7238258132 10 טיפים לשיווק מנצח בעזרת תמונות | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

10 טיפים לשיווק מנצח בעזרת תמונות

שימוש נכון בתמונות יכול להקפיץ את הקמפיין שלכם ולהפוך אותו לאפקטיבי הרבה יותר. הנה 10 טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך

Woman holding domestic product emerging from television, portrait

מאת יקיר אדרי, מנהל תיקי לקוחות ואחראי שיווק, Getty Images Israel

1. תפעילו את הרגש

תמונות טובות גורמות לנו לחוות מגוון רחב של תחושות, חלקן לעיתים מעורבות ואת רובן לא ניתן לפרש במילים. הסרטון From Love to Bingo מבית Getty Images מוביל את הצופה במסע, מאהבת נעורים לגיל זקנה וכל זאת בשימוש 873 תמונות. הסרטון מספר סיפור ישן ומוכר, בצורה שונה ומיוחדת. הסרטון נמשך דקה ושבע שניות בלבד אך בזמן זה אנו חווים רגשות ממשיים.

Morning

קרדיט תמונה: Lynn Koenig, Getty Images Israel

2. השתמשו בתמונות בעלות משמעות

אנו חיים בעידן בו כמות המידע הנגיש לנו גדול בהרבה ממה שהיינו יכולים לדמיין אפילו לפני חמש שנים. פרשנים מתמודדים עם המושג "עומס אינפורמציה" ואיך הוא משנה את התנהגותנו. לכן כדי שתמונה תעבוד, עליה למשוך תשומת לב. בטוויטר הבינו זאת כאשר שילבו חלונית תצוגה מקדימה בפיד של המשתמשים. הרעיון הוא שהצופה יגורה על ידי חלק מתמונה וילחץ בכדי לפתוח אותה. כטכניקת שיווק זהו רעיון פשוט אך מאוד מצליח שבעצם אומר: "אוהבים את מה שראיתם? לחצו לראות עוד".

Drowning in junk food

קרדיט תמונה: fontina, Getty Images Israel

3. שדרו את ערכי המותג

למותג שלכם יש ערכים שכדאי להציג דרך תמונות. הכוונה היא לא להשתמש שוב באותן תמונות מאוסות וצפויות אלא להפך. השתמשו בשיווק להמם את הצופים ובחנו טריטוריות חדשות למותג. Uniqlo, חברת ביגוד יפנית, בנו קמפיין חולצות שלם ב-Pinterest. הקמפיין לא עלה דבר והסתמך על המידע שמשתמשי Pinterest אוהבים לגלול ועל הניבוי שרבים מלקוחותיה של החברה משתמשים.

Woman holding domestic product emerging from television, portrait

קרדיט תמונה: Erik Dreyer, Getty Images Israel

4. תנו לתמונות לנשום

תמונות הן, בדרכן, כמו שיר. החלק הלבן סביב המילים מדגיש את השיר עצמו. אלמנט יחיד ברור יכול לעבוד טוב יותר מעומס של אלמנטים נהדרים. תמונת התינוק מול קיר ריק של Kelvin Murray נראית בתחילה חסרה אך ברגע שנוסיף מלל על הקיר התמונה מקבלת שלמות. זוהי טכניקה פשוטה ויעילה שמקבלת חשיפה משמעותית בשיווק כיום.

Baby boy (9-12 months) laughing, looking up

קרדיט תמונה: Kelvin Murray, Getty Images Israel

5. הציגו אנשים "אמיתיים"

עם הצלחת פלטפורמות חברתיות כמו אינסטגרם, לצילום החברתי ישנה השפעה אדירה על מותגים. פועל יוצא מכך הוא האמונה שאיפה שיש אנשים "אמיתיים" ישנו רגש אמיתי. קמפיין “Selfie” וקמפיין “Sketches” של חברת Dove, הם דוגמאות מצוינות לצורה בה אנו תופסים ומתייחסים למראה חיצוני. במהלך זה חברת Dove קיבלה חשיפה אדירה במדיה ורשמה עליה במכירות המוצר.

Young Woman Laughing While Hiding Mouth With Hand

קרדיט תמונה: Arthur Neaman / EyeEm, Getty Images Israel

6. אל תגרמו לתמונות שלכם להראות כמו באנר

אנשי קריאייטיב בתעשיית הפרסום יאמרו לכם שפרסומת נכונה כלל לא נראית כמו פרסומת. שחקו עם חומרים ופורמטים שונים של באנרים. אנו צורכים כמויות גדולות כל כך של תוכן דיגיטלי שכל סטייה מהנורמה תיצור הזדהות רגשית ברמה עמוקה יותר. פרסומות הסקס הבטוח של חברת NHS הן דוגמא מצוינת לתפיסה זו.

Girls in studie - anti gravity

קרדיט תמונה: Ken Hermann, Getty Images Israel

7. תייגו תמונות – במיוחד אם הן לחיצות

בעולם הדיגיטלי כשאנו רואים משהו שמוצא חן בעייננו אנו רוצים – בצורה טבעית – ללחוץ עליו. שימו לב שכל התמונות שאתם משתמשים בהן מתויגות, כלומר מקושרות לאתר או נושא. תוכן דיגיטלי שלא עובד כראוי מביא לתוצאה הפוכה -הוא מרחיק משתמשים ולקוחות.

Having your buttons pushed

קרדיט תמונה: Image by Catherine MacBride, Getty Images Israel

8. התאימו גודל נכון לתמונות

לא מדובר רק על הגודל שבו הן מופיעות על הדף/מסך, אלא גם על משקל הקובץ. האם התמונות יעבדו נכון בסמארטפון ובטאבלט? איך תהיה חווית המשתמש? אנו מתחרים בכמויות מידע אדירות ולכן על תמונות להטען במהירות. תכננו את הפרסום שלכם למובייל מכיוון שכיום לרוב ציבור המשתמשים זוהי פלטפורמת האינטראקציה העיקרית.

business woman in small office

קרדיט תמונה: Henrik Sorensen, Getty Images Israel

9. שדרו חיוביות

ככלל אצבע, תמונות חיוביות משותפות בתדירות גבוהה יותר ברשתות החברתיות. זה הגיוני – זמן היום הוא מצרך יקר ואנו מוצפים בתוכן. אז למה לא לקדם תוכן מבדר ומלמד?

הפוסט של ברק אובמה מחבק את אשתו מישל לאחר שזכה בבחירות בפעם השנייה שותף יותר מכל פוסט אחר בטוויטר בזמנו. שנה לאחר מכן היה זה הסלפי של אלן דג'נרס בטקס האוסקר. לא במקרה שתיהן תמונות המשדרות חמימות וחיוביות.

Three senior girlfriends having fun in the park

קרדיט תמונה: Lucia Lambriex, Getty Images Israel

10. הכירו את הקהל שלכם

דבר זה נכון לגבי שיווק בכלל אך במיוחד כאשר מדובר בתמונות. ברגע שאתם מכירים את הקהל שלכם ואת יכולות האינטראקציה שלו עם ויזואליים, תוכלו ליצור קמפיינים ממוקדים ומוצלחים. חברת המובייל Three השתמשו בטיפ זה לפרסומת שלהם שהראתה סוס פוני שרוקד Moonwalk. הם ידעו שמשתמשים רבים שצפו בסרטון זה ב-YouTube ירצו להכין גרסא משלהם לסרטון ולכן הם הזמינו משתמשים לבצע שינויים לסרטון. הסרטון ראה מעל ל-12,000,000 צפיות עד כה.

93909829

קרדיט תמונה: Getty Images Israel

ליצירת קשר עם הכותב – יקיר אדרי yakir@imagebank.co.il

הכתבה בחסות Getty Images Israel

Getty Images Israel היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Getty Images Israel העולמית המהווה את מאגר הצילומים, הסרטים והאודיו הגדול והאיכותי בעולם. בין השירותים הניתנים ניתן למצוא תמונות עיתונות וקריאייטיב, מאגרי ענק של אוספי תמונות כגון ה-BBC ו -Contour תמונות מיוחדות של אישים מפורסמים, מאגרי מוסיקה וסאונד אדירים ואין סוף של קטעי וידאו מרחבי העולם. בנוסף Getty Images Israel היא הנציגה של מאגרי התמונות IStock ו-ThinkStock שניהם מבית Getty Images העולמית. חדשנות היא חלק מה-DNA של Getty Images Israel וכך באופן תמידי היא מחפשת הזדמנויות חדשות להעביר לאוהבי הצילום המרהיב את התוכן הטוב ביותר בעולם.

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

היה הראשון להגיב!

הודע לי על
avatar

wpDiscuz

תגיות לכתבה: