סנאפצ'ט השיקה ממשק חדש עם כמה אפשרויות שימושיות במיוחד

למרות הפיצ'רים הרבים, שהועתקו ללא בושה, הממשק ואפשרות החיפוש של האפליקציה אף פעם לא הצטיינו. עתה השיקה החברה שורה של עדכונים לממשק ולחיפוש, שיהפכו את השימוש לנוחים ואינטואיטיביים הרבה יותר

מקור: TechCrunch

למרות שהיא הרשת החברתית הפופולארית ביותר בקרב המילניאלז בארצות הברית, ולמרות שחלק גדול מהפיצ'רים שלה מועתקים ללא בושה על ידי פייסבוק ואינסטגרם, הרי שהממשק של Snapchat (סנאפצ'ט) הוא רחוק מההגדרה 'נוח'. עתה השיקה החברה ממשק חדש וכמה פיצ'רים שיוכלו לעזור בחוויית השימוש באפליקציה.

סוף סוף חיפוש שעובד

זה לא סוד שהניווט בסנאפצ'ט נחשב לאחד הגרועים שבין אפליקציות המסרים המיידיים והרשתות החברתיות, ובוודאי שאינו מתאים לסטארטאפ ששוויו מוערך כ-25 מיליארד דולר. עתה חושף אתר TechCrunch כי החברה החלה בריענון כללי של הממשק שלה. בין השינויים ניתן למנות את ממשק החיפוש, שהפך לנגיש יותר, ומאפשר לכם לחפש בהודעות, קבוצות, חברים, מותגים וב-Stories מהר יותר; החברה גם הוסיפה חלונית Quick Chat, שמאפשרת לכם להגיע במהירות לאנשי הקשר המועדפים אליכם, איתם אתם נמצאים בקשר קבוע, ולהתחיל איתם שיחה. כמובן שעל הדרך, פותחת האפשרות החדשה פתח למפרסמים, שיוכלו להציג את המותג שלהם בראש תוצאות החיפוש, וכך להגיע לחשיפה לקהל הנחשק, שקודם לא היתה אפשרית.

מקור: TechCrunch

שינוי נוסף הוא בפיצ'ר ה-Our Story, שמאפשר למשתמשים להעלות וידאו ותמונות של אירוע מסויים, כשסנאפצ'ט אוספת את כל החומרים ומאגדת אותם תחת אותו אירוע. עד עכשיו משתמשים היו צריכים לבחור אירוע מסויים מתוך רשימה קיימת, אולם מעתה, משתמשים יוכלו פשוט להעלות את התוכן שלהם, והאפליקציה לבד תשייך את התוכן לאירוע מסויים על פי מספר פרמטרים.

החידושים יגיעו בהדרגה לכל מכשירי האנדרואיד, כשלאחר מכן, יגיע תורם של משתמשי ה-iOS.

סירבו להצעה של 3 מיליארד דולר, עכשיו החברה שווה כ-25 מיליארד דולר

לאחרונה חצתה Snap Inc חברת האם של סנאפצ'ט את סף 150 מיליון המשתמשים היומיים, כשהיתרון הגדול שלה מול רשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם הוא חתך הגילאים של המשתמשים שלה: Snapchat היא האפליקציה הכי פופולארית בקרב בני 18 עד 24, קהל אטרקטיבי ביותר עבור המפרסמים. על פי חברת המחקר EMarketer, החברה צפויה להכניס השנה כ-370 מיליון דולר וכמיליארד דולר בשנה הבאה. עתה מתכוננת החברה להנפקה שלה בנסדא"ק על פי שווי מוערך של 25 מיליארד דולר. כזכור, לפני שלוש שנים דחה אוון שפיגל, המייסד והמנכ"ל של החברה, הצעה לרכישה על ידי פייסבוק תמורת כ-3 מיליארד דולר.

יניב אביטל

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: