צמיד חכם בהרכבה אישית, הכירו את NEX Band

במקום להתפשר על יכולות מסויימות בצמידים החכמים, חברת Mighty Cast מציגה את הצמיד החכם המודולרי הראשון, שיתאים את עצמו לדרישותיהם של המשתמשים.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

לאחר שמוטורולה הצליחה להלהיב את המשתמשים עם סמארטפון מודולרי אותו יוכלו להתאים על פי צרכיהם האישיים, מגיעה חברה המעוניינת ליישם את אותו המודל גם בשוק הצמידים החכמים. הכירו את Mighty Cast ואת הצמיד המודולרי החדש שלה: Nex Band.

פיצ'ר לכל משתמש

הצמיד המודולרי של החברה מיועד בעיקר לבני נוער או לצעירים ברוחם, בעיקר בשל העיצוב הייחודי שלו והאפשרויות שמביא עמו. בניגוד לצמידים החכמים וצמידי הניטור המציפים את השוק בתקופה האחרונה, Nex Band מגיע ללא מסך בכלל אלא עם חמישה חריצים אליהם ניתן להכניס חלקים קטנים, המכונים על ידי החברה מודים (Mods).

המשתמשים יכולים להתאים כל מוד לדרישותיהם האישיות, בין אם פונקציונליות או עיצוביות. כלומר, המשתמשים יוכלו להוסיף מוד המעוטר באות הראשונה של שמם, או לחילופין בציור או אייקון המסמל תחום שהם אוהבים, לצד הוספת מוד שיעקוב אחר כמות הצעדים היומית שלהם או שאר אפשרויות מגוונות.

הצמיד עצמו מגיע עם מגוון חיישנים מובנים, המאפשרים את המעקבים והאפשרויות השונות וכמובן, מסוגל להתחבר אל מכשיר הסמארטפון של המשתמשים באמצעות חיבור Bluetooth, במטרה להפוך לצמיד עוד יותר חכם ושימושי.

בזכות החיבור והאפליקציה הייעודית שמציעה החברה, המשתמשים יוכלו לשלוח הודעות מוצפנות (באמצעות נורות ה-LED) אל משתמשים אחרים העונדים את ה-Nex ונמצאים בקרבתם, להגדיר צבע מסויים לכל התראה (אדום לשיחה שלא נענתה, כחול להודעה חדשה באחת מהרשתות החברתיות), ועוד מגוון אפשרויות נוספות.

כל מוד עתיד להגיע עם היכולות המסויימות שלו והמשתמשים אף יוכלו להחליף מודים ביניהם, על מנת להנות מיכולות מסויימות שיש לחבריהם. בנוסף מבהירה החברה כי המשתמשים יוכלו "לעקוב" אחר המודים שלהם ולראות כיצד מגיעים לעוד ועוד משתמשים מרחבי העולם, למרות שלא כל כך ברור למה הפיצ'ר המדובר שימושי.

כמובן שלצד הפיתוח הפנימי והמודים הבסיסיים שתציע החברה בעת השקת הצמיד, היא החלה "לחזר" אחר מפתחים במטרה שיעשירו את הפלטפורמה ויציגו מגוון יכולות, שדרוגים ושיפורים שיהיו זמינים למשתמשים – במטרה להציע כמה שיותר מודים שיפנו לכמה שיותר משתמשים בשוק.

מתמקדת בשחקנים

מטרתה העיקרית של החברה היא בניית Gaming Ecosystem למשחקים סלולריים באמצעות המודים השונים, שיציעו הטבות במשחקים עצמם. כך לדוגמה, הוספת מוד מסויים תציע חפצים, דמויות או הטבות בתוך המשחק עצמו, וכך למעשה החברה תעודד את המשתמשים לרכוש עוד ועוד מודים על מנת להתקדם במשחק.

הצמיד זמין כבר עכשיו לרכישה מוקדמת עבור 49 דולרים, כאשר מחירו הסופי לאחר שיושק בצורה רשמית יעמוד על 99 דולרים. הרוכשים יקבלו את הצמיד ביחד עם ארבעה מודים לקישוט ורק מוד אחד שמיש, כאשר הוא צפוי להגיע לחנויות לקראת סוף השנה הנוכחית.

לדעתנו, הבעיה הגדולה ביותר של החברה והצמיד החדש היא דווקא בייחוד שלו, שכן החברה מתכננת להציע כל מוד נוסף במחיר של 10 דולרים ואין ספק שמדובר על תוספת משמעותית למחירו של הצמיד. בהתחשב בעובדה שמייעדת אותו לקהל המשתמשים צעיר, שברוב המקרים זקוק לכספם של הוריו על מנת לרכוש עוד ועוד מוצרים, אנו לא בטוחים שהחברה תצליח להציע מספיק אפשרויות לרוכשים – לפחות לא במודל הנוכחי.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: