ההייטק מגיע גם לטלויזיה: כנס INTV יתקיים השבוע בירושלים

הכנס, שהופק על ידי קשת וקרן KDC, יתקיים ביום שלישי הקרוב ויארח שבעה סטארטאפים מתחום המדיה ששואפים לשנות את התחום, בכירים בתעשיית ההון סיכון ואת סקוט רייך, סמנכ׳׳ל בכיר ב-FullScreen

/Smallz & Raskind/ Getty Images Israel

צלם תמונה: Smallz & Raskind/ Getty Images Israel

מאת דני פלד, שותף-מנהל בקרן KDC

"Dig", "הומלנד", "להיות איתה" ו"פלפלים צהובים" הן רק חלק מהתכניות הישראליות שנמכרו להפצה בעולם ומסמנות את פריצת הגבולות של הטלוויזיה הישראלית. הביקוש העולה לתכנים ופורמטים חדשים מייצר הזדמנות ליזמים בישראל בתחומי המדיה ומעלה שאלות חדשות באשר לעתידו של התחום.

ביום שלישי הקרוב, 7 במרץ, בשעה 10:00 תיערך במתחם ימק״א בירושלים ועידת INTV לטלוויזיה וחדשנות, ואליה יגיעו טובי היזמים בתחומי המדיה וכן בכירי תעשיית ההון סיכון. האירוע כולו יעסוק בחדשנות ובמוניטיזציה בעולם של מדיה דיגיטלית, והוא הופק על ידי קבוצת קשת – בעלת השליטה בזכיין בערוץ 2 ובמאקו – וקרן המדיה KDC, שהיא קרן השקעות בסטארטאפים בשלבי ההשקעה המוקדמים ומתמחה בהשקעות בתחומי המדיה בלבד. KDC היא למעשה שיתוף פעולה בין קבוצת קשת לחברת הפקות ענק אמריקאית בשם Dick Clark Productions) DCP), ובעלת מותגי טלוויזיה כגון גלובוס הזהב, טקס הבילבורד האמריקאי, מיס אמריקה ועוד.

קרנות ההון סיכון והטלפון של נוקיה

את הכנס יפתח סקוט רייך, סמנכ״ל בכיר ב-FullScreen, אחת מפלטפורמות הווידיאו המצליחות ביותר כיום, עם מעל 700 מיליון מנויים רשומים ו-7 מיליארד צפיות מדי חודש רובן באמצעות יוטיוב. בניגוד לרשתות וידיאו אחרות, ב-FullScreen שמים דגש על תוכן מתוסרט, כמו בטלוויזיה המסורתית, המותאם לדור המילניאלס. לאחרונה החברה עשתה שינוי במודל העסקי ועברה לגבות 5 דולר בחודש עבור צפייה בתכנים, ורייך יספר בהרצאתו על השינוי באסטרטגיה, על הרגלי הצפייה החדשים של האמריקאים ועל עתיד הווידיאו בכלל.

בכנס יוצגו גם ההבטחות הגדולות של הסטארטאפים הצעירים בתחום המדיה. שבעה סטארטאפים יעלו על הבמה, יספרו במשך חמש דקות הסיפור שלהם וינסו לשכנע את הקהל מדוע הם יהיו אלה שישנו את תעשיית המדיה מהקצה אל הקצה. הסטארטאפים שיציגו הם: Uponit, Syte, 2Sens, Platica, InSoundz, Snip ו- ViewersLogic.

בהמשך יתקיימו שני פאנלים:

Hype or Here – בשבוע שבו סנאפ שוברת שיאים אחרי ההנפקה עם מודל עסקי שביר, ומצד שני הבשורה של תערוכת MWC בברצלונה היא ההוצאה מחדש הנוקיה 3310, שהיה להיט בתחילת המילניום, ברור שאלה ימים מבלבלים מאוד לתעשיית ההון סיכון. הפאנל יורכב מבכירי התעשייה, ובהם אריק הודג׳, שותף-מנהל של קרן המדיה הגלובלית ריין; גדי תירוש, שותף-מנהל ב-JVP; קווין בקספלר, מנהל זרוע ההשקעות של פרוסיבן בישראל; וטל חן, ראש חטיבת המדיה בדלויט.

Facebook Stole my Cheese – הפאנל יכלול את חברות ההייטק הגדולות בישראל בתחום המדיה וידון איתן בשאלות הנוקבות שמטרידות כל שחקן בתעשיית המדיה הדיגיטלית (שאינו פייסבוק או גוגל), ובראשן איך מרוויחים כסף בעולם שבו הרוב המכריע של ההכנסות מנותבות לכיסיהן של שתי הענקיות האמריקאיות בעוד שאר התעשייה נאבקת על הפירורים. בפאנל ישתתפו יואב יזהר-פרטו, מנכ״ל ומייסד קנשו; רון יקותיאל, מנכ״ל ומייסד קלטורה; איתן גלאי, דירקטור מנהל באאוטבריין; ושחר אורן, סמנכ״לית תוכן בפלייבאז. הפאנליסטים ינסו להציע פתרונות ולחלוק תובנות לגבי העתיד של עולם התוכן והפרסום הדיגיטלי.

להרשמה לאירוע

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

2 Comments on "ההייטק מגיע גם לטלויזיה: כנס INTV יתקיים השבוע בירושלים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Guy Shimoni
Guest

הקישור לא עובד

Mordi Meshita
Guest

חחחחח הייטק וטלוויזיה בארץ לא הולך ביחד איכות השידור עדיין נמוכה הרבה יותר מסין ורוב העולם על התוכן אין מה לדבר הרוב זה שידורים חוזרים של שידורים חוזרים של שידורים חוזרים כי אחרת אין מה לשדר שלא לדבר שרוב התכניות זה רק דיבורים חסרי תוכן שקוראים לזה חדשות וזה רק צרחות וחוסר תרבות

wpDiscuz

תגיות לכתבה: