קנשו הישראלית מגייסת 12 מיליון דולר [גיוס]

יישר כוח: חברת הפרסום הישראלית קנשו, שבין לקוחותיה ניתן למצוא חברות כמו פייסבוק, סיימה סבב גיוס הון בגודל 12 מיליון דולר.

מקור: יח"צ

חברת הפרסום הדיגיטלי הישראלית קנשו המספקת מגוון פתרונות לפרסום ברשת האינטרנט, דיווחה שלשום כי השלימה סבב גיוסים נוסף בהיקף של 12 מיליון דולר. את הסבב הובילה חברת ההשקעות טנאיה קפיטל, כאשר בנוסף אליה הצטרפו לסבב הגיוס הנוכחי גם כן המשקיעים הקודמים של החברה, הכוללים את Sequoia Capital, Sequioia Growth Fund ו-Art Aliiance.

את כספי ההשקעה החדשה שגייסה תקדיש החברה, על פי הודעה שפרסמה למטרות פיתוח מוצרים וכניסה לשווקים חדשים. הגיוס הנוכחי מביא את החברה לגיוס כולל של 30 מליון דולרים. כמו כן, שווי החברה שולש מאז סבב הגיוס הקודם בשנת 2010.

זהו סבב הגיוס החמישי של החברה מאז הקמתה בשנת 2006, מאז קצב הגידול השנתי שלה עומד על 350-400%. מאז, כבר הספיקה החברה לסרב להצעת קנייה מגוגל, ובתחילת השנה הנוכחית מקורות שונים ברשת דיווחו כי החברה נמצאת במשא ומתן למכירתה תמורת 400 מיליון דולרים, מהלך שלא נשא פרי בסופו של דבר. על פי הערכות, שווי החברה כיום נאמד בכחצי מיליארד דולרים.

"מי שלא משתמש בקנשו שורף שטרות של מאה דולר"

החברה מחזיקה בשלושה מוצרים עיקריים. Kenshoo Enterprise, כלי המשמש לניהול קמפיינים פרסומיים המבוססים מנועי חיפוש. Kenshoo Local, או בשמו הקצר יותר Ditto, ו-Kenshoo Social. ייחודה של קנשו, היא שהיא מאפשרת למשתמש לנהל מספר מסעות פרסום בכמה מנועי חיפוש ורשתות חברתיות בו זמנית, בעזרת המערכת המתקדמת שלה. האלגוריתם החכם המוטמע במוצרי החברה, יודע לבחון את התנועה ברשת בזמן אמת, לדעת מה הגולשים מחפשים בגוגל ולהתריע בזמן אמת ללקוחותיה, בכדי שהם יוכלו להגיב בהתאם ולשנות את הקמפיינים הפרסומיים שלהם, בהתאם לתנודות ברשת.

על פי החברה, הכלים שהיא מפתחת מנהלים תקציבים של יותר מ-3 מיליארד דולר בשנה רק משיווק במנועי חיפוש, כל זאת עם יותר מ-1.5 מיליארד דולר בשיווק בחיפוש ומיליארד דולר בשיווק חברתי.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פייסבוק, שבחרה בקנשו לא מזמן כשותפה שיווקית מועדפת שלה, Walgreens, רשת סופרמרקטים ובתי מרקחת אמריקאית, Travelocity ו-Kayak – אתרי השוואות מחירים אמריקאי לטיסות מקומיות ובינלאומיות, Sears – רשת כלבו אמריקאית פופולרית ענקית וזולה בעלת מגוון ענק של מוצרי ביגוד, חשמל ומוצרים לבית, Hitwise, LendingTree, Omnicom Media Group, Starcom MediaVest Group, Tesco, Expedia, ו-Zappos.

"כל איש שיווק שלא משתמש בפלטפורמה שפיתחה קנשו פשוט שורף שטרות של מאה דולר", אמר יושב ראש חברות ההשקעות סקויה קפיטל, מייקל מוריץ. "קנשו היא חברת האינטרנט היחידה שמספקת למפרסמים שלי כלים נייטרלים ובלתי משוחדים, לפרוש את תשלומיה בצורה מתוחכמת במנועי החיפוש והרשתות החברתיות הגדולות בעולם".

חברת קנשו הוקמה בשנת 2006 על ידי המייסדים ניר כהן, אלון שיפר ויואב פראטו. החברה מעסיקה כיום כ-300 עובדים, ומשרדיה ממוקמים ב-16 מדינות ברחבי העולם כולל בישראל, שם לחברה מרכז פיתוח הממוקם ברמת החייל, תל אביב.


ב-14 עד ה-16 בנובמבר , אירוע היזמות הבינלאומי, Startup Weekend, ינחת במרכז הצעירים בעיר באר שבע ואנחנו מזמינים את כולכם להצטרף אלינו ל-54 שעות של בניית הסטאטראפ הבא שלכם.

אז אם אתם יזמים עם רעיון שמחפשים מפתחים, קבוצות שהתחילו להקים את הסטארטאפ הבא שלהם, מפתחים שמדגדג להם לכתוב קוד ומחפשים שותף שמבין בעסקים, מעצבים ואנשי UI/UX וכל מי שחושב שיש לו את הרעיון המוצלח הבא – אתם מוזמנים להצטרף!


אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: