3 ערוצי רכישת משתמשים שצפויים להצלחה מסחררת ב-2016

אם אתם רוצים להגדיל את מספר המשתמשים שלכם, כדאי מאוד שתתמקדו השנה בשלושת הערוצים הבאים

shutterstock wait in line

התחום של רכישת משתמשים הוא תחרותי, דינמי ומתגמל את מי שרואה את הנולד לפני כל השאר. בין שמדובר בפרסומות בתוך פידים של פייסבוק או הצטרפות לחגיגת הפרסום בווידאו לפני כל השאר, לעתים קרובות לקיחת סיכון על-ידי שימוש בגישת UA חדשה או הצטרפות לפלטפורמה חדשה יכולה להניב רווח גדול.

אמנם התחום של רכישת משתמשים התבגר בשלוש השנים האחרונות, אבל עדיין יש כמה פלטפורמות מתפתחות, במיוחד בתחום הרשתות החברתיות, שמציעות למפרסמים במובייל הזדמנויות מלהיבות.
ריכזנו שלושה ערוצים של רכישת משתמשים שלדעתנו צפויים להצלחה עסקית גדולה (גם) בשנת 2016, לצד כמה עצות לניצול מיטבי שלהם.

1. אינסטגרם: השחקן המבוסס במגרש

פרסום באינסטגרם זמין בקנה מידה עולמי מספר חודשים, והוא כבר מציג ביצועים טובים. לפי התחזית של E-marketer, הפלטפורמה הזו צפויה לעקוף את טוויטר ברמת ההכנסות מפרסום במובייל עד שנת 2017, ויש כמה סיבות משכנעות להאמין שזה אכן יקרה.

ראשית, מכל הבחינות הפלטפורמה הזו היא פשוט הרחבה של פלטפורמת הפרסום של פייסבוק. אמנם, ניתן לרכוש באתר האינטרנט של אינסטגרם טראפיק עם חשיפה למאגר המשתמשים שלה – המונה 300 מיליון בני אדם, אבל העובדה שניתן לרכוש טראפיק גם באמצעות לוח הפיקוד של פייסבוק (ולנצל את מאגר הנתונים המפורטים שהוא מציע), מקלה על מעבר לפלטפורמה של אינסטגרם.

שנית, ההרכב הדמוגרפי שלה מושלם עבור רבים מהעוסקים בשיווק במובייל. כפי שמסכם Sprout Social, רוב משתמשי אינסטגרם הם אנשים בגיל 18-29 שמתגוררים בערים, רובם משכילים ואמידים. מאגר המשתמשים שלה מורכב בעיקר מנשים, מה שהופך אותו לאטרקטיבי עבור אפליקציות של משחקים חברתיים ו-e-commerce.

פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם עדיין צעירה, אבל מאחוריה כבר עומד מוניטין מבוסס. לאור העובדה שהיא מציעה מגוון רחב של אפשרויות פרסום מבוססות תמונות ווידיאו, כדאי לאנשי שיווק לאמץ את הפלטפורמה באופן מיידי, כבר בשנת 2016.

מומלץ: קריאייטיב עבור אינסטגרם חייב להיות ברמה גבוהה. בשל האיכות המקצועית של הפוסטים המגיעים מהמשתמשים, הרמה האמנותית של התמונות והציפיות הגבוהות של המשתמשים, עליכם להשקיע יותר זמן ומאמץ בקריאייטיב שמיועד לאינסטגרם.

2. Snapchat: שידור מדיה לדור של אפליקציות למובייל

הגישות של Snapchat לפרסום במובייל אינן מתוחכמות בהשוואה למתחרות שלה. האפליקציה אינה מאפשרת טירגוט יעיל במיוחד ומבוססת על מודל של "עלות לחשיפה", כך שמפרסמים ממוקדי פרפורמנס רואים בחוסר הדיוק שלה נקודת תורפה מרכזית.

עם זאת, אפשרויות פרסום חדשות שעליהן הכריזה החברה יכולות לתרום לשינוי השיח על המקום שתופסת Snapchat בתור פלטפורמה לרכישת לקוחות. Snapchat, שנבחנה בהרחבה ב-Digiday, מציעה מעתה למפרסמים אפשרות להעלות תוכן למדור Discover של האפליקציה – מה שמאפשר לתוכן זה להגיע, למשל, לוידיאו היומי שעורכים אתרים כמו Vice או IGN על בסיס תכנים מ-Snapchat.
אם נוסיף את אפשרויות המיקוד המוגבלות שלה, המאלצות את אנשי השיווק להימנע מפנייה למשתמשים באמצעות הגבלת גיל, לאפשרויות של מתן חסות לאירועים שהיא מציעה, Snapchat מסתמנת כערוץ שידור חלופי למפרסמים במובייל.

במקום פרפורמנס, Snapchat מציעה מיתוג ויצירת מודעות בקרב קהל רחב, וייתכן שבשנת 2016 ואחריה היא תנגוס בתפקידה המסורתי של הטלוויזיה, בקרב משתמשים צעירים שמרבים להשתמש במובייל.

מומלץ: הסרטונים והתמונות ב-Snapchat הם קצרים, חריפים, נמרצים ואישיים. במקום להשתמש בפרסומות וידאו שיראו את האפליקציה שלכם בעת השימוש בה, השתמשו בסרטונים אישיים. כדי להפיק את המיטב מהפלטפורמה הזאת, הציגו אנשים חוגגים ניצחון שהשיגו במשחק שלכם, או אנשים שנדהמים מאיכות חדר המלון שהם הזמינו ברגע אחרון, במקום להגיד לאנשים מה הם צריכים לחשוב. בקיצור, תנו למשתמשים להוביל את השיח, שכן תוכן אורגני/ תוכן שנוצר על-ידי משתמשים הוא השולט במדיום.

3. סטרימינג האפליקציות של גוּגל – מהפיכה בכלכלת המובייל

סטרימינג של אפליקציות היא לא בדיוק פלטפורמה, אלא טכנולוגיה שצפויה לחולל מהפיכה באופן שבו אנחנו משתמשים באפליקציות, כמו גם באופן השיווק שלהן.

סטרימינג של אפליקציות, כפי שמוסבר במאמר של ה-Financial Times, הוא הרחבה של "deep linking". כשאתם לוחצים על קישור ממכשיר נייד, סטרימינג של אפליקציות יעביר אתכם על גבי רשת המובייל ישירות למקום המבוקש באפליקציה. לא זאת בלבד שלא תצטרכו להוריד את האפליקציה, אלא אף תוכלו להשתמש בגרסה של האפליקציה המלאה מתוך הדפדפן שלכם במובייל.

לסטרימינג של אפליקציות יש פוטנציאל להפוך את תעשיית האפליקציות על פיה. היא מצמצמת את החיכוך שנוצר עם הבקשה מהמשתמש להוריד את התוכנה, העברתו לחנות האפליקציות והתקווה שהוא אכן ימשיך ויגיע לדפי הנחיתה שלכם. במקום זאת, סטרימינג של האפליקציות ייקח אותם ישירות ללב העניין.
פיתוח זה יכול להשפיע על פעילות רכישת המשתמשים בשתי דרכים חשובות. בראש ובראשונה, אם השיטה הזו תהפוך לפופולארית, היא תבסס מחדש את חשיבותם של מנועי חיפוש כמו גוּגל (חלוצת הטכנולוגיה הזאת) בתור מקור חשוב, אם לא המקור העיקרי של פרסום וגילוי תוכן במובייל.

שנית, היא תשפיע על האופן שבו מפרסמים רוכשים טראפיק. כמה זמן יוכל לשרוד מודל התמחור של cost per Install (CPI), אם המשתמשים לא יתקינו אפליקציות אלא פשוט יעבדו עימן באמצעות דפדפן האינטרנט במובייל? התשובה לכך עדיין לא ברורה.

מה שברור הוא שאם הטכנולוגיה הזו תצבור תאוצה, היא עשויה לשנות את היסודות של כלכלת המובייל. ואם זאת לא סיבה מספיק טובה להתנסות בסטרימינג של אפליקציות כשיטה לרכישת משתמשים, אנחנו לא יודעים מה כן.

מומלץ: כרגע סטרימינג של אפליקציות מוגבל למספר מצומצם של ספקים, אבל נראה שהמרוויחות הגדולות הן אפליקציות של חדשות כמו ה-New York Times ו-Hotel Tonight. לפיכך נראה שזוהי אופציה מושלמת לשירותים מבוססי אפליקציות, שכיום צריכים להתחרות מול משחקים ואפליקציות מבוססי CPI.

לסיכום, על מנת להקדים את המתחרים שלכם ברכישת לקוחות, שקלו את שלושת הערוצים הללו ושתפו אותנו בחוויות ובמחשבות שלכם.

קרדיט תמונה: wait in line via shutterstock

הכתבה בחסות Perion

רוצים להשפיע בעצמכם על המגמות שיעצבו את עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי בשנים הבאות? הצטרפו לצוות המנצח של פריון, המביא לשוק את הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר בעולם לשיווק אפקטיבי במובייל וב-web. למשרות הפתוחות ולהגשת קורות חיים, לחץ כאן.

ג'והנה סמרטינו ביילי, פריון נטוורק

סמנכ"לית המכירות של Growmobile, יחידת המובייל של פריון נטוורק

הגב

4 Comments on "3 ערוצי רכישת משתמשים שצפויים להצלחה מסחררת ב-2016"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אלמנטרי
Guest

פריון? החברת ספאם הזו באה לספר לנו על ערוצי רכישת משתמשים??? למה שלא תספרו על הספאם זבל שאתם דוחפים בשביל להשיג טראפיק???
בושה שגיקטיים נותן במה לזה. טוב, הגיע הזמן להפסיק לקרוא את גיקטיים

arik100
Guest

גם GT צריך להתפרנס וזה בסדר שמפורסמות פה כתבות כאלה…

אלמנטרי
Guest

אם הצורך של גיקטיים להתפרנס בא על חשבון איכות התוכן והסט דרטים המקצועיים שלהם – אז אותי כקורא הם הפסידו

arik100
Guest

אני חושב שזה מאוד הגיוני לקבל תוכן פרסומי… אבל הרבה יותר חשוב לקרוא לו בשמו… תוכן פרסומי

wpDiscuz

תגיות לכתבה: