Mintigo של יוצאי מודו מגייסת 10 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ Mintigo, אשר נוסדה על ידי יוצאי פרוייקט מודו של דב מורן, מגייסת 10 מיליון דולרים ממשקיעים מוכרים בתעשייה כמו Adams Venture Partners, סקויה קפיטל וגיזה.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת הסטארטאפ הישראלית Mintigo, העוסקת בתחום מיון וסינון לקוחות, הודיעה לפני זמן קצר על השלמת סבב גיוס של 10 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון Adams Street Partners ובו השתתפו גם משקיעיה הקיימים, קרן ההון סיכון Sequoia Capital וקרן ההון סיכון Giza Venture Capital. החברה הודיעה בתוך כך כי על פי הסכם ההשקעה, דייויד וולש (David Welsh) שותף בקרן Adams Street Partners יצטרף למועצת המנהלים של החברה.

זהו סבב הגיוס השלישי של החברה, לאחר שבסבב הגיוס הקודם גייסה כ-9 מיליון דולרים בהובלת קרן ההון סיכון Sequoia Capital ובהשתתפות Giza Venture Capital ומשקיעים פרטיים נוספים כגון משפחת טרנברג וזוהר גילון. את הכסף, כך נמסר, תשקיע החברה בפיתוח פלטפורמת השיווק המודיעינית מבוססת SaaS שלה בכדי לתמוך בביקוש מוגבר, ולהשקעה בהגדלת צוות השיווק והמכירות של החברה בארצות הברית ובשווקים נוספים ברחבי העולם.

איתור לקוחות פוטנציאליים והפיכתם ללקוחות משלמים

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

אחד האתגרים הניצבים בפני כל חברה המציעה את שירותיה הוא לאתר בקרב המוני לקוחות פוטנציאליים את אלו שיהפכו להיות לקוחות שלה בפועל. בדרך, היא תקיים עימם שיחות טלפון, פגישות, ראיונות, ועוד, והכל במטרה לקדם את הפיכתם ללקוחות בפועל. משאבים רבים מושקעים באפיק הזה, והם לא בהכרח מספיקים עבור החברה, שכן יחס ההמרה חייב להיות משמעותי כדי לאפשר לה להמשיך ולייצר רווחים.

הפתרון של Mintigo מאפשר ללקוחותיה, בעלי עסקים, להרוויח ממאגרי המידע שלה ולמצוא את המידע הרלוונטי ביותר מתוך הררי הדאטא הקיימים. כדי לעזור לחברות להתמודד עם אתגר איתור הלקוחות, אל מול המידע הכמעט-אינסופי הקיים היום ברשת האינטרנט, פיתחה Mintigo טכנולוגיה שעוזרת לאפיין ולקטלג את הלקוחות הפוטנציאליים, כדי לדעת מראש לאלו מהם יש את הסיכוי הרב ביותר לשרוד את תהליך הגיוס שיהפוך אותם מאנשי קשר פוטנציאליים ללקוחות משלמים של כל חברה.

Mintigo נוסדה בשנת 2009 על ידי יעקב שמע (מנכ"ל), טל סגלוב (VP Customer Success), אהוד בן ראובן (CTO) וצחי וייספלד ומעסיקה היום כ-25 עובדים במשרדים בישראל (הוד השרון), ספרד ובארצות הברית. בין לקוחתיה של החברה (יותר מ-100, על פי שאמה), ניתן למצוא חברות כמו Edmunds, BMC, Cloudera, ו-DocuSign. על פי ההערכות, החברה גייסה עד היום יותר מ-20 מיליון דולרים.

וידאו: הכירו את הפתרון של Mintigo

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: