח וזיהתם אותה… Read more »
David
Member
אני חושב שהתשובה נמצאת בכתבה. הם אומרים שזה פותח אפשרויות חדשות לפרסום. אם הם מביאים את המוצר המקורי אז איך זה פותח אפשרויות לפרסום? הרי אם הסלב לובש רנואר אני גם רוצה רנואר ואין סיבה לרנואר לשלם לאתר על זה. התושבה היא שהם מחפשים חולצה דומה מתוך מאגר חולצות. אם החולצה שראית היא בצבע שחור עם םסין כחולים ושרולים קצרים אז הם מנסים להביא לך משהו דומה אבל ממש לא את החברה הזו וגם לא בדיוק איך זה נראה. לפי הידע המועט שלי, אחרי שזיהו את החולצה בתמונה די קל למצוא בעזרת דיפ לרנינג חולצות דומות באתרי מכירות. הקושי הגדול… Read more »
סתם אחד שקורא
Guest
סתם אחד שקורא

נראה שהם משתמשים ביוזרים שיזהו עבורם….
http://seebuy.io/he/#suricata

——
הפכו לסוריקטות- צברו נקודות- ותוכלו לזכות במתנות שוות!

הממשק החברתי של Seebuy מאפשר לכם לא רק לדעת מאיפה
נרכש כל פריט בתמונה אלא לזכות במתנות מדהימות במידה ואתם תהיו אלה
שתזהו מאיפה ניתן לרכוש את המוצר שראיתם.

הצלחתם להקדים אותנו? הזנתם קישור למוצר שהאלגוריתם שלנו טרם זיהה?
כל לינק למוצר שתזינו יקנה לכם 100 נקודות – אותן תוכלו להמשיך לצבור או לבחור מתנה!

ככל שתזינו יותר- כך תצברו יותר נקודות ותוכלו לבחור מתנות שוות יותר.

הצטרפו עכשיו לקהילת הסוריקטות שלנו ויחד- נהפוך את הרשת למרחב קניות עצום!

ענבל רוזן
Guest

אני מכירה באופן אישי את אחד מהנפשות הפועלות שהיה מתכנת בכיר בחברה שעבדתי בה.
הבחור מוכשר מאד ופיתח מערכי מכירות ואלגוריתמים לחברות בינלאומיות בחו״ל- גם במסגרת עבודתינו יחד וגם באופן עצמאי.

לא נכנסת לפן הטכנולוגי כי קטנתי אבל בגלל ההיכרות שלי אני מאמינה שהדברים שנכתבו לא נכתבו סתם.
חבל שאנשים מחפשים לומר את דעתם בצורה כל כך נוקבת – כשאין להם מושג מה יש או אין לחברה הזו.

אודליה
Guest

עיבוד תמונה זה ממש לא אלגוריתמם פשוט של 1+1..

יהונתן
Guest

לדעתי התגובה ממש לא נכתבה סתם כי רואים שמי שכתב אותה מבין במה שהוא כתב וניתח את זה יפה מאוד.
אלגוריתם לזיהוי תמונה הוא מורכב מאוד, במיוחד שמספיק אלמנט אחד כדי שישנה את הבגד.
לגבי אחת התשובות שנאמרה פה, אם הוא מביא לי בגד דומה או לא מקורי כמו בתמונה, מה זה עוזר לי? איך אני יכולל להיות שזה יראה יפה כמו בתמונה על המפורסמת?
לצערי, עם כל הרצון לפרגן למיזם ישראלים, באמת עולה ריח לא טוב מהסיפור הזה.
אני מוכן לאכול את הכובע לאחר שאראה שטעיתי ויש מוצר שעובד כפי שהובטח. להתחיל מיזם עם 99% הצלחה נשמע לי קצת כמו over shutting

עילום שם
Guest

אמת אמת אמת

הילה הר כסף
Guest

לייק אהבתי!

אסף
Guest

נשמע שיש לחברה עתיד אם באמת הצליחה לפתח פתרון מהפכני שעובד טוב.
אם לא, תצטרך לתת את הדין למשתמשים שלה.

בכל מקרה, כן יש אפליקציות שעושות שימוש בטכנולוגיות דומות כגון האפליקציות שסורקות מוצרים בסופר ומאפשרות לדעת עליו כל מיני נתונים. הטכנולוגיה לא פעם מפתיעה אותנו..

מישהו יודע באיזה אתרים כבר הוטמעה הטכנולוגיה?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: