Idomoo הישראלית מגייסת 9 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית איידומו (Idomoo), המפתחת פלטפורמה לפתרונות וידאו אוטומטיים, מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 9 מיליון דולרים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

איידומו (Idomoo) הישראלית, המפתחת פלטפורמה לפתרונות וידאו אוטומטיים, הודיעה היום (ד’) על השלמת סבב גיוס על סך 9 מיליון דולרים, בהובלת קרן Marker LLC. סכום הגיוס הנוכחי יעזור לחברה להרחיב את פעילותב בצפון אמריקה, דרום אמריקה ואירופה, לצד תמיכה באסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של החברה, הרחבת מעגל הלקוחות וכמובן המשך פיתוח המוצר הקיים.

סרטונים אישיים לכל משתמש

איידומו הוקמה במטרה לעזור לארגונים וחברות בבניית קשרי לקוחות, שימור הלקוחות וכמובן בהגדלת הרווחים של החברה. החברה מאמינה כי מערכת היחסים עם הלקוחות היא החשובה ביותר עבור כל בעל עסק, אך כיום קבלת תשומת לב מלאה מהמשתמשים היא משימה מאתגרת, במיוחד כשהמידע המוצג להם מסובך במיוחד.

השירות אותו מציעה החברה, PVaaS, או במילים פשוטות יותר Personalized Video as a Service, מאפשר יצירה קלה ומהירה של סרטוני וידאו מותאמים אישית ללקוחות החברה, המבוססים על הפרטים הרלוונטים והיסטוריית השימוש של אותם משתמשים באתר או במוצר.

כך לדוגמה, משתמש הגולש באתר יכול לקבל סרטון הפונה אליו בשמו הפרטי, מפרט את עיקר פעולותיו האחרונות ואף מציע לו תוכניות אישיות מותאמות וממוקדות, בהתאם לשירותים השונים אותו מציע האתר או הארגון המשתמש בשירותה של איידומו. החברה מסבירה כי היא למעשה משלבת בין שני האלמנטים היעילים ביותר של תקשורת כיום – מידע מותאם אישית לכל משתמש ומשתמש, וסרטון וידאו המסוגל להעביר את המידע המבוקש והרלוונטי במהירות וביעילות.

הסרטונים מוגשים באמצעות מייל, פלטפורמת המובייל וכמובן באתר האינטרנט של הארגון או החברה, ואיידומו מסבירה כי השימוש בתקשורת וידאו אישית מעניקה ערך מוסף לארגונים, באמצעות הפחתת כמות הלקוחות הנוטשים, הגדלת מספר הלקוחות המבצעים פעולות שונות בעקבות הסרטונים, וכמובן העלאת הנאמנות והאהדה למותג.

עוזרים לתקשורת עם הלקוחות

איידומו נוסדה ב-2008 על ידי ירון קליש, המכהן כמנכ”ל החברה ומונה כ-40 עובדים היושבים במטה החברה הממוקם בהוד השרון, ובמשרדי החברה מעבר לים הממוקמים בלונדון, ניו יורק וסן פאולו. עד היום ייצרה החברה עשרות מיליוני סרטונים בכ-16 שפות שונות, כאשר כל אחד מהסרטונים הללו נותר באופן המותאם עבור הצופה הבודד, ולא עבור קהילת צופים. שירות החברה הוטמע במספר חברות גדולות ברחבי העולם, הכוללות את TIM Brasil, Portugal Telecom וחברת הביטוח הבינלאומית Generali, המשתמשת בשירות על מנת להציג מידע רלוונטי וחשוב ללקוחותיה החדשים.

בראיון לגיקטיים מסביר קליש כי הבעיה העיקרית אותה מעוניינת איידומו לפתור, היא התקשורת מול הלקוחות. וידאו היא דרך תקשורת מרתקת וכשהוא הופך לפרסונלי הוא אפקטיבי מאד. עוד מוסיף קליש כי עשרות הלקוחות הקיימים של החברה משתמשים בשירות איידומו על מנת להסביר ללקוחותיהם על חשבוניות, דו”חות, הצעות שיווקיות, פרסום אישי ו-Retargeting.

בעוד שלחברה קיימת מתחרה ישירה, חברת סנדי סקיי, קליש מסביר כי היתרון המשמעותי של איידומו הוא בכך שהחברה דוגלת באיכות הוידאו הגבוהה ביותר, הפצתו לכל מכשיר דיגיטלי, ובחופש הקריאטיבי שמאפשר לכל אחד לייצר תבנית וידיאו חדשה בצורה עצמאית. עוד מוסיף קליש כי לתבנית זו אפשר לשלב נתונים פרסונליים, אלמנטים ויזואליים אישיים (תמונות), קול (voice over) וכדומה, כאשר את הסרטון האישי המתקבל ניתן לנגן בכל מכשיר התומך בהצגת וידאו.

בכל הנוגע לעובדה שמשרדיה של החברה אינם ממוקמים ב”בירת הסטארטאפים המקומית”, תל אביב, קליש אינו חושש. “נראה לי שהשכנים הקודמים שלנו ברעננה, וויז, לא נפגעו מהמרחק שלהם מתל אביב”.

וידאו: Idomoo

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: