PowToon הישראלית מגייסת 600 אלף דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית PowToon הודיעה על גיוס 600 אלף דולרים מתכנית אקסלרציה חדשה בעלת מודל שונה משאר התוכניות הקיימות כיום, Startup Minds

מקור: יח"צ

חברת הסטארטאפ PowToon המציעה פלטפורמה ליצירת סרטוני הדרכה לסטארטאפים ויזמים, הודיעה על גיוס 600 אלף דולרים מ-Startup Minds, אקסלרטור חדש בעל אסטרטגיה שונה משאר תוכניות ההאצה הקיימות בשוק, המשקיע סכומים נמוכים במיוחד ומציע טווח פעולה רחב, עם מעורבות מדודה בפעילות החברה.

ההשקעה מ-Startup Minds, שנוסדה ב-2012 על ידי דוקטור דויד גונן הגיעה בעקבות חיפוש של גונן אחר מוצר דומה, שיענה על הצרכים האישיים שלו ויאפשר לו לבנות מצגות לחברות הפורטפוליו שלו. מתוך החיפוש הגיע אל PowToon, זיהה את השוק הרחב אליו פונה ואת ההזדמנות המעניינת, והחליט לא רק להשתמש בשירותיה – אלא לעמוד מאחוריהם בצורה מלאה. גונן הוסיף כי האפשרויות המוגבלות ליצירת חומרי שיווק במחירים סבירים לשוק היא מדהימה, והיא מה שגרמה לו להחליט על ההשקעה הנוכחית.

מנגישים את כלי היצירה

הרעיון העיקרי העומד מאחורי חברת PowToon היה לאפשר לכל מי שרק רוצה ליצור סרטוני הסברה והדרכה למוצר שלו, גם אם אין לו ידע ביצירת סרטונים מסוג זה. הפלטפורמה של החברה מציעה פתרון "עשה-זאת-בעצמך" לסרטונים, הכוללים דמויות מצויירות והצגת הסבר הנוגע לפתרון אותו מציעה. בפועל, היא מציעה למשתמשים אפשרות ליצור סרטוני הסברה פשוטים, בעלי תסריט ואנימציה משעשעים המיועדים להעברת הקונספט העיקרי של המוצר המדובר.

החברה מציעה אפשרות Drag-and-Drop של האלמנטים השונים ישירות אל השקופיות המוצגות על פני המסך, אפשרות לבחירת האנימציה הרצויה וכמובן הוספת טקסט ומוזיקת רקע. את התוצאה הסופית יכולים המשתמשים להעלות ישירות ליוטיוב, או לחילופין לשתף על גבי הרשתות החברתיות, כמו פייסבוק וטוויטר.

עד היום, ההתמקדות העיקרית של PowToon הייתה בחברות סטארטאפ ויזמים ומתן עזרה בעת העברת הדגמות הנוגעות למוצר או אפילו בהצגת החזון אל מול משקיעים פוטנציאלים, אך כעת החליטה להרחיב את שוק הפעולה שלה גם אל המגזר החינוכי, באמצעות שיתוף פעולה עם Discovery Education, המציעה הזרמת סרטוני וידאו חינוכיים ישירות אל בתי הספר.

השירות שמציעה החברה עובד במודל Freemium ומציע למשתמשים אוסף של תבניות ותכנים מוכנים מראש המגיעים ישירות ממעצבים, אנימטורים, שחקני קול ואמני סאונד במטרה להפוך את הסרטון להרבה יותר מקצועי. לצד האפשרויות הבסיסיות המוצעות בחינם, יכולים המשתמשים להוסיף פיצ'רים ותכונות בתשלום, כאשר לצד הודעה על הגיוס הודיעה החברה על הוספת מנוי חודשי לשירות במודל Pay-per-Use, כך שהמשתמשים משלמים רק על האלמנטים הספציפיים בהם משתמשים.

מתמקדים בעיקר

PowToon נוסדה ב-2011 על ידי איליה ספיטלניק (Ilya Spitalnik) ודניאל זטורנסקי (Daniel Zaturansky) ונוהלה עד היום במודל בוטסטארפ, עם השקעה קטנה שהגיעה מ-Kima Ventures ומהאינקובטור Greenwave, אותו מנהל ספיטלניק. לפני כחמישה חודשים השיקה החברה את גרסת הבטא שלה, ועד היום נוצרו למעלה מ-75 אלף מצגות בפלטפורמה.

החברה, מונה נכון להיום שבעה עובדים בלבד, ומתכננת להשתמש בסכום המימון הנוכחי על מנת להוסיף עוד אפשרויות ותכונות למוצר שלה, לשפר את הביצועים הכלליים ולהרחיב את הצוות ל-10 עובדים סך הכל. ספיטלניק מציין כי מטרתה של החברה הייתה למצוא משקיע אחד ויחיד על מנת להמשיך לעבוד על פי החזון המקורי של החברה, ו-Startup Minds היא מי שהתאימה להם במדוייק למודל זה.

וידאו: PowToon

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה on "PowToon הישראלית מגייסת 600 אלף דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
TZahi Ar.
Guest

lלזכותם יאמר שיש להם מודל עסקי בניגוד לכל אפלקציות מיניהם מובייל.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: