היעד החדש של MySpace: ראש בראש מול ספוטיפיי

לאחר תקופה ארוכה של מורדות עליות ושוב מורדות, מסתמן כי דרך הפעולה החדשה של מייספייס היא להלחם ראש בראש מול ספוטיפיי ופנדורה

מקור: Business Insider

מייספייס, הרשת החברתית שמנסה בכל כוחה לחזור לתודעה בשוק הרשתות החברתיות, מתכננת להתחרות ראש בראש מול מספר שירותים פופולאריים בארצות הברית. לא, הפעם דווקא לא מדובר על פייסבוק או טוויטר, אלא על שירותים מסוג אחר לחלוטין – Spotify ופנדורה.

על פי דיווח שמגיע מ-Business Insider, ספסיפיק מדיה, הבעלים הנוכחיים של מייספייס, מתכננת לגייס 50 מיליון דולרים ובאמצעותם להפוך את מייספייס לשירות מוזיקה בתשלום, שיאפשר למשתמשים להאזין לשירים ולאמנים האהובים עליהם, באמצעות המכשירים הסלולריים שלהם.

ראש בראש

אתר Business Insider הצליח לשים את ידיו על מסמך רשמי מבית ספסיפיק מדיה המיועד למשקיעים עתידיים, בו מפורטת התכנית העסקית העתידית של החברה. במסמך נכתב כי החברה מתכננת להשיק מחדש את הרשת החברתית כמתחרה עיקרית מול ספוטיפיי ופנדורה, המציעות גם הן שירותי מוזיקה בתשלום.

במסמך מסבירה החברה כי מתוך 50 מיליון הדולרים שיגוייסו מתכננת להשקיע 10 מיליון דולרים בשיווק, ועוד 15-25 מיליון דולרים על מנת לסגור עסקאות רישוי עם חברות המוזיקה. עוד מציינת החברה כי היתרון הגדול שלה על פני המתחרות הקיימות הוא שהיא משלמת לחברות המוזיקה פחות עבור כל השמעה, וסומכת על 27 מיליון השירים של אמנים עצמאיים הנמצאים כבר עכשיו באתר שלה, ומהווים 50 אחוזים מכלל המוזיקה לה מאזינים הגולשים.

עוד מוסיפה במסמך כי את השרות החדש, או יותר נכון, את מייספייס המחודש מתכננת להשיק במהלך הרבעון השני של 2013, כך שמסתמן כי מקווה לסגור את סבב הגיוס הנוכחי מהר ככל שניתן.

משנים כיוון, שוב

ספסיפיק מדיה רכשה את מייספייס לפני מספר חודשים עבור סכום "זעום" של 35 מיליון דולרים. לאחר הרכישה, הושק האתר מחדש תחת השם new.MySpace והציג עיצוב וקונספט חדשים לחלוטין, המאפשרים למשתמשים לשלב מדיה ומוזיקה אל עמוד הפרופיל שלהם, כאשר כבר בעיצוב זה הציגה החברה נגן מובנה שאפשר להאזין למוזיקה המופיעה בדף האמן.

לאחר השקתו של האתר המחודש, הצליחה החברה לגרום לעלייה של 36 אחוזים בטראפיק מאז דצמבר 2011, אך למרות העלייה רווחי האתר עדיין אינם מספקים, וככל הנראה זוהי הסיבה העיקרית בגללה מחפשת ספסיפיק מדיה את "הדבר הבא", שיכניס גם רווחים משמעותיים לשירות.

בשורה התחתונה, אנו אוהבים שירותי מוזיקה במיוחד אם הם מגיעים באריזה מעוצבת ומסוגננת במיוחד. אבל עבורנו, הקהל הישראלי, האלמנט שיקבע האם אנחנו אוהבים את השירות החדש או לא הוא רק נתון אחד – האם ההאזנה תהיה זמינה גם עבורנו.

מקור: Business Insider

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: