Jifiti הישראלית מגייסת מיליון דולרים [גיוס]

Jifiti הישראלית, המציעה אפליקציה לרכישת מתנות אישיות וקבוצתיות, משלימה סבב גיוס Seed בסך מיליון דולרים.

מקור: יח"צ

מקור: יח"צ

חברת הסטארטאפ הישראלית ג'יפיטי (Jifiti), העומדת מאחורי אפליקציה לרכישת מתנות, משלימה סבב גיוס בסך מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילו המשקיעים הקיימים בחברה, קבוצת Jesselson, כאשר הסכום הנוכחי מתווסף לסכום אותו גייסה החברה מוקדם יותר השנה, בחודש יולי, במסגרתו גייסה 2.5 מיליון דולרים.

עד היום גייסה החברה כ-3.5 מיליון דולרים בסבב Seed, והיא מתכננת לצאת לסבב גיוס ראשון בתום תקופת החגים הנוכחית – כבר בתחילת 2014. סבב ההשקעה של החברה מגיע בעיצומה של עונת הקניות בארצות הברית, ימים ספורים לפני חג ההודיה וכחודש לפני חג הרכישות הגדול מכולם: חג המולד. סכום הגיוס עשוי לעזור לחברה להגיע אל קהל הרוכשים הגדול, ובכך למעשה להגדיל את מספר המשתמשים והחנויות העושות שימוש באפליקציה.

מתנות לכולם

בחירת מתנה היא משימה לא פשוטה, בעיקר אם אנחנו באמת רוצים לקלוע לטעם של האדם אלינו אנו מכוונים. זה לא משנה אם מדובר בבן הזוג, בן משפחה או חבר קרוב אותו אתם רוצים להפתיע, אלא אם כן נאמר לכם במפורש מה לקנות סביר להניח שתבזבזו שעות ואף ימים בחיפוש אחר מתנת החלומות שלבסוף בכלל תאכזב.

ג'יפיטי הישראלית רוצה לעזור למשתמשים להפוך את התהליך לנוח, מהיר ואידיאלי, ישירות ממכשיר הסמארטפון שלהם. האפליקציה אותה מציעה החברה, הזמינה למשתמשי אנדרואיד, iOS או באמצעות הדפדפן תציע למשתמשים מגוון מוצרים בעשרות תחומים שונים, לבחירתם.

היתרון של האפליקציה הוא שעוד לפני רכישת המתנה יוכלו המשתמשים לשלוח אותה אל החבר, שיבחר את הצבע, הסגנון והמידה המתאימים לו, או לחילופין יבחר מתנה אחרת לחלוטין, והרוכש יהיה בטוח שחברו יצא מרוצה מהמתנה שיקבל. על מנת להפוך את תהליך הבחירה לקל יותר, האפליקציה מאפשרת למשתמשים ליצור Wish List ולשתף אותה עם חברים ובני משפחה באמצעות הרשתות החברתיות, אימייל או סמס

לצד הרכישה האישית, האפליקציה מציעה מענה גם במקרה של מתנות קבוצתיות וגדולות במיוחד. לאחר בחירת המתנה יוכלו המשתמשים לפתוח "קבוצת רכישה", במסגרתה כל אחד מהחברים שהוזמנו יוכל לתרום את חלקו למען המתנה הסופית, מבלי לקום מהמיטה, לגשת אל החנות או להתלבט באיזה צבע לרכוש את אותה מתנה.

בכל הנוגע למקבל המתנה, הוא יוכל להנות מהרכישה כבר באותו היום. לדברי החברה מדובר בתהליך מהיר במיוחד הלוקח 24 שניות בלבד מרגע רכישת המתנה והעברתה אל החבר, ועד שהיא זמינה לאיסוף בכל אחת מהחנויות העובדות עם האפליקציה.

נכון להיום ג'יפיטי מתמקדת בקהל הצרכים האמריקאי וברשימת החנויות תוכלו למצוא מותגים מוכרים כגון גאפ, אולד נייבי, סירס ואחרים לצד מסעדות והטבות נוספות. כך שבמידה ויש לכם חברים בארצות הברית החוגגים יום הולדת או אירוע מיוחד, תוכלו להפתיע אותם מבלי לשלם על משלוח יקר או להתעסק עם סניף הדואר המקומי.

ג'יפיטי נוסדה ב-2012 על ידי יעקב מרטין, מאיר דודאי ושאול וייסבנד. לחברה מרכז פיתוח במודיעין ומשרדי שיווק ומכירה באוהיו, בהם היא מעסיקה 12 עובדים.

וידאו: A thoughtful gift with the flexibility of a gift card

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה on "Jifiti הישראלית מגייסת מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אמיר
Guest

הרעיון לא חדש .. הוא דומה ל loopcommerce סטארטאפ שהוצג כאן לפני שבוע… ההבדל בביצוע ובמודל העסקי.. הקונספט של לופ קומרס יותר טוב.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: