לינקדאין משתדרגת: מציגה פרופיל משתמש חדש ומשופר

כחלק ממהלך השדרוגים שהחלה לינקדאין להציע למשתמשיה לפני כשנה, משפרת כעת הרשת גם את עמוד הפרופיל ומציעה חיבור עסקי מוצלח יותר

מקור: תמונת מסך מסרטון ההנפקה

לינקדאין ממשיכה לחדש ולשפר את הממשק שלה, וכעת מציגה עמודי פרופיל בעיצוב חדש לחלוטין, המיועדים להציע למשתמשים דרכים חדשות וקלות הרבה יותר ליצור קשר ולהגדיל את הרשתות העסקיות שלהם.

להתחבר מחדש

אתמול (ג') השיקה לינקדאין את העיצוב החדש לדפי המשתמשים שלה. השינוי, שישפיע על 175 מיליון המנויים ברשת העסקית, מיועד לעזור ליצור קשרים, לשתף את הסיפורים העסקיים ולמצוא ולקבל הזמנויות חדשות, עסקיות או חברתיות.

בבלוג הרשמי של החברה, כתב אהרון בונזן, מנהל המוצר בלינקדאין, כי השינוי צפוי להגיע בהדרגה לכלל המשתמשים במהלך החודשים הקרובים והוא מיועד לעזור למשתמשים להדגיש שלושה אלמנטים עיקריים וחשובים במיוחד:

  • אפשרות לספר את הסיפור המקצועי של המשתמש, באמצעותו יוכלו המשתמשים להשאיר רושם ראשוני מוצלח וחזק מבעבר. הפרופיל החדש יאפשר להציע את ההישגים השונים של המשתמש, ויאפשר למשתמש לערוך בצורה מהירה וקלה גם את הפרטים המופיעים בפרופיל שלהם, כך שבמידה ויחליפו מקצוע או עבודה, תהליך העדכון יהיה זמין עוד יותר.
  • ממשק קל ומהיר למציאת משתמשים חדשים והזדמנויות חברותיות או עסקיות, בתוך הרשת של המשתמש וגם מחוץ לה.
  • חיזוק והעצמת האינטרקציה של המשתמש עם הרשת שלו. הפעולות האחרונות של המשתמשים יופיעו בצורה ברורה בחלקו העליון של הפרופיל, כך שיהיה ניתן לעקוב באדיקות אחר השינויים, לצפות בתכנים החדשים ביותר ששותפו ועוד.

עוד הוסיף בונזן כי המטרה של לינקדאין היא לעבוד עבור המשתמשים, ולהציע להם להשאר מעודכנים בכל מה שקורה ברשתות העסקיות שלה, גם אם אינם מחוברים בזה הרגע לאתר, או אפילו לאינטרנט.

הצצה ראשונה

השינוי הנוכחי מצטרף לרצף השדרוגים והשינויים שביצעה החברה מתחילת השנה, שכללו את ממשק ההתראות החדש, אפשרות לעקוב אחר משתמשים מובילים בתעשייה גם ללא קשר ישיר אליהם וכמובן שיפור הממשק הסלולרי והצגת האפליקציה החדשה של השירות. כלל השינויים הללו הצליחו לגרום לצמיחה של 6.2 מיליון משתמשים, כך שלינקדאין מאמינה שהיא בדרך הנכונה.

מאז ינואר 2009 גדלה לינקדאין מ-32 מיליון משתמשים ל-175 מיליון. מספר המבקרים החודשי גדל גם הוא מ-12 מיליון ל-135 מיליון וגם השימוש באפליקציית המובייל של החברה גדל מ-10 אחוזים ל-23 אחוזים.

בעוד שעמוד הפרופיל החדש יגיע בסופו של דבר אל כלל המשתמשים, לינקדאין מציעה לכם להרשם כבר עכשיו באתר החברה להצצה מוקדמת, ואולי לזכות להיות בין הראשונים שהפרופיל שלהם יעודכן.

עמוד הפרופיל החדש. מקור: לינקדאין

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: