קניות בהתאמה אישית: Invertex מגייסת 2 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי מאפשר לחנויות מקוונות ופיזיות להציע ללקוחות כלים למדידה מדויקת של מידותיהם באמצעות יצירת מודל תלת מימדי

היצע הפתרונות של החברה, מקור: Invertex

הסטארטאפ הישראלי Invertex (אינברטקס) רוצה לשדרג את חווית הקנייה שלנו בחנויות אונליין ואופליין באמצעות פתרונות מדידה מדויקים, שיעזרו לנו לוודא שאנחנו מבצעים את ההחלטה הנכונה ביותר. כעת מודיעה החברה על סגירת סבב גיוס הון בהיקף של 2 מיליון דולר בהובלת קרן OurCrowd ובהשתתפות Permoda, קבוצת קמעונאות אופנה בינלאומית, ביחד עם אנג׳לים פרטיים.

כדי שלא תצטרכו להתרוצץ לדואר ובחזרה

Invertex מספקת פלטפורמת מדידה המבוססת על סריקה המשלבת דיגיטציה תלת מימדית ולמידה עמוקה במטרה לספק פתרונות לחנויות פיזיות, למשתמשים בבית ולחנויות מקוונות. באמצעותה קמעונאים יכולים לשפר באופן משמעותי את כמות הלקוחות המרוצים שלהם ולצמצם את ההחזרות לחנות כתוצאה ממידות לא מתאימות. בנוסף, לקוחות החברה יכולים גם להטמיע פיצ׳ר של התאמה אישית כדי לאפשר לכל לקוח ליצור פריט שמותאם ספציפית עבורו ועבור צרכיו – בין אם מבחינת המידות ובין אם מבחינת העיצוב.

מדידה מדויקת ישירות מהבית, מקור: Invertex

היצע הפתרונות של Invertex רחב וכולל אפליקצית מובייל שמאפשרת למשתמשים בבית ליצור מודל תלת מימדי מכף הרגל שלהם וכך לקבל המלצה לגבי הגודל המושלם עבורם לפני שהם מבצעים רכישת נעליים באינטרנט (המדידה מתייחסת לאורך, רוחב והגובה); שימוש נוסף בטכנולוגיה הוא באמצעות טאבלט קבוע בחנות שיאפשר לנציגי המכירות לסרוק וליצור מודל מכפות הרגליים של הלקוחות כדי לחסוך את הלבטים ולמצוא עבורם את המידה המדויקת בתוך כמה שניות או מכשיר פיזי שימוקם כמו סוג של משקל בחנות, עליו לקוחות יוכלו להעלות, להימדד ולקבל את הנתונים המדויקים להם בתוך 5 שניות.

לצד מדידה מדויקת יותר לפני רכישת נעליים, החברה מציעה גם אפליקציה ייעודית לחנויות אופטיקה בהן יצרנית המשקפיים בתלת מימד Pq. החברה הישראלית פיתחה ל-Pq תוכנה ייעודית שמאפשרת לייצר משקפי שמש אופטיים בהתאמה אישית עד הפרט האחרון, באמצעות סריקה תלת מימדית ותוכנה לניתוח פנים. בנוסף Invertex רוצה להיכנס גם לתחום מדידת הבגדים, ולאפשר ללקוחות פוטנציאלים ליצור הדמייה תלת מימדית של הגוף שלהם וכך למדוד באופן וירטואלי פריטים ולבדוק האם הם מתאימים להם.

דוד בלייכר, מייסד ומנכ״ל החברה התייחס לגיוס ואמר: ״אנו נרגשים לקבל גיבוי ממשקיע מוביל כמו OurCrowd First, הקרן הפעילה ביותר בישראל שמתמקדת בחברות בשלבים מוקדמים. ההשקעה שלהם מאמתת את ההתקדמות שלנו עד כה ומספקת לנו את הבטחון הפיננסי הנדרש כדי להאיץ את מאמצי המסחור שלנו, המתמקדים בשוק הנעליים בארה״ב״.

החברה הוקמה ב-2014 על ידי דוד בלייכר, דניאל וייס ותמיר לוסקי ומעסיקה כיום עשרה עובדים, רובם בתל-אביב.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

2 Comments on "קניות בהתאמה אישית: Invertex מגייסת 2 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
מוריה אנג׳ל
Guest

סוף סוףףףףף

אחד
Guest

כל שני וחמישי קופצות כתבות על סטארטאפים שקשורים לנושא של מדידות. שאלה מי מהם יתפוס ויכתיב את הסטאנדרט

wpDiscuz

תגיות לכתבה: