1043761377 גיוס: Jeeng הישראלית מגייסת חצי מיליון דולר | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

גיוס: Jeeng הישראלית מגייסת חצי מיליון דולר

המוצר של הסטארטאפ הצעיר מיועד לאתרי תוכן שרוצים להציע לכל משתמש תוכן מותאם אישית בהתאם לפרופיל שלו

בתמונה: שלומי חייבי, רומה ברונשטיין, שלי גבאי ונדב ברנדשטטר, מנכ״ל WebPick

בתמונה: שלומי חייבי, רומה ברונשטיין, שלי גבאי ונדב ברנדשטטר, מנכ״ל WebPick

ג׳ינג (Jeeng) שמפתח פתרון למעקב חכם יותר אחר תוכן ושואף להפוך ׳למערכת מעקב התוכן המובילה בעולם׳, הודיע היום (ד׳) על גיוס של חצי מיליון דולר. בסבב הגיוס הנוכחי השתתפו קרן קריפטון, קבוצת WebPick, גיגי לוי, Startups 500, אריה מרג׳י ועוד.

Jeeng, שהוקם על ידי שלומי חייבי ורומה ברונשטיין בשנת 2015, פעל עד היום במודל מצומצם עם מספר מוציאים לאור (Publishers) על מנת לבחון את טכנולוגית המעקב ואת אלגוריתם ניתוח התוכן שלו. כעת, עם קצת יותר ממון בקופת המוזמנים שלו, הוא מתכוון להרחיב את הפעילות ללקוחות נוספים ברחבי העולם.

פושים מותאמים אישית

Jeeng פיתח כלי חכם המיועד להטמעה באתרי תוכן. ביכולתו לנתח את התוכן של כל כתבה או דף ולייצר נושאים למעקב המבוססים על הבנת התוכן. כך לדוגמא, במידה ומשתמש קורא כתבה העוסקת בשמועות אודות האייפון החדש, Jeeng יציע למשתמש לעקוב בלחיצת כפתור אחר כתבות נוספות בתחום המובייל בכלל או על אייפון בפרט, על חברת אפל, מחירי האייפון ועוד.

בנוסף, המערכת של Jeeng לומדת את התנהגות המשתמשים ומציעה להם נושאים למעקב על בסיס פרופיל המשתמש וגם על פי טרנדים חמים. כשנמצא תוכן רלוונטי המשתמש יקבל עדכונים בצורת התראה למובייל או בדוא"ל ובעתיד גם באמצעות הדפדפן ובפייסבוק מסנגר. כל Publisher שמשתמש בפלטפורמה מקבל גישה ללוח בקרה באמצעותו ניתן לעקוב וללמוד על התנהגות המשתמשים, ולשנות את התוכן במידה והוא לא מניב ביצועים אופטימליים.

שלומי חייבי מנכ"ל ומייסד שותף של Jeeng התייחס לגיוס ואמר: ״אנו רוצים לשנות את הדרך שבה המשתמשים צורכים תוכן. בסופו של דבר לכל משתמש עולם תוכן משלו ויש לו נושאים מוגדרים שבהם הוא מתעניין. על ידי שימוש ב-Jeeng המשתמשים יקבלו את המידע ישירות אליהם בזמן אמת ללא הצורך לחפש אותו באופן יזום או ברוב המקרים לפספס אותו. ההשקעה תאפשר לנו להטמיע את הטכנולוגיה שלנו באתרים מובילים ולאפשר למליוני משתמשים לעקוב אחר התוכן הרלוונטי להם ולמעשה לשנות את הדרך שבה מיליוני משתמשים צורכים תוכן״.

נדב ברנדשטטר, בעלי קבוצת WebPick ציין כי ״ההשקעה של קריפטון ו – Webpick תאפשר ל-Jeeng לצמוח בצורה מהירה הרבה יותר ולהפוך לשירות המקצועי והגדול בעולם מסוגו״.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

1 תגובה on "גיוס: Jeeng הישראלית מגייסת חצי מיליון דולר"

avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
רון
Guest

רעיון נחמד
ממש לא חדש
ליתר ביטחון שיירשמו בלשכת העבודה הקרובה כדי שיוכלו למצוא בקלות עבודה אחרת,

wpDiscuz

תגיות לכתבה: