7250747736 לא נגמר: לקוחות בקוריאה מתלוננים על הסוללה החלופית בנוט 7 | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

לא נגמר: לקוחות בקוריאה מתלוננים על הסוללה החלופית בנוט 7

מספר לקוחות בקוריאה שקיבלו את המכשיר החלופי התאכזבו לגלות שגם הסוללה של המכשיר החדש פגומה ומתחממת יתר על המידה. בינתיים סמסונג דוחה את ההשקה החוזרת של המכשיר במדינה ל-1 באוקטובר

אחד ממכשירי הנוט 7 שהתפוצצו. מקור: http://tieba.baidu.com/p/4747843017

אחד ממכשירי הנוט 7 שהתפוצצו. מקור: http://tieba.baidu.com/p/4747843017

פרשת סמסונג וסוללות הנוט 7 המתפוצצות מסרבת לדעוך; לקוחות בסיאול, קוריאה, החלו להתלונן על כך שגם הסוללות החלופיות של המכשיר שקיבלו מתחממות יתר על המידה. אם זה לא מספיק, מסתבר שלקוחות התלוננו גם על כך שבעת טעינת המכשיר, במקום שאחוז הסוללה יעלה – הוא דווקא יורד.

פרשה סבוכה

בשבוע שעבר סמסונג נכנסה בכל הכוח לתהליך איסוף המכשירים הפגומים שלה; החברה שחררה עדכון גרסה שהוביל לכך שבכל פעם שמשתמש יטעין את המכשיר, הוא יבחין בהודעה הקוראת לו להחזיר אותו. תכליתו של המהלך היא לעודד את בעלי המכשירים עם הפוטנציאל להתלהט להחזיר אותם בהקדם האפשרי, זאת לאור התקריות הלא נעימות שהובילו להתלקחות מכשירים מסוג זה.

למרות שתהליך איסוף המכשיר נמצא כרגע בשיאו וסמסונג בעצמה הודיעה על כך שמחצית מיחידות הנוט 7 בארה״ב (בסביבות ה-500,000) כבר הוחלפו, הוחלט לדחות את ההשקה החוזרת של הפאבלט בשלושה ימים בשוק הביתי שלו – קוריאה.

מדוע? לפי דיווחים שהגיעו ל-Wall Street Journal, מספר לקוחות קוראינים שקיבלו נוט 7 חלופי החלו לדווח על בעיות חדשות עם המכשירים שלהם. ערוץ החדשות הדרום קוריאני YTN דיווח על כך שהגיעו תלונות רבות מלקוחות שמכשירם הוחלף, בטענה שאלו התחממו יתר על המידה ושהסוללות מתרוקנות הרבה יותר מידי מהר. במקרים מסוימים, משתמשים אף טענו שתוך כדי טעינה המכשיר מתרוקן מסוללה.

נכון לעכשיו, התקלות הנוגעות למכשירים המוחלפים תועדו רק בדרום קוריאה, ועדיין לא ברור האם אירעו תקריות כאלו גם בשווקים אחרים. סמסונג עדיין לא ממש יצאה בתגובה רשמית, אך דובר החברה הפציר ואמר כי הבעיה החדשה ׳לגמרי לא קשורה לסוללות׳, וסה״כ מדובר במקרים בודדים הקשורים ככל הנראה לפגמים הנובעים מייצור המוני.

לפני קצת פחות משבועיים דיווחנו על כך שמכירות הנוט 7 יתחדשו בשוק הבית של סמסונג ב-28 בספטמבר. יחד עם זאת, בהצהרה שפירסמה סמסונג לפני כיומיים נודע שההשקה החוזרת תידחה בשלושה ימים, ל-1 באוקטובר. הסיבה? כדי להשלים במהירות את תהליך הריקול, בטענה ש-200,000 לקוחות בקוריאה טרם החזירו את מכשיריהם הישנים. לא ברור האם הסיבה לדחיית ההשקה החוזרת אכן נובעת מתהליך הריקול שטרם הושלם, או מהתלונות החדשות של משתמשים שכבר קיבלו מכשיר חלופי. מה שבטוח הוא שאם סמסונג רצתה להתחרות ראש בראש באייפון 7 פלוס, כנראה שיהיה לה קשה מאוד לעשות זאת בהתחשב בכך שהאייפון החדש כבר ׳חי ובועט׳ בחנויות.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

1 תגובה on "לא נגמר: לקוחות בקוריאה מתלוננים על הסוללה החלופית בנוט 7"

avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
השור הזועם
Guest

האפליקציה שלכם שולחת 3 התראות על כל ידיעה בצורה כמעט שיטתית. Delete.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: