סטארטאפ ישראלי חדש ימצא מה בדיוק הבעיה בערוצי השיווק שלכם

הסטארטאפ הישראלי מאפשר לחברות לזהות ולפתור בעיות טכניות בערוצי השיווק שלהם כדי למנוע פגיעה ב-ROI ואחוזי המרה

מקור: Pixabay

מקור: Pixabay

מכירים את זה שאתם רוצים להזמין כרטיסים להופעה או לסרט, אבל האתר מסרב להיטען במלואו או שההזמנה פשוט לא נקלטת? או שנתקלתם במודעה פרסומית למבצע משתלם במיוחד על סמארטפון, אבל לחיצה עליה מובילה ללינק שבור? הסטארטאפ הישראלי Webeyez רוצה לעזור לארגונים ולחבות לדעת על כל הכשלים הללו, כשלים שבסופו של דבר עשויים להוביל לפגיעה משמעותית בביצועי מהלכי השיווק שלהם. החברה פיתחה פלטפורמה ייעודית עבור ארגונים אשר מזהה ומנטרת בזמן אמת ירידה בביצועים העסקיים הנובעת מתקלות טכניות. בנוסף, הכלי מדווח על כמות הלקוחות שהחברה מפסידה כתוצאה מאותה תקלה ואת המקור שלה.

לדעת את הסיבה המדויקת לכשלון הקמפיין

מנהלי שיווק רבים פועלים כיום על בסיס מידע חלקי. כאשר חברה מתנהלת לפי מדדים של החזר על שיווק (Marketing ROI) או אחוזי המרה, היא עושה טעות, שכן ערוצי המדיה הדיגיטליים טומנים בחובם אינספור בעיות נסתרות, אשר פוגעות במאמצי השיווק. Webeyez פותחה בעקבות הבעיה הכואבת של חברות, שלא יכולות לדעת האם הירידות בביצועי השיווק שלהן נובעות מסיבות טכניות כמו שגיאות בדף, זמן טעינה איטי או גרסה חדשה שעלתה לאוויר. כך למשל כאשר מנהל שיווק מבצע A/B Testing לקמפיין, הוא יודע שקמפיין מסויים עבד בהתאם לתוצאות שלו, אבל הוא לא יודע מדוע הקמפיין השני לא עבד. בעזרת המוצר של Webeyez הוא יכול להבין מה היו הבעיות.

מקור: Webeyez

מקור: Webeyez

"מחלקת השיווק הדיגיטלי משקיעה סכומי עתק בקמפיינים שיווקיים, אך בפועל היא אינה מודעת לכך שישנן בעיות טכנולוגיות – ספורדיות או קבועות, הגורמות לתסכול אצל משתמשים ולאחוז נטישה גבוה" הסביר לגיקטיים מנכ״ל החברה, אורי שטראוס". לדבריו: "בעזרת Webeyez מנהל הקמפיינים או האופטימייזר, יכולים ללמוד היכן הביצועים העסקיים מושפעים מבעיות טכנולוגיות, את כמות המשתמשים שהם מפסידים וכיצד ניתן לעקוף את הבעיה".

Webeyez עושה קורלציה בין אחוז ההמרות ואחוז הנטישה לבין בעיות טכניות באתר באמצעות אלגוריתמים של למידת מכונה. במידה והירידה בהמרות נבעה מכשל טכני, המערכת תתריע בפני המשתמש וגם תכוון אותו למיקום המדויק של הבעיה – שם הדף, המדינה, המכשיר, הקמפיין השיווקי והערוץ. בצורה זו המשווק מקבל כלים שיעזרו לו לעקוף את הבעיה עד שהיא תיפתר, והמפתחים מקבלים את הבעיה המדויקת שצריך לתקן, בלי משחקי ניחושים.

המערכת הינה מערכת לומדת שאינה משתמשת בהגדרות למעט Goals של האתר. המערכת מקבלת את הדאטה באופן מוחלט (100%) מהלקוחות, ובונה אוטומטית מסלולי שימוש באתר וכך לומדת ויוצרת סטטיסטיקות.

מקור: Webeyez

מקור: Webeyez

קהל היעד של המוצר הם מנהלי קמפיינים, אופטימיזרים, Growth Hackers ו-CMO's בחברות בינוניות, שרוצים לייעל את הוצאות השיווק ו״לסתום את החורים בדלי״ שנגרמים מבעיות טכניות. המודל העסקי שלהם מבוסס על SaaS טהור, תשלום חודשי לפי כמות דפים נצפים (מתחיל ב-99 דולר). נכון לעכשיו החברה מדווחת על 15 לקוחות מתחום הפורקס, גיימינג ו-e-commerce.

Webeyez נוסדה בסוף 2015 על ידי אורי שטראוס (CEO), ניב רוזנטל (COO) וליאור גולדמברג (CTO), שלושתם שותפים גם בחברת outsourcing לטכנולוגיה שמונה כ-20 איש. מאז הקמתה רצה החברה במתכונת bootstrap (מימון עצמי) והתכנון הוא לצאת לסבב גיוס בקרוב. במשרדי החברה הממוקמים בבורסה ברמת גן עובדים שלושת המייסדים ביחד עם 3 עובדים חיצוניים. בחודש שעבר יצאה החברה משלב הבטא, וכעת המוצר זמין לקהל הרחב בגרסת ווב ומובייל.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: