כדי שנדע מה לעשות ומתי: OMGWhen מגייסת 2 מיליון דולר

החברה מפתחת מנוע לחיפוש אירועים, שמתבסס על AI; בין השותפים בחברה: בועז משעולי, ממייסדי קומברס

מקור: OMGWhen

מקור: OMGWhen

בכל יום מתקיימים בישראל מאות אירועי תרבות והעשרה שונים, שכל אחד מהם מיועד לקהל אחר ומתרחש במקום אחר. כדי שנוכל למצוא את האירועים המתאימים לנו ביותר – הן מבחינת עניין והן מבחינת קרבה ועלות – מציע הסטארטאפ הישראלי OMGWhen מנוע חיפוש לאירועים בארץ ובעולם. עתה, מודיע הסטארטאפ על גיוס של 2 מיליון דולר.

חיפוש וקיטלוג אוטומטי של אירועים

השירות שפיתחה OMGWhen (אואמג'יוון), זמין גם כאתר וגם כאפליקציה לסמארטפון ומאפשר למשתמשים לשוטט בין מגוון אטרקציות המתרחשות בכל רגע נתון ובכל מקום בארץ ובעולם. במאגר ניתן למצוא בין היתר פסטיבלים, סדנאות, הופעות, הרצאות, מסיבות, מסעדות, פעילויות מיוחדות לילדים וכן לקבל מידע על אירועים חינמיים.

האירועים השונים מוזנים למערכת בצורה אוטומטית על ידי המערכת שפותחה בחברה, שסורקת עשרות מקורות כמו עמודי פייסבוק, עמודי תוכן, אתרים של עיריות, משרדי כרטיסים ועוד ומאפשרת למעשה למשתמשים לקבל את כל המידע במנוע חיפוש אחד במקום להשתמש בפייסבוק ובגוגל בנפרד. לדברי היזמים המערכת מקטלגת בצורה אוטומטית כל אירוע שהיא מוצאת, על ידי שימוש בבינה מלאכותית, כך שלמשל אין צורך שהמילה 'אמנות' תופיע בתיאור האירוע, כדי שהאירוע יסווג בקטגוריה המתאימה; בנוסף, מאפשר השירות גם יצירת פיד אישי של אירועים שמותאמים לכל משתמש בצורה אישית. על פי נתוני SimilarWeb זכתה אפליקציית האנדרואיד של השירות למספר אלפי הורדות.

OMGWhen הוקמה בשנת 2014 על ידי יערה משעולי ושי פלג שחברו לבועז משעולי, שהקים ב-1982 את קומברס, יחד עם שותפיו קובי אלכסנדר ויחיעם ימיני. בסבב הגיוס הנוכחי השתתפו משקיעים פרטיים ביניהם עמוס טלמור, אריק יפעת, בוב רוזנשיין (מייסד ומנכ"ל Curiyo).

השירות זמין הן כאתר ווב, אפליקציית אנדרואיד ואפליקציית iOS.

וידאו: זו MOGWhen

יניב אביטל

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: