רד האט מדווחת על גידול של 500% בבסיס הלקוחות

לדברי האנליסט בראד שימין, מאז המעבר לפני שנתיים למודל פלטפורמה, במסגרתו לקוחות עושים מנוי לפתרונות קוד פתוח ברמה ארגונית, גדל בסיס הלקוחות המשלמים של רד האט ב- 500 אחוז.

red_hat_logo_bigלדברי האנליסט בראד שימין מחברת המחקר Current Analysis, מאז המעבר לפני שנתיים למודל פלטפורמה, במסגרתו לקוחות עושים מנוי לפתרונות קוד פתוח ברמה ארגונית, גדל בסיס הלקוחות המשלמים של רד האט ב- 500 אחוז והחברה הרחיבה משמעותית את תוכניות הערוץ ושותפי ISV שלה.

רד האט (Red Hat) מוכרת כספקית מערכת הפעלה לינוקס ופתרונות קוד פתוח, וירטואליזציה ומיחשוב ענן  מובילה, יחד עם טכנולוגיות תווכה (middleware) לג'אווה, ללקוחות ארגוניים גלובליים דרך מודל עסקי וטכנולוגי המבוסס במלואו על קוד פתוח.  שימין, אומר כי דעתו החיובית על החברה מתבססת בין השאר על התקדמותה המשמעותית בשוק תשתיות היישומים מאז רכישת ספקית התוכנה JBoss ב- 2006. "החברה מציעה מערך SOA מקיף (JBoss enterprise SOA Platform) הכולל שרת יישומים, bus שירות ארגוני (ESB), מנוע workflow וכלים, מנוע חוקים עסקיים, פלטפורמת מסרים, כלי ניהול, ופלטפורמת governance (דרך שותפויות)", כותב שימין.

האנליסט אומר כי  בשילוב עם היצע JBoss שלה ממצבת עצמה רד האט היטב לתחרות בשדה הקרב המתפתח של SOA מכוונת לעסקים, עם יצרנים כמו יבמ, אורקל, Software AG וטיבקו.

ללקוחת ארגוניים מציעה רד האט הפצות תוכנה שנבחנו והוסמכו על ידה, כמו פתרונות הפלטפורמה והכלים שלה, המוצעים יחד עם מנוי שירות ותמיכה שנתי או רב-שנתי. מנויים אלה מחולקים לסוגים שונים וכוללים רמות מוגדרות של תמיכה, כולל עדכוני אבטחה, תיקוני באגים, שיפורי תפקודיות ושדרוגי טכנולוגיה, דרך טכנולוגיות הניהול והניטור משולבות של החברה. בנוסף, מספקת החברה שירותים מקצועיים הכוללים הדרכה, יעוץ ושירותי תמיכה גלובליים.

שימין מציין כי בניגוד למתחרותיה, החברה מצליחה לשמור על מודל עסקי מלא של קוד פתוח, הן בדרך בה היא מוכרת ומשווקת מוצרים, והן בדרך בה היא בונה את פתרונותיה. "שלא כמו מתחרותיה הפועלות בשיטת קוד סגור, ואינן מאמצות באופן מלא מודל זרימת הכנסות מרישיונות וממנויים, רד האט ביססה באופן מוצק מודל עסקי מבוסס מנויים, השם את החברה בעמדה ראויה לקנאה ביחס למגמת התעשייה במעבר להכנסות מרכישות תוכנה על בסיס מנויים", אומר שימין.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: