Origami Logic הישראלית משלימה סבב גיוס בגובה 9.3 מיליון דולרים [גיוס]

חברת Origami Logic הישראלית, המתמחה במתן פתרונות אנליטיים לאנשי שיווק ומכירות, הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 9.3 מיליון דולרים

מקור: יח"צ

אוריגמי לוג'יק הישראלית הכריזה היום כי היא סיימה סבב גיוס ראשון בהיקף 9.3 מיליון דולרים. החברה מפתחת פלטפורמה אנליטית, המיועדת לתת לאנשי שיווק גישה למידע נרחב בדרך פשוטה ושימושית, המותאמת להם באופן אישי. את סבב הגיוס הובילה אקסל פרטנרס, כאשר בנוסף אליה הצטרפו חברת ההשקעה Lightspeed Venture Partners ומשקיעים פרטיים נוספים. את הכסף שנאסף בסבב הגיוס הנוכחי, מתכוונת החברה להשקיע, בין היתר בפתיחת מרכז פיתוח ישראלי כבר במהלך השנה הקרובה ובגיוס עשרות עובדים שיוצבו בו.

פלטפורמה שיווקית פורצת דרך

על פי הערכות, החברה מתכננת להשיק את המוצר שלה בשנה הבאה בלבד – אוריגמי מנסה את המוצרים שלה על מספר לקוחות ניסיוניים, אך סירבה לפרט את שמותיהם. בהודעה שנמסרה לתקשורת, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה, עופר כהנא, טען כי הרעיון הוא לתת לאנשי שיווק ומכירות לשלב נתוני שיווק שונים בהיקף גדול, המכסים תחומים כגון CWM, מדיה חברתית, מסעות פרסום בדואר אלקטרוני, סקרים וכדומה, לתוך פלטפורמה אחת המרכזת ומעבדת את הנתונים עבורם, ומייצרת נתונים חשובים ועיקריים, אשר יהיו שימושיים בקמפיינים של מכירות ושיווק עתידיים, ואף יעניקו ללקוחות כלי למדידת האפקטיביות של מסעות הפרסום אשר נמצאים באוויר.

על פי החברה, הפתרון של אוריגמי אינו אמור להתחרות במערכות המנהלות קמפיינים פרסומיים הפועלים בשוק, אלא להשלים אותם ולהעניק להם את הצד הניתוחי שישמש את אנשי השיווק. "משווקים מודרניים נדרשים לקבל החלטות קריטיות יומיות, הכוללות בתוכם את ניתוח הפידבקים ונקודות המגע עם הלקוחות, הכוללים את תחומי הסלולר, האינטרנט, החיפוש התצוגה והדואר האלקטרוני. בעקבות כך מסע הרכש של הלקוחות משתנה", מסר כהנא. "היום, אנשי שיווק רבים מתמודדים עם כמות בלתי נתפסת של נתונים, ולכן קשה להם לראות את התמונה הכוללת של נתוני השיווק של החברה בכל האספקטים. אוריגמי תהווה את העדשה המרכזת את כל הנתונים, ותציג אותם בצורה נוחה ואפקטיבית לאנשי השיווק והמכירות, במקביל לזה, היא תעזור להם להסיק את המסקנות והתובנות ממסעות הפרסום שלהם".

אוריגמי לוג'יק הוקמה בשנת 2011 על ידי שלושה מייסדים: עופר כהנא, עופר שקד ואלון עמית. מרכז פעילותה של החברה במנלו פארק, קליפורניה שבעמק הסיליקון. השלושה אינן דמויות חדשות בסצנת ההייטק, והתחילו את עבודתם המשותפת לראשונה בעת השירות הצבאי שלהם במהלכו היו אחראים לתכנון, הובלה ופיתוח של מערכות מידע שהתמודדו עם יכולות ניתוח מידע המפוזר במקומות שונים. כהנא הקים וניהל את חברת ClassX, אשר התמזגה עם VocalTec. לאחר מכן, הוא הקים את חברת Kagoor Networks אשר התמחתה בטכנולוגיית VoIp, שנרכשה על ידי Juniper Networks. שקד הקים וניהל את חברת FareChase שנרכשה על ידי ענקית החיפוש Yahoo והפכה לימים ל-Yahoo Travel. לאחר מכן בנה וניהל שקד את מנוע התשובות Yahoo Answers. אלון הגיע אל החברה מפרוייקטים קודמים בגוגל בפייסבוק, שם היה אחראי על מערכות ה-Backend של מודעות החיפוש בגוגל ומערכת הפרסומות של פייסבוק.

אבישי בסה

מפתח אתרי אינטרנט מנוסה, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

תגיות לכתבה:

להגיב

אין תגובות

הרשם לאתר

רק גיקים יכולים ליצור דיון חדש! כדי להפוך לגיק מדופלם, הרשם לאתר.