Imonomy הישראלית מגייסת 400 אלף דולר [גיוס]

החברה מפתחת פלטפורמה להטמעת תוכן גרפי באתרי תוכן באופן אוטומטי, העוזר למשתמשים לחסוך בזמן עריכה של תכנים וגם מעניק להם אפשרות להרוויח מזה כסף

מקור: יח"צ

מקור: יח"צ

חברת הסטארטאפ הישראלית Imonomy, המפתחת פלטפורמה לניתוח דפי אינטרנט המוסיפה באופן אוטומטי תמונות נטולות זכויות יוצרים ותכנים רלוונטים שילוו את התוכן, הודיעה על השלמת סבב גיוס סיד בגובה 400,000 דולר. את הכסף שנאסף במסגרת סבב הגיוס תשקיע החברה בפיתוח המוצרים הקיימים, כמו כן גם בשיווק ומכירות התחלתיות לפעילות שוטפת של החברה.

בסבב הגיוס השתתפו משקיעים פרטיים (אנג'לים) ביניהם ינון אקסל, לשעבר מנכ"ל קסמבה שנרכשה על ידי LivePerson תמורת 40 מיליון דולרים, לירון רוז, ממייסדי AfterDownload שנרכשה על ידי IronSource תמורת 28 מיליון דולרים, איתי לויתן וטל שקד, שותפים ב-AfterDownload.

יש לכם תוכן? Imonomy תטמיע עבורכם גרפיקה מתאימה

כיום, אתרי תוכן שונים בעיקר מסתמכים על תמונות ללא זכויות יוצרים, תמונות ברישיון Public Domain או Creative Commons  רלוונטיות עם קרדיט בכדי להעשיר את התוכן הכתוב ולהפוך את הדף לויזואלי יותר ונעים לקריאה. התהליך דורש במרבית המקרים זמן רב המוקדש לחיפוש התמונות הרלוונטיות, עריכתן לגודל המתאים לדף והצבתן בתוך הפוסט בצורה האופטימלית. במרבית המקרים, אף נאלצים בעלי האתרים לשלם תשלום חודשי לאתרי תמונות כגון GettyImages, תמורת רישיון שימוש במאגר התמונות שלהם.

את הבעיה הזו מגיעה לפתור Imonomy, על ידי מסד נתונים גדול מאוד של גרפיקה משוחררת מזכויות יוצרים, הכולל תמונות המכסות מגוון רחב של נושאים. המערכת של Imonomy, המוטמעת באתר המארח יודעת למעשה לסרוק את דף האינטרנט של הלקוח, למצוא את התמונה המתאימה ביותר לתוכן, להכניס אותה לדף באופן אוטומטי ובכך ליצור תוכן מעניין, ויזואלי ואינפורמטיבי יותר לקורא.

בנוסף, התוכנה של Imonomy יודעת לסרוק את הדפים ולהציב את התמונות במיקום האופטימלי בכדי לשפר את מעורבות המשתמשים, בנוסף להצבת קישורים למאמרים רלוונטיים אחרים מהרשת והצגת מודעות פרסומיות גרפיות רלוונטיות, הנותנת ללקוחות החברה דרך נוספת להרוויח כסף. למעשה, מדובר בדרך אסתטית יותר להציב מודעות פרסומיות באתרי האינטרנט של המשתמשים.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

השוק המרכזי: אתרי תוכן קטנים

חברת Imonomy נוסדה באמצע שנת 2012 על ידי אורן דרור ועמית חלאווה, לשעבר בכירים בחברת Yedda, שירות השאלות והתשובות שנמכר ל-AOL תמורת סכום המוערך בכעשרות מיליוני דולרים ומשרדיה ממוקמים ברמת גן. השוק המרכזי אליו פונה החברה, הוא בעלי האתרים הקטנים אשר מחזיקים בכמות גדולה של תוכן מקוון, אך אינם בעלי אמצעים מספיקים בכדי לתבל את התוכן שלהם עם גרפיקה מתאימה.

החברה נכנסת לשוק רווי במתחרות כגון OutBrain ו-Taboola הישראליות ופועלת נכון לעכשיו במודל Freemium, המאפשר לבעלי האתרים לתת חלק מההכנסות שלהם כתוצאה מלחיצות על המודעות המוצבות באתרי האינטרנט שלהם לחברה. אחוז ההכנסות תלוי כמובן בגודל ובנפח התנועה העוברת באתר, כך שעבור אתרים גדולים יותר אחוז ההכנסות יהיה קטן יותר. בנוסף, החברה מספקת לחפצים בכך API חופשי, המרחיב את הפונקציונליות ואת אפשרויות ההטמעה של המערכת באתרים הבוחרים לעשות כן.

להדגמת השירות של Imonomy לחצו כאן

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה on "Imonomy הישראלית מגייסת 400 אלף דולר [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
מומחה
Guest

מה זה זה? מה כבר הם עושים? מחפשים תמונה ב-GOOGLE IMAGES ומדביקים באתר? פחחחחח מי זה המפגר שנתן להם 400K?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: