גיוס: Interlude של יוני בלוך מגייסת סכום המוערך ב-40 מיליון דולר

החברה הישראלית פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לצופה שהתרגל להיות פאסיבי להפוך למעורב בעלילה ולהשפיע על התפתחותה

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

הסטארטאפ הישראלי אינטרלוד (Interlude), שמאפשר לצופה לבחור את המשך העלילה של הוידאו בו הוא צופה, הודיע על השלמת סבב גיוס משמעותי נוסף בהיקף של עשרות מיליוני דולרים. בעוד שסכום ההשקעה המדויק לא פורסם, נודע כי מדובר ׳בעשרות מיליוני דולרים׳, ולפי ההערכות מדובר ב-40 מיליון דולר. מי שהובילה את סבב הגיוס האסטרטגי האחרון היא לא פחות מ-Sony Pictures Entertainment, זאת במטרה ליצור שיתופי פעולה שיעזרו לפתח יחד תוכן שישדרג את התכנים של החברה באמצעות פלטפורמת Eko של Interlude.

בסופו של דבר הקהל של היום הוא ממש לא הקהל של פעם; עם פלטפורמת Eko יוצרים יכולים לסטות משיטת הסיפור הפאסיבית באופן די פשוט, ולאפשר לצופים להיות מעורבים ולהחליט כיצד ולאן העלילה תתפתח. כנראה שסוני הבינה שלחברה הישראלית יש פוטנציאל גדול להשתלב בעולם הנוכחי, בטח בתקופה בה כל הנושא של ערכות המציאות המדומה תופס נתח משמעותי מחיינו והופך לטרנד בולט ובהחלט רלוונטי לטכנולוגיה של Interlude.

אין סוף אחד

Interlude מפתחת פלטפורמה המאפשרת ללקוחות ליצור סרטוני וידאו אינטראקטיביים. בין השאר יכולים יוצרים להפיק וידאו קליפ לשיר, שבו הצופים בוחרים את הזמר שישיר או הכלי שינוגן – הכל, תוך כדי שהשיר מתנגן, מבלי להמתין לטעינה נוספת. בין היתר הופקו קליפים לקולדפליי, סיילו גרין, קארלי ריי ג’ספן והמפורסם מכולם, בוב דילן, קליפ שזכה בפרסים רבים. שימושים נוספים שהציגה החברה כוללים פרסומות אינטראקטיביות שבהן הצופה יכול לבחור ולשנות אלמנטים בסרט כמו לבוש, התנהגות גיבורים והעלילה. במסגרת זו הציגה החברה שיתופי פעולה עם קוקה קולה, רבלון ו-MAC. החברה גם הציגה תוכן אינטראקטיבי, שחלקו ממותג וחלקו מיועד לערוצים שונים כמו MTV ו-FOX. לאחרונה אפילו נכנסה החברה לתחום המשחקים כאשר הציעה מספר משחקונים שמתבססים על הטכנולוגיה שלה.

מסתבר שברגע שהמשתמש מרגיש שהוא בשליטה ושיבכולתו להשפיע על המשך העלילה, שיעור ה-Engagement שלו עולה ב-70-90%. כמו כן, שיעור השיתופיות של הוידאו האינטראקטיבי גדל גם הוא פי 8, שלא לדבר על כך שכל משתמש צופה בוידאו בממוצע כ-3 פעמים (כדי לבדוק כמובן את כל האלטרנטיבות).

Interlude הוקמה בשנת 2009 על ידי המוסיקאיים יוני בלוך, ברק פלדמן וטל זובלסקי. כאמור, סבב הגיוס הנוכחי מתווסף לזה האחרון שהשלימה החברה בחודש דצמבר 2015, אז גייסה כ-18.2 מיליון דולר בהובלת MGM ביחד עם המשקיעות הקיימות כמו Sequoia Capital, Warner Music Group ו-Intel Capital וגם המשקיעה החדשה – Samsung. לצד ההשקעה האחרונה, לשורותיה של Interlude יצטרף הבימאי של אנני״ וויל גלוק, במטרה שהוא ייצור ויפקח על פיתוח התוכן הבידורי שיוצג באמצעות פלפטורמת Eko.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: