מהחודש הבא: מסכים שקופים תוצרת סמסונג, היעד: בעיקר פרסום

במסגרת תערוכת IFA, מתכננת סמסונג להציג שני סוגי מסכים המיועדים לתצוגה מסחרית, כאשר אחד מהם מציע תצוגה שקופה המיועדת לארונות תצוגה

מקור: יח"צ

סמסונג משיקה זוג מסכים חדשים, המיועדים לשימוש מסחרי ומאפשרים לבעלי עסקים או חנויות לבנות קיר תצוגה בצורה קלה ופשוטה – על ידי הצבת המסכים אחד על השני. אך עבור 'הקסם הנוסף' והיתרון המשמעותי עבור לקוחותיהם, אחד מהמסכים יגיע עם תצוגה שקופה, כך שניתן לראות דרכו את הצד השני של המסך.

חלון לעתיד התצוגות

במסגרת תערוכת InfoComm שנערכה ביוני האחרון, זכו מספר חברות גדולות וידועות להציג את הטכנולוגיות והחידושים המשמעותיים בתחום האודיו, תצוגה, הקרנה, תאורה, שילוט דיגיטלי, נטוורקינג, הפצת אותות ועוד. באירוע, הציגה סמסונג מסך תצוגה חדש המיועד לשימוש מסחרי, תחת שם הדגם UD22B. המסך, בעל תצוגה של 21.6 אינץ', מגיע בעובי של 5.5 מילימטרים ומיועד לאפשר לבעלי חנויות, עסקים וכל מי שרק ירצה, ליצור קירות אינטרקטיביים ויצירתיים.

החיבור בין המסכים נעשה כמעין פאזל, ומאפשר להציג את המסכים במגוון דרכים וצורות – ולא רק על גבי הקיר. באמצעותו, יכולים בעלי חנויות ליצור פסל תלת מימדי העשוי מסכים, להציב אותם אחד על גבי השני בצורה מסויימת ולעשות ככל העולה על רוחם, כאשר מסוגלים לחבר עד 100 מסכים יחדיו.

כעת, סמסונג מציגה את המסך הבא במשפחה, תחת שם הדגם NL22B ועם מספר שינויים משמעותיים. המסך החדש יהיה בעל תצוגה של 22 אינץ' ובניגוד לקודמו, יגיע בתוך בסיס קובייה, הנראית כמעין ארון תצוגה. השיפור המשמעותי של הדגם החדש הוא לא רק בצורתו החיצונית, אלא בעובדה שהוא מציע תצוגה שקופה, המאפשרת להציג מידע על גבי המסך על המוצרים היושבים 'בארון התצוגה'.

כך לדוגמה, תוכל סמסונג להניח בתוך הקוביה את אחד ממכשירי הסמארטפון שלה ובאותו הזמן להקרין את המידע הרלוונטי עבורו. הצופים ועוברי האורח יזכו לא רק לראות את צורתו הפיזית של המכשיר, אלא בנוסף ילמדו על המפרט הטכני שלו, יצפו בפרסומות שלו ויבינו את יכולותיו האמיתיות, בזמן שמעריכים את גודלו הפיזי.

בקרוב בחנויות

שני המסכים יהיו בעלי מסגרות מתכת, לוחות צד העשויים זכוכית ופאנל אחורי עם תאורת LED. התאורה של המסך תשתנה בזמן אמת בהתאם למיקום המסך, ובזכות כך, יוכלו להציע המסכים חסכון של עד 30 אחוזים בצריכת החשמל. בנוסף, שני הדגמים יגיעו עם רמקולים מובנים, יציעו חיבור למחשבי PC ויהיו בעלי aspect ratio של 1:1.

את הדגם החדש של המסך, NL22B, מתכננת החברה להשיק ולהציג לצד הדגם הקודם במסגרת תערוכת IFA הנערכת בברלין בסוף החודש. המסכים יהיו זמינים לרכישה כבר במהלך חודש ספטמבר, אך לצערכם, רק לחברות פרסום גדולות – ולא עבור הצרכן הממוצע. מצד שני, אולי כבר במהלך השנה הקרובה נוכל לראות את יישום הטכנולוגיה החדשה בעוד מוצרים של החברה – אותם גם אנחנו נוכל לרכוש.

וידאו: Transparent Samsung NL22B

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 Comments on "מהחודש הבא: מסכים שקופים תוצרת סמסונג, היעד: בעיקר פרסום"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
יוני כץ
Guest

שווה כל שקל רק שימכרו כבר

אבי
Guest

בד"כ אוהב את מה שסמסונג עושים, אבל הפעם זה דבר כ"כ מיותר…
לעבודה משרדית או אפילו לבית זה דבר פשוט מיותר… טוב כנראה יש סיבה שמייעדים את זה לחלונות ראווה ופרסום..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: