PicBadges: תוספות ויזואליות לתמונות הפרופיל [Microsoft Azure]

חברת PicBadges רוצה לעזור למשתמשים לקדם את המטרות שלהם, להציג לראווה הישגים שונים או פשוט להוסיף מעט יותר עניין – ישירות על גבי תמונת הפרופיל הקיימת שלהם.

שם החברה: PicBadges

פיץ' במשפט: תקשורת והעברת מסרים בצורה ויזואלית, ישירות מתמונת הפרופיל שלכם.

כיצד משתמשים בפלטפורמת Azure: סביבת הפרודקשיין של החברה הועבר לאחרונה ל-Azure, והיא רצה על פתרונות ה-VM של החברה.


מקור: יח"צ

מקור: יח"צ

עם כל הכבוד לרשתות החברתיות, כשזה מגיע לתמונות הפרופיל שלנו הן יכולות להיות בנאליות או בסיסיות למדיי, גם במידה ואנו נוהגים להחליף אותם מידי שבוע. חברת הסטארטאפ פיקבאדג'ס (PicBadges) מעוניינת לעזור לכם להכניס מעט יותר עניין אל תמונות הפרופיל שלכם, ואף לעזור לכם לקדם מטרה או להביע עמדה מסויימת, באמצעות תג קטן המתווסף אל התמונה הקיימת.

תמונות כאמצעי להעברת מטרה

פיקבאדג'ס מציעה למשתמשים פלטפורמה המאפשרת תקשורת ויזואלית כערוץ נלווה לצפייה בתמונות. כלומר, הרעיון העומד מאחורי המוצר של החברה, הוא היכולת לתרגם כל אינטרקציה או מסר ברשת לכדי אובייקט גרפי, אותו ניתן להציג בצורה קלה ופשוטה.

התמונה יכולה להוות כל דבר עבור המשתמשים, החל ממחאה חברתית, קמפיין פוליטי, דרך לוגו הלהקה האהובה עליכם, לוגו מסחרי ועד מדליית הוקרה על התקדמות בשלבים שונים במשחקי רשת כאלה ואחרים. כל משתמש יכול ליצור את הפיקבאדג' המתאים לו, בצורה המתאימה למסר אותו מעוניין להעביר. על מנת להעניק מעט יותר "בלעדיות" לפיקבאדג' הספציפי שיצרתם, באפשרותכם להוסיף לו סיסמה או התנייה אחרת, כגון לחיצה על לייק לעמוד הפייסבוק או פעולת רכישה באתר האינטרנט, הנועלת אותו עד לביצוע הפעולה.

החברה התפרסמה בעיקר בזכות קמפיין שהריצה להשבתו של גלעד שליט, אשר הצליח לסחוף למעלה מ-200 אלף גולשים מרחבי העולם, שהוסיפו את סיכת גלעד הייחודית לתמונת הפרופיל שלהם. בין הבאדג'ים השונים שמציעה החברה ניתן למצוא תמיכה בליגיליזציה של נישואים חד מיניים, באדג' להצלת בעלי חיים הנמצאים בסכנת הכחדה, להגברת מודעות לתנועה או מחלה כזאת או אחרת, לצד מאות מטרות רבות ומגוונות.

החברה מציעה שני מודלים עסקיים: B2B למותגים היוצרים את הבאדג' המתאים להן והחברה בתורה דואגת למנגנון ההפצה, ו-B2C המאפשר לחברות, מותגים, יצרניות משחקים וכל מי שמעוניין בכך להעניק באדג'ים בהתאם לתנאים כאלה ואחרים, כגון התקדמות במשחק, מעבר לשלב כזה או אחר או אפילו רכישה של מוצר מסויים.

אם גם אתם, כמונו, לא כל כך מבינים כיצד הרעיון הפשוט של הוספת תמונה לתמונת הפרופיל שלכם יכולה להפוך לעסקי ממשי, מספיק שתסתכלו על הנתונים שמציעה החברה. נכון להיום, מסד הנתונים של החברה מונה כ-16 מיליון משתמשים רשומים מכל רחבי העולם, ולמעלה מ-3 מיליון באדג'ים ייחודים נוצרו.

הבאדג'ים נוצרו לא רק על ידי משתמשים פרטיים, כאשר החברה השלימה עסקאות עם כמה מותגים ידועים ביניהם ניתן למצוא את נוקיה, סטארבאקס, דיסני, MTV ולאחרונה את מגזין Seventeen שהשלים קמפיין עם החברה, לצד באדג'ים רשמיים שנוצרו על ידי להקת Pearl Jam ועל ידי מיט רומני בבחירות האחרונות שהתקיימו בארצות הברית.

אפילו לנו יש באדג'

אפילו לנו יש באדג'

נכנסים מאחורי הקלעים

פיקבאדג'ס נוסדה ב-2011 על ידי מוטי מנחם, מנכ"ל החברה ואורי אשי, מנהל המוצר. החברה עובדת במודל בוטסטראפ, כאשר אחד מהאלמנטים העיקריים בו דגלה במהלך הדרך הוא לא להוציא כסף על שיווק והפצה של המוצר.

הטראפיק של החברה מגיע בזכות משתמשיה, המעודדים את חבריהם או משתמשים אחרים התומכים במטרות כאלה ואחרות להרשם ולהוסיף את הבאג'ים המתאימים להם. נכון להיום החברה יושבת בתל אביב ומונה צוות של ארבעה עובדים, ונמצאת בתהליכי השקעה במטרה למנף ולהגדיל את הפלטפורמה הקיימת לכלל המשתמשים.

בראיון לניוזגיק הסביר מוטי כי פיקבאדג'ס עונה על צורך קיים בשוק, כאשר החברה רואה את פעולת ההוספה של באדג' לתמונת פרופיל כפעולה ברמה שונה ללחיצה על לייק, לצורך ההשוואה. להערכתם, הוספת הבאדג' עונה על צורך חזק יותר, ומלווה באפשרויות הפצה משמעותיות הרבה יותר. כך לדוגמה יכולים עסקים ומותגים להשתמש בפלטפורמה על מנת לתגמל משתמשים על ביצועים או משימות מסויימות, או לעזור למשתמשים אחרים להפיץ את המטרות או האלמנטים החשובים להם.

עוד הוסיף מוטי כי הרעיון מאחורי המוצר נובע מההפיכה של העולם החברתי לויזואלי הרבה יותר מבעבר, כאשר פיקבאדג'ס רוצה לאפשר למשתמשים לתקשר ולהעביר מסרים באמצעות במה ייחודית, שמקבלת פוקוס מחדש בכל פעם שהמשתמש מפרסם סטטוס, תמונה או עדכון מכל סוג שהוא ברשתות החברתיות אליהן הוא רשום.

בנוסף, בזכות מנגנון התגובות של פייסבוק המופיע ביותר ויותר אתרים, משתמשים המגיבים על כתבות כאלה ואחרות יכולים לחשוף את הבאדג' שלהם למשתמשים מכל רחבי העולם, כאשר לחיצה על תמונת הפרופיל תוביל לעמוד התמונה, המכיל קישור להסבר נוסף הנוגע לתמונה המופיעה באותו באדג'.

נכון להיום העסקים העובדים עם הפלטפורמה שמציעה פיקבאדג'ס בעצם יוצרים לעצמם שגרירי מותג, כאשר הבאדג' שמציעים מציג אובייקטים המאפיינים את המוצר או השירות המדובר, כאשר חבריהם של אותם שגרירים יכולים להביע עניין ואף להמשיך להפיץ את המוצר בעצמם.

המדינה העיקרית בה החברה פועלת היא ארצות הברית, כאשר ישנם מוקדים פעילים באירופה, אסיה ודרום אמריקה – כאשר קהל המשתמשים מגוון גם הוא ומכיל משתמשים בגילאי 14 ועד 60, בהתאם לנושאים השונים הרלוונטים עבורם. מוטי מסכם בכך שהמטרה של החברה היא להראות "קלילה ופשוטה" עבור המשתמש הממוצע, במקום לבקש ממנו להיות שגריר או להוות חסות עבור מותג או מטרה כזאת או אחרת.

הכתבה בחסות Microsoft Azure

פלטפורמת הענן של מיקרוסופט, מאפשרת לכם לבנות ולנהל יישומים במהירות ברשת מרכזי הנתונים המנוהלים של החברה. הפלטפורמה מאפשרת לבנות יישומים באמצעות כל מערכת הפעלה, שפה או כלי וניתן לעשות בה שימוש בדרכים רבות ומגוונות – החל מהרצת מכונות וירטואליות לפיתוח ובדיקה, ועד לבניית אתרי אינטרנט וניהול והפצת מדיה.



למידע נוסף אודות Windows Azure
Windows Azure ב-4 צעדים פשוטים
לבלוג של Windows Azure בעברית

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

תגיות לכתבה:

להגיב

אין תגובות

הרשם לאתר

רק גיקים יכולים ליצור דיון חדש! כדי להפוך לגיק מדופלם, הרשם לאתר.