ניהול מערך שיווק סופר ממוקד: Optimove מודיעה על גיוס 20 מיליון דולר

סבב המימון ישמש את Optimove להעמקת המחקר והפיתוח של החברה במטרה לבסס את מעמדה בחזית החדשנות. כמו כן מתכננת החברה להרחיב את מחלקות המכירות והשיווק, ולהגדיל את מצבת כוח האדם שלה בארה׳׳ב, ובעיקר במשרדיה בניו-יורק שנפתחו לאחרונה

Optimove

חברת הסטארטאפ הישראלית Optimove (אופטימוב) מודיעה היום (ג') על השלמת סבב מימון ראשון בגובה 20 מיליון דולר מקרן IGP של חיים שני ומשה ליכטמן. זהו הגיוס הראשון ל-Optimove, שהוקמה לפני שבע שנים, וצמחה בהיקף של 100% בשנה בשלוש השנים האחרונות. מדובר בהשקעה החמישית של IGP, שמאז היווסדה השקיעה 100 מיליון דולר בחברות ישראליות בשלב הצמיחה.

בשימוש למעלה מ-200 חברות

הפלטפורמה של Optimove מסייעת לחברות בניהול מערך השיווק הממוקד שלהן ופועלת בתחום טכנולוגיית שימור הלקוחות ומקסום שווי הלקוח. הכלים של Optimove מסייעים לאנשי שיווק להבין באופן עמוק את התנהגות הלקוחות ולתכנן, על בסיס התובנות, תקשורת המותאמת למאפיינים הייחודים של כל לקוח. התוכנה מיועדת למקסם את מחזור החיים של הלקוח ולהגדיל את נאמנותו למותג. המודל הייחודי של Optimove מבוסס על אלגוריתם חיזוי התנהגות מבוסס machine learning, ומאפשר תקשורת רב-ערוצית, מונחית "ביג דאטה" מול לקוחות הקצה של המותג.

פלטפורמת ה-SaaS של Optimove משמשת כיום למעלה מ-200 חברות, בהן 1-800-flowers, Zynga ו-eBags. לקוחות החברה משתמשים בתוכנה למשלוח של כארבעה מיליארד הודעות מותאמות באופן אישי ללמעלה מ-900 מיליון לקוחות מדי שנה באמצעות אימייל, פייסבוק, רשת ה-GDN של גוגל, אס-אם-אס, פוש וערוצים נוספים. ל-Optimove למעלה מ-100 עובדים במשרדי החברה בניו-יורק, לונדון ותל-אביב.

פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל Optimove, אמר בהתייחסו לגיוס ההון: "Optimove מאפשרת למותגים מובילים בעולם לנהל מול לקוחותיהם מהלכי שיווק המבוססים על אינטליגנציה רגשית. החברה הגיעה למעמדה הנוכחי כמובילה בתחומה ללא כל מימון חיצוני, והבחירה ב-IGP כמשקיעה הראשונה בחברה נובעת מההערכה הרבה שאנו רוכשים לידע ולניסיון רב-השנים של חיים שני ומשה ליכטמן, מייסדי הקרן, שמילאו תפקידים מרכזיים בתעשיית ההיי-טק הבינלאומית. אני משוכנע כי תרומתם להתפתחות החברה תהיה רבה ומשמעותית". כחלק מסבב המימון יצטרף משה ליכטמן למועצת המנהלים של Optimove.

"Optimove נמצאת בעמדה ייחודית המאפשרת לה להפוך למובילה גלובלית," אמר ליכטמן בהתייחסו להשקעה. "אחד מהתחומים החמים היום בעולם הוא שילוב של ביג-דאטה עם לימוד ע"י מכונה (Machine Learning) במטרה לעשות אוטומציה של תהליכים מסובכים ועתירי עבודה. תעשיית ההייטק בישראל מובילה בתחום זה ו-Optimove היא בדיוק מסוג החברות שאנו מחפשים להשקיע בהן. פיני יקואל, מייסד החברה, וצוות ההנהלה המוכשר הצמיחו אותה להיקף יפה של מכירות עם לקוחות בינלאומיים משמעותיים ואנו משוכנעים שההשקעה תמשיך להצמיח את החברה לשלב הבא בהתפתחותה".

קרן IGP הוקמה בשנת 2014 על ידי חיים שני ומשה ליכטמן, השותפים המנהלים ובהמשך הצטרפו אליהם השותפים אסף הראל ואורי ארדה. הקרן גייסה עד היום כ-250 מיליון דולר והיא משקיעה בחברות צמיחה ישראליות, עם היקף מכירות של למעלה מ-10 מיליון דולר, במטרה להצמיח אותן לחברות בגודל משמעותי, כדי שיבשילו להנפקה או יהפכו ליחידות עסקיות רווחיות. החברות בהן השקיעה הקרן עד היום הן: ColorChip, GreenRoad, Panaya, R2NET. ההשקעה הממוצעת של הקרן עד כה עמדה על כ-20 מיליון דולר.

יניב אביטל

הגב

3 Comments on "ניהול מערך שיווק סופר ממוקד: Optimove מודיעה על גיוס 20 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
דוד
Guest

חברה מדהימה עם אווירה של בית.

קוקו דה-לוקו
Guest
קוקו דה-לוקו

תבדקו טוב מתחת למכסה מנוע את האלגוריטמיקה ההאוטמטית של החברה.
האם יש באמתBI וא ML או שהכל ידני או הרוב ידני או אולי חצי חצי ?

שווה בדיקה

עידו
Guest

אחלה פיני, בחור מדהים שיצא לי להכיר בילדותי בחולון ואין לי ספק שנשאר כזה.
פיני היית תמיד בחור חכם, רגיש ורציני ומגיע לך להגשים חלומות….
בהצלחה בהצלחה בהצלחה!!!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: