תנו לנו טיפים לניהול הרשת הארגונית וזכו בפרסים

שתפו אותנו ואת יתר הקוראים עם הטיפים שלכם לניהול יעיל יותר של הרשת הארגונית ובתמורה זכו בפרסים שווים שישדרגו את עמדת העבודה המשרדית שלכם.

אם התעסקתם אי פעם בניהול של רשתות ארגוניות או אפילו בתמיכה של עסקים קטנים עם מספר מחשבים, סביר להניח שמתישהו נתקלתם במטלה סזיפית כמו להתקין אנטי-וירוס על כמות גדולה של מחשבים, להגדיר מחדש כונני רשת לכל המשתמשים, לשנות הרשאות לשיתוף או אפילו לעשות רשימה של כל האפליקציות שמותקנות על כל המחשבים בארגון.

אז איך אתם מתמודדים עם המצבים הללו? האם יש לכם סט מיוחד של סקריפטים שכתבתם? האם אתם משתמשים בתוכנה כזו או אחרת כדי לבצע פעולות שונות ברשת הארגונית שלכם?

לרגל השקת הגרסה החדשה System Center 2012, מפתרונות הענן הפרטי, מיקרוסופט מזמינה אתכם להיות מוכנים לעתיד כבר היום. כל שעליכם לעשות הוא להתנסות בגרסה החדשה ללא עלות, ולכתוב לנו טיפ אחד שאתם משתמשים בו לניהול הרשת הארגונית שלכם בצורה יעילה יותר ותוכלו לזכות בפרסים שווים במיוחד. 

תנו לנו טיפים לניהול הרשת הארגונית בצורה יעילה יותר וזכו בפרסים

מה הטיפים שלכם לניהול רשת ארגונית בצורה יעילה יותר? ספרו לנו איך אתם מתמודדים עם מצבים מיוחדים, משימות שחורות ומעצבנות או כל דבר אחר שאתם עושים כדי לנהל את הרשת שלכם בצורה יעילה יותר.

בין המגיבים, אנחנו נבחר את שלושת הטיפים הטובים ביותר שיזכו את בעליהם בשדרוגים שווים לעמדת העבודה שלהם שגם יעזרו להם לנהל את הרשת הארגונית בצורה יעילה יותר, בחסות מיקרוסופט ישראל.

הזוכה במקום הראשון, יוכל לשדרג את שולחן העבודה המשרדי שלו עם מסך LED חדש בגודל 24' מדגם MAG 2400-W LED Black.

הסיפור שיגיע למקום השני יזכה בסט של מקלדת + עכבר מדגם Microsoft Wireless Laser Desktop 6000

הסיפור שיגיע למקום השלישי יזכה במצלמת רשת מדגם MICROSOFT LifeCam HD-3000

אנא שימו לב כי אתם משאירים בתגובה כתובת מייל אמיתית (כתובת המייל לא תחשף בתגובה עצמה, אך תשמש אותנו על-מנת ליצור איתכם קשר במקרה של זכייה). במידה ואתם מגיבים באמצעות פייסבוק ואתם בין הזוכים, אנו ניצור איתכם קשר דרך הפרופיל האישי.

הבחירה במנצחים תהיה על פי הסיפורים והפתרונות המעניינים ביותר שיבחרו על-ידי צוות השופטים של ניוזגיקאת התגובות יש להשאיר כאן בתחתית הפוסט.

התחרות תסתיים ביום שני, ה-7 במאי, בשעה 23:00 – הזוכים יקבלו עדכון על זכייתם במהלך השבוע שלאחר מכן.

* התמונות לצורך המחשה בלבד.


הפעילות בחסות System Center 2012 – הפתרון של מיקרוסופט לענן הפרטי


כעת אפשר לנהל את העננים הפרטיים והאפליקציות בפתרון ניהול אחד, המשלב בין הענן הפרטי לציבורי. התקדמו עוד היום לפתרונות הענן הפרטי של מיקרוסופט, המספקים פתרונות מחשוב ענן עם וירטואליזציה בהיקף בלתי מוגבל ותהנו מעלויות נמוכות בהשוואה למתחרים.

הורידו עכשיו את הגרסא החדשה של משפחת System Center 2012 והתנסו ביכולות החדשות של פתרון הוירטואליזציה של מיקרוסופט לענן הפרטי.


הישארו מעודכנים עם גיקטיים!
Sign in with

*לחיצה על 'הרשמה' מאשרת לנו את תנאי השימוש.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

תגיות לכתבה:

  • פשה

    לשאוף לאוטומציה. עדיף להשקיע זמן בכיול נכון של פתרונות קיימים מלטפל בכל תחנה ועמדה כיישות עצמאית. במידה ועובדים נכון בצורה הזאת, מוצאים שרק מצבי הקיצון והקצה זוכים להתייחסות ברשת שעובדת כהלכה.

  • קוקו

    יותר זול לנהל את זה ב-Linux

  • ezaton

    אוטומאציה זה הדבר. הרבה לפני חלונות 7 או ויסטה, בימי ה- XP העליזים, באחת התעשיות הבטחוניות בנו Norton Ghost image אוניברסלי. החברה, כמדיניות, לא רוכשת מחשבי מותג אלא "ליגדים", כמו שקראו להם שם. ההתקנה האוטומאטית של ה- image עם הדרייברים המתאימים בפנים, אפשרה לכל מחשב להיות מותקן. בחיבור ל- PXE ותפריט עליה (ה- HD מול המשתמש: " לחץ F12 בעליה, בחר באפשרות השניה, לך לשתות קפה") חצי אוטומאטי, ובנוסף – הפניה של ספריית הבית של המשתמש לכונן רשת, ביחד עם התקנות אוטומאטית של תוכנות לפי פרופיל המשתמש (השתמשו, אם אני זוכר נכון, ב- ZenWorks), הביא למצב שבו תוך כ- 15 דקות למשתמש יש עמדת עבודה שמחכה לו. מדובר באלפי תחנות עבודה, ובצוות HD שכלל שלושה או ארבעה אנשים בלבד באותה התקופה. זה היה מדהים לראות את זה.
    אגב, הצד ה"אפל" של האוטומאציה המטורפת הזאת היה שאנשי ה- HD לא התמחו בפתרון תקלות משתמשים, כי אם 98% מהבעיות פותרים בהתקנה מחדש תוך רבע שעה בלי אובדן מידע, למה לטרוח?
    ועדיין, מבחינה אירגונית – זה היה מצב מאוד נכון, ותהליך מאוד נכון של תמיכה במשתמשים.

    • רונן

      היי
      כייף לקרוא את זה.
      אני הייתי בין אילה שהקימו את ה- IMAGE
      לבראות…

  • יוסי מזרחי

    אחד מהדברים שהכי מרגיזים אצלנו בארגון הוא שמשתמשים לא מבצעים Restart לתחנות שלהם ובגלל זה הם לא מקבלים חלק גדול מהעדכונים. כדי לפתור את הבעייה הזאת, כתבנו סקריפט מיוחד והפצנו אותו דרך SCCM שבודק כמה זמן המשתמש לא עשה אתחול למחשב ובמידה והזמן הזה עולה על 168 שעות (שבוע), אנחנו מקפיצים לו פופאפ שמבקש ממנו לעשות איתחול כל שעה עגולה עד שהוא מאתחל את המחשב.
    זה העלה לנו את אחוז העדכונים לקרוב ל-98% מהתחנות בארגון.

  • מוטי

    לאחרונה הפעלנו פונקציה בפורטל הארגוני שמאפשרת למשתמשים לאפס לעצמם את הסיסמאות. לקח לנו כמה חודשים ללמד את התשמשתמשים לעבוד עם זה אבל בסוף זה ממש משתלם כי עכשיו רוב התקלות שלנו הם תקלות אמיתיות ולא עוד יוזר שהסיסמא שלא עובדת.

  • דני

    אני מקווה שאני מגיב במקום הנכון –
    אז ככה, בארגון שאני עובד פה (כמו בהרבה מאוד ארגונים אחרים) מבזבזים המון זמן על תקלות משתמש.
    לרוב התקלות יש פתרונות פשוטים ובשביל זה אנחנו מנהלים מערכת של מקרים ותגובות שמתוחזקת ע"י צוותי הHD למיניהם.
    טיפ מס' 1 – אם יש תקלה שחזרה על עצמה יותר מפעמיים, לתעד אותה ואת הפתרון שלה. כשיש מערכת שעוזרת לחפש ולפלטר בעיות (i.e. Sharepoint) חוזרות, חוסכים המון עבודה.
    מעבר לזה, יש את התקלות המסובכות שקורות על עמדות משתמש, כדי להתמודד עם התופעה ולחסוך כמה שניתן זמן עבודה חשוב לדגול באוטומציה של ההתקנות וקונסולידציה של המידע.
    טיפ מס' 2 – הקימו מערכת (נניח SCCM, אם תרצו בשילוב עם WDS) שתדע להתקין עמדת קצה סטנדרטית מאפס תוך זמן סביר (שעה נניח..) (כולל התוכנות הבסיסיות שדרושות לעבודה). אם אתם מבזבזים יותר מרבע שעה על פתרון תקלה שמשביתה עמדת קצה (ואת המשתמש שעובד עלייה בהתאם), עדיף להפסיק לשבור את הראש – להפסיק לבזבז לכם ולמשתמש את הזמן ופשוט לתת לו "עמדה חדשה" תוך זמן קצר. איך מתמודדים עם איבוד מידע ? Folder Redirection כמובן (גם מיפוי כוננים עובד). תשמרו את כל המידע האישי שלו (הגדרות פרופיל, דסקטופ ומסמכים) על אחסון מרכזי כלשהו. במקרה הזה, אם תצטרכו להתקין לו את העמדה מחדש אתם תעשו זאת במינימום איבוד מידע.
    יכול להגיד לכם מניסיון שזה חוסך שעות של תקלות ועבודה סיזיפית שמביאה לאותה המסקנה (התקנה מחדש).
    ורק בשביל האנקדוטה – פריסה של WIN XP על 400 עמדות לקחה בזמנו חצי שעה (על LAN). (בלי קשר לתקלה, רק כדי להמחיש כמה התהליך פשוט)
    2 טיפים שאני מקווה שיעזרו למי מכם שעדיין לא מיישם אותם.

  • ישראל חמו

    בחברת מחשבים דיי ידועה היו מספר לא קטן של אימגים לאותה מערכת הפעלה (windows 7)
    ואשר כל Image היה מתאים לדגם מחשב אחר ,מה שיצר צורך בעדכון הIMAGES , כל IMAGE בנפרד בעת כל שינוי תוכנה ועדכון , לא מספיק לזה אז גם בסיום ההתקנה היה צורך להתקין את כל עדכוני התוכנה מwindows update ומאתר היצרן כמו Dell Lenovo וכדומה, מה שבעצם יצרתי הוא Image יחיד אשר הכיל מעט דרייברים, בעיקר דרייברים לכרטיס הרשת. העלתי אותו לרשת לשרת WDS והפעלתי אותו בPXE. ברגע שהמחשב עלה הוא התחבר לתיקיות בשרת ההפצה WDS והפעיל סקריפט לזיהוי החומרה והתקנה של כל רכיבי החומרה והתוכנה אשר הוא זיהה באמצעות שאילתת WMI , לחלק לא קטן מההתקנים היתה תוכנה אשר מרחיבה את יכולות ההתקן ולא רק באמצעות התקנה של דרייבר כמו התקנים ביומטריים וכרטיס רשת אלחוטי . של עדכוני Windows Update קבצי MSU וMSP שעודכנו בחודש האחרון. בנוסף הותקנו תוכנות באופן אוטומטי (שלא היו בIMAGE ) ברגע שיצא עדכון חדש העדכון התווסף לרשת והסקריפט אסף אותו מרמת קובץ לרמת התקנת MSI .
    בנוסף, המערכת ביצעה פעולות רוטינה בסיום ההתקנה כמו התקנת מדפסות הגדרת פרופיל OUTLOOK וכדומה, ולא איפשרה את תקלות ה"שכחתי להגדיר את…" כי הכל זוהה ועודכן

    כתוצאת מהפעלת הIMAGE בחברה,
    1. נוצר מצב של יישור קו לכל המחשבים בחברה.
    2. תקלות שנבעו מדרייברים שגויים לדוגמא:תופעת אקו במחשבים ניידים נעלמה, (כי הדרייבר לכרטיס הקול לא זוהה בטעות פעמיים, פעם למקרופון, ופעם לרמקול) זמן ההתקנה הכולל היה קצר משמעותית לכדי שליש.
    והמערכת היתה יכולה לתמודד גם בגרסאות 64 ו32 ביט.
    3. עדכון תוכנה ואו דרייבר חדש בוצע ללא כל חשש היות והיה ברמת קובץ שניתן להסיר בהתקנה החדשה.
    4. הטכנאים היו פנויים למשימות נוספות ללא המתנה ללחיצת הNEXT הבאה.
    5. והיתה ירידה באחוז התקלות.
    6. תחזוקת הIMAGE היתה יעילה יותר, כך שהיה רק IMAGE אחד לתחזק.

הרשם לאתר

רק גיקים יכולים ליצור דיון חדש! כדי להפוך לגיק מדופלם, הרשם לאתר.