MyMusicCloud משתדרג; מציע שנת התנסות חינם למשתמשים

בשוק שנשלט על ידי שמות גדולים כגון אפל, גוגל ואמזון – MyMusicCloud הישראלית מנסה את מזלה.

מקור: יח"צ

מקור: יח"צ

עולם המוזיקה המקוון המבוסס ענן, אליו יכולים המשתמשים להעלות את כל קבצי המוזיקה שלהם ולהאזין להם מכל מכשיר או מקום בו הם נמצאים נשלט בעיקר על ידי השחקניות הגדולות בשוק: גוגל עם Google Music, אפל עם iTunes Match ואמזון עם נגן הענן שלה.

אל תוך השוק הרווי מצטרף השירות הישראלי MyMusicCloud, שהשיק לאחרונה את העיצוב המחודש שלו. בין הפיצ'רים החדשים שניתן למצוא בשירות יוכלו המשתמשים לצפות באלבומים ואמנים מומלצים, לצד שירים ופלייליסטים המבוססים על הרגלי ההאזנה שלהם.

המטרה של השירות היא לעזור למשתמשים להרחיב את עולם המוזיקה והאמנים להם מאזינים היום, ולהתנסות בסגנונות שונים ומגוונים שיתכן ויאהבו, אך מעולם לא היו יכולים לגלות אותם בצורה אחרת. בעולם בו קיימים כל כך הרבה סגנונות, אמנים, אלבומים ושירים, קצת עזרה והכוונה הם לא רעיון כל כך רע, ואפילו דיי טוב.

הטעם שלכם בתכנית מוזיקלית

בין היתרונות העיקריים אותם מציע MyMusicCloud, ניתן למצוא מחיר משתלם ותמיכה בפלטפורמות מרובות, הכוללות את אנדרואיד, iOS, נוקיה, Windows Phone, בלאקברי, טלוויזיות חכמות וכמובן, המחשב האישי של המשתמש. בכל הנוגע למחיר, התכנית הבסיסית והחינמית של החברה מציעה נפח אחסון בלתי מוגבל לשירים האישיים של המשתמש, ואפשרות לסנכרן ולהאזין לעד 250 שירים.

בתכניות הפרימיום המוצעת בתשלום תוכלו להנות מהעלאה, סנכרון והאזנה ללא הגבלה, תמורת 40 דולרים לשנה, מה שיוצא קצת יותר מ-3 דולרים לחודש. בנוסף, לאחרונה הודיעה החברה על שדרוג לכלל לקוחותיה ומאפשרת להם להתנסות במשך שנה בתכנית הפרימיום, בחינם. נשמע טוב, כל עוד אתם זוכרים שלאחר שנה יהיה עליכם להתחיל לשלם על האזנה לשירים הללו.

בהשוואה לשירותים הקיימים בשוק, הכוללים את גוגל המציעה אפשרות אחסון של עד 20,000 שירים בענן והאזנה ללא הגבלה במחיר של 9.99 דולרים, לצד נגן הענן של אמזון המוגבל ב-250,000 שירים עבור 25 דולרים ו-Match מבית אפל המציע 25,000 שירים תמורת 25 דולרים בשנה, אין ספק שהישראלית מציעה תחרות רצינית בשוק.

בקצרה ובהתחשב בכל הנתונים הללו, MyMusicCloud מציע שירות תחרותי מול החברות, ויהיה זה נבון מצידם של חובבי המוזיקה להתנסות בגרסה החינמית של החברה על מנת לראות האם אכן השירות מצליח לענות על דרישותיהם המוזיקליות. אין ספק שמדובר על מודל שעובד, שכן נכון להיום השירות מונה למעלה מחצי מיליון משתמשים פעילים.

MyMusicCloud הוא המוצר העיקרי של חברת TriPlay שנוסדה ב-2004 על ידי תמיר קוך ולאחרונה השלימה סבב גיוס שלישי בסך 5 מיליון דולרים, בהובלת קנגס רקישב (Kenges Rakishev), איש עסקים קזחי והיא מחזיקה משרדים בישראל ובארצות הברית.

וידאו: Introducing the new MyMusicCloud

Geektime

אבי שניידר

כתב ועורך ראשי ב-Geektime.com, מחבר הספר "How To Fight For Your Goals: Social Combat Theory", ובעל הבלוג SocialCombatMedia.wordpress. מייסד Cluboom.com ולשעבר כתב בכיר בחברת בלונד 2.0. שניידר הוא יהודי דתי, בעל, אב, אמן לחימה, סופר, דובר - Jack of all trades and a master of jack (אבל הוא עובד על זה).

הגב

4 Comments on "MyMusicCloud משתדרג; מציע שנת התנסות חינם למשתמשים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
שמרית אור
Guest

נו, מה?

אלי
Guest

הכתבה מטעה. השירות של גוגל לא בהכרח עולה כסף. אכסנה של 20,000 שירים לא עולה בכלל כסף!. מה שכן עולה כסף הוא השירות החדש יחסית שגוגל מציעים שהוא בעצם סטרימינג של שירים שלא היו שלך ולא העלת אותם לענן שלהם.

שמואל
Guest

איך ניתן להתחבר לשירות של גוגל ?

ארז
Guest

מדובר במוצר כמעט מושלם עבור טלווזיות חכמות של סמסונג.
אני העדפתי לשלם 40 $ בשנה ולהכניס למחשב את כל השירים שאנחנו אוהבים (הרבה יותר מ-250)
מדובר בחוויה מדהימה בסלון ולמי שיש סאונד בר וכדומה נהנה כפליים.
הבעיה היחידה לטעמי היא שאין אפשרות לשמוע את המוזיקה באופן רנדומלי אלא יש סדר מובנה, מה שקצת מעצבן…אני מקווה שהם יסדרו את זה בעתיד.

ארז.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: