סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש

תנו לנו טיפים לניהול הרשת הארגונית וזכו בפרסים

שתפו אותנו ואת יתר הקוראים עם הטיפים שלכם לניהול יעיל יותר של הרשת הארגונית ובתמורה זכו בפרסים שווים שישדרגו את עמדת העבודה המשרדית שלכם.

אם התעסקתם אי פעם בניהול של רשתות ארגוניות או אפילו בתמיכה של עסקים קטנים עם מספר מחשבים, סביר להניח שמתישהו נתקלתם במטלה סזיפית כמו להתקין אנטי-וירוס על כמות גדולה של מחשבים, להגדיר מחדש כונני רשת לכל המשתמשים, לשנות הרשאות לשיתוף או אפילו לעשות רשימה של כל האפליקציות שמותקנות על כל המחשבים בארגון.

אז איך אתם מתמודדים עם המצבים הללו? האם יש לכם סט מיוחד של סקריפטים שכתבתם? האם אתם משתמשים בתוכנה כזו או אחרת כדי לבצע פעולות שונות ברשת הארגונית שלכם?

לרגל השקת הגרסה החדשה System Center 2012, מפתרונות הענן הפרטי, מיקרוסופט מזמינה אתכם להיות מוכנים לעתיד כבר היום. כל שעליכם לעשות הוא להתנסות בגרסה החדשה ללא עלות, ולכתוב לנו טיפ אחד שאתם משתמשים בו לניהול הרשת הארגונית שלכם בצורה יעילה יותר ותוכלו לזכות בפרסים שווים במיוחד. 

תנו לנו טיפים לניהול הרשת הארגונית בצורה יעילה יותר וזכו בפרסים

מה הטיפים שלכם לניהול רשת ארגונית בצורה יעילה יותר? ספרו לנו איך אתם מתמודדים עם מצבים מיוחדים, משימות שחורות ומעצבנות או כל דבר אחר שאתם עושים כדי לנהל את הרשת שלכם בצורה יעילה יותר.

בין המגיבים, אנחנו נבחר את שלושת הטיפים הטובים ביותר שיזכו את בעליהם בשדרוגים שווים לעמדת העבודה שלהם שגם יעזרו להם לנהל את הרשת הארגונית בצורה יעילה יותר, בחסות מיקרוסופט ישראל.

הזוכה במקום הראשון, יוכל לשדרג את שולחן העבודה המשרדי שלו עם מסך LED חדש בגודל 24′ מדגם MAG 2400-W LED Black.

הסיפור שיגיע למקום השני יזכה בסט של מקלדת + עכבר מדגם Microsoft Wireless Laser Desktop 6000

הסיפור שיגיע למקום השלישי יזכה במצלמת רשת מדגם MICROSOFT LifeCam HD-3000

אנא שימו לב כי אתם משאירים בתגובה כתובת מייל אמיתית (כתובת המייל לא תחשף בתגובה עצמה, אך תשמש אותנו על-מנת ליצור איתכם קשר במקרה של זכייה). במידה ואתם מגיבים באמצעות פייסבוק ואתם בין הזוכים, אנו ניצור איתכם קשר דרך הפרופיל האישי.

הבחירה במנצחים תהיה על פי הסיפורים והפתרונות המעניינים ביותר שיבחרו על-ידי צוות השופטים של ניוזגיקאת התגובות יש להשאיר כאן בתחתית הפוסט.

התחרות תסתיים ביום שני, ה-7 במאי, בשעה 23:00 – הזוכים יקבלו עדכון על זכייתם במהלך השבוע שלאחר מכן.

* התמונות לצורך המחשה בלבד.


הפעילות בחסות System Center 2012 – הפתרון של מיקרוסופט לענן הפרטי


כעת אפשר לנהל את העננים הפרטיים והאפליקציות בפתרון ניהול אחד, המשלב בין הענן הפרטי לציבורי. התקדמו עוד היום לפתרונות הענן הפרטי של מיקרוסופט, המספקים פתרונות מחשוב ענן עם וירטואליזציה בהיקף בלתי מוגבל ותהנו מעלויות נמוכות בהשוואה למתחרים.

הורידו עכשיו את הגרסא החדשה של משפחת System Center 2012 והתנסו ביכולות החדשות של פתרון הוירטואליזציה של מיקרוסופט לענן הפרטי.


מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

11 תגובות על "תנו לנו טיפים לניהול הרשת הארגונית וזכו בפרסים"

avatar

מיין לפי:   החדש ביותר | הישן ביותר | המדורג ביותר
פשה
אורח
פשה
4 שנים 2 חודשים לפני

לשאוף לאוטומציה. עדיף להשקיע זמן בכיול נכון של פתרונות קיימים מלטפל בכל תחנה ועמדה כיישות עצמאית. במידה ועובדים נכון בצורה הזאת, מוצאים שרק מצבי הקיצון והקצה זוכים להתייחסות ברשת שעובדת כהלכה.

Kobi Dikrman
אורח
Kobi Dikrman
4 שנים 2 חודשים לפני
שלום, החלטתי לשתף אתכם עם מצב שחווינו לאחרונה בארגון שלי שנדרשנו להתקין מאות תחנות קצה חדשות תוך זמן קצר מאוד ולבצע התאמה אישית לעשרות תחנות בודדות. לאחרונה ביצענו רכש גדול בארגון של תחנות קצה (מאות תחנות), כחלק מתכנון השדרוג הבנו שיש לנו מס' רב של תחנות שנדרשות עבורן תוכנות יעודיות ולכן קיים צורך ביצירת IMAGE שונה לחלקן. יצרתי את ה IMAGEים, ולאחר מכן ישבתי וכתבתי קבצי תשובות, את התקנת התחנות ביצענו ע"י הפצה מרחוק באמצעות שרת WDS ובאמצעות מתגים של 1GB. התקנה של כ 50 עמדות ארכה כשעה וחצי לערך ובסה"כ משך כל השדרוג החל מרגע התכנון ועד להכנסה לתפעול… Read more »
קוקו
אורח
קוקו
4 שנים 2 חודשים לפני

יותר זול לנהל את זה ב-Linux

Elior Sol
אורח
Elior Sol
4 שנים 2 חודשים לפני

באחת החברות שעבדתי בעבר נאלצתי להפיץ עדכונים לבצע הגדרות של מדפסות,פקסים, ותכנות מסויימות שאינן סטאנדרטיות בכל משרדי הארגון.
התסכול היה שהארגון היה מפורק למספר רב של אתרים במיקומים שונים בארץ והיה קושי רב בניהול העמדות, ולכן באחד השבועות היותר פנויים לקחתי כפרוייקט הקמה של מערך wsus בשמו העתיק וכתבת סקריפטים לכל אחד מהתוכנות בפרל.
כמו כן העברתי את כל המדפסות והפקסים לדומיין ועל ידי פוליסי כולם קיבלו את הגדרות לפי הקוצה בהם הם חברים.
עבודה קצת מייגעת אבל בסופה החיים הרבה יותר יפים.
אל תתעצלו לעבודות רוטינה כתבו סקריפט, אולי יקח לכם שעתיים יותר מהרצה בודדת אבל פעם הבא זה יקח לכם פחות מדקה.
בהצלחה

ezaton
אורח
ezaton
4 שנים 2 חודשים לפני
אוטומאציה זה הדבר. הרבה לפני חלונות 7 או ויסטה, בימי ה- XP העליזים, באחת התעשיות הבטחוניות בנו Norton Ghost image אוניברסלי. החברה, כמדיניות, לא רוכשת מחשבי מותג אלא “ליגדים”, כמו שקראו להם שם. ההתקנה האוטומאטית של ה- image עם הדרייברים המתאימים בפנים, אפשרה לכל מחשב להיות מותקן. בחיבור ל- PXE ותפריט עליה (ה- HD מול המשתמש: ” לחץ F12 בעליה, בחר באפשרות השניה, לך לשתות קפה”) חצי אוטומאטי, ובנוסף – הפניה של ספריית הבית של המשתמש לכונן רשת, ביחד עם התקנות אוטומאטית של תוכנות לפי פרופיל המשתמש (השתמשו, אם אני זוכר נכון, ב- ZenWorks), הביא למצב שבו תוך כ- 15… Read more »
רונן
אורח
רונן
4 שנים 2 חודשים לפני

היי
כייף לקרוא את זה.
אני הייתי בין אילה שהקימו את ה- IMAGE
לבראות…

יוסי מזרחי
אורח
יוסי מזרחי
4 שנים 2 חודשים לפני

אחד מהדברים שהכי מרגיזים אצלנו בארגון הוא שמשתמשים לא מבצעים Restart לתחנות שלהם ובגלל זה הם לא מקבלים חלק גדול מהעדכונים. כדי לפתור את הבעייה הזאת, כתבנו סקריפט מיוחד והפצנו אותו דרך SCCM שבודק כמה זמן המשתמש לא עשה אתחול למחשב ובמידה והזמן הזה עולה על 168 שעות (שבוע), אנחנו מקפיצים לו פופאפ שמבקש ממנו לעשות איתחול כל שעה עגולה עד שהוא מאתחל את המחשב.
זה העלה לנו את אחוז העדכונים לקרוב ל-98% מהתחנות בארגון.

מוטי
אורח
מוטי
4 שנים 2 חודשים לפני

לאחרונה הפעלנו פונקציה בפורטל הארגוני שמאפשרת למשתמשים לאפס לעצמם את הסיסמאות. לקח לנו כמה חודשים ללמד את התשמשתמשים לעבוד עם זה אבל בסוף זה ממש משתלם כי עכשיו רוב התקלות שלנו הם תקלות אמיתיות ולא עוד יוזר שהסיסמא שלא עובדת.

דני
אורח
דני
4 שנים 2 חודשים לפני
אני מקווה שאני מגיב במקום הנכון – אז ככה, בארגון שאני עובד פה (כמו בהרבה מאוד ארגונים אחרים) מבזבזים המון זמן על תקלות משתמש. לרוב התקלות יש פתרונות פשוטים ובשביל זה אנחנו מנהלים מערכת של מקרים ותגובות שמתוחזקת ע”י צוותי הHD למיניהם. טיפ מס’ 1 – אם יש תקלה שחזרה על עצמה יותר מפעמיים, לתעד אותה ואת הפתרון שלה. כשיש מערכת שעוזרת לחפש ולפלטר בעיות (i.e. Sharepoint) חוזרות, חוסכים המון עבודה. מעבר לזה, יש את התקלות המסובכות שקורות על עמדות משתמש, כדי להתמודד עם התופעה ולחסוך כמה שניתן זמן עבודה חשוב לדגול באוטומציה של ההתקנות וקונסולידציה של המידע. טיפ מס’… Read more »
Dani Halfin
אורח
4 שנים 2 חודשים לפני
אני מקווה שאני מגיב במקום הנכון – אז ככה, בארגון שאני עובד בו (כמו בהרבה מאוד ארגונים אחרים) מבזבזים המון זמן על תקלות משתמש. לרוב התקלות יש פתרונות פשוטים ובשביל זה אנחנו מנהלים מערכת של מקרים ותגובות שמתוחזקת ע"י צוותי הHD למיניהם. טיפ מס' 1 – אם יש תקלה שחזרה על עצמה יותר מפעמיים, לתעד אותה ואת הפתרון שלה. כשיש מערכת שעוזרת לחפש ולפלטר בעיות (i.e. Sharepoint) חוזרות, חוסכים המון עבודה. בהמשך, כדאי לנתח אילו מהמקרים שחוזרים על עצמם ניתן למנוע ע"י תחזוקה נכונה. מעבר לזה, יש את התקלות המסובכות שקורות על עמדות משתמש, כדי להתמודד עם התופעה ולחסוך כמה… Read more »
ישראל חמו
אורח
ישראל חמו
4 שנים 1 חודש לפני
בחברת מחשבים דיי ידועה היו מספר לא קטן של אימגים לאותה מערכת הפעלה (windows 7) ואשר כל Image היה מתאים לדגם מחשב אחר ,מה שיצר צורך בעדכון הIMAGES , כל IMAGE בנפרד בעת כל שינוי תוכנה ועדכון , לא מספיק לזה אז גם בסיום ההתקנה היה צורך להתקין את כל עדכוני התוכנה מwindows update ומאתר היצרן כמו Dell Lenovo וכדומה, מה שבעצם יצרתי הוא Image יחיד אשר הכיל מעט דרייברים, בעיקר דרייברים לכרטיס הרשת. העלתי אותו לרשת לשרת WDS והפעלתי אותו בPXE. ברגע שהמחשב עלה הוא התחבר לתיקיות בשרת ההפצה WDS והפעיל סקריפט לזיהוי החומרה והתקנה של כל רכיבי החומרה… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה: