תחרות הסטארטאפים של ניוזגיק ו-HTIA 2012 [שלב ההצבעות]

הצביעו עכשיו ובחרו איזה סטארטאפ יזכה בביתן תצוגה בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לטכנולוגיות מתקדמות.

במסגרת שיתוף הפעולה עם האיגוד הישראלי לטכנולוגיות מתקדמות (IATI), אנו גאים להציג את תחרות הסטארטאפים הראשונה של ניוזגיק ו-IATI במסגרתה יוכלו סטארטאפים צעירים (עד שלב Seed – כולל) לזכות בכניסה חינם ובביתן תצוגה בשדרת הסטארטאפים בכנס HTIA 2012 הכולל שטח תצוגה גודל 4 מ"ר, שולחן בר ושני כסאות, מסך טלוויזיה 42 אינץ' לתצוגה של דמו או מצגת, פרסום בתוכנית הכנס ושני כרטיסי כניסה לכנס בשווי כולל של 4,200 ש"ח. 

האירוע יתקיים השנה במתחם בנייני האומה שבירושלים בין התאריכים ה-10 וה-12 בספטמבר.

שלב ההצבעות

אחרי שלב הגשת המועמדויות, היום נפתח שלב ההצבעות בו יתמודדו הסטארטאפים שהגישו מועמדות לתחרות ועמדו בתנאים. במסגרת השלב הנוכחי, הסטארטאפים מועלים להצבעה בעמוד ייעודי בדף הפייסבוק של ניוזגיק למשך 4 ימים, כאשר שלושת הסטארטאפים בעלי מספר ההצבעות הרב ביותר, יעלו לשלב האחרון – ועדת השופטים אשר תבחר את הסטארטאפ הזוכה על פי קריטריונים של פוטנציאל ההצלחה של המוצר, ה-Pitch של היזמים (שהגיע במסגרת המייל המקורי להגשת המועמדות לתחרות) ומצב המוצר והחברה ביחס לחברות האחרות שהגיעו לשלב האחרון.

שלב ההצבעות יסתיים ביום רביעי הקרוב (ה-29 באוגוסט), בשעה 23:00.

.

להצבעה בעמוד התחרות

.


.
ואלו הסטארטאפים המתחרים
.


SketchHeroes –  נקודת מפגש לילדים ובני נוער, חובבי ציור וקומיקס. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים לצרוך תוכן לימודי, שעוזר להם לשפר את יכולות הציור שלהם. מדריכי הציור נוצרים ע"י משתמשי הפלטפורמה והם משמשים מנטורים עבור המשתמשים האחרים. הפלטפורמה היא רשת חברתית המשלבת אינטראקציה מלאה בין היוזרים.

להצבעה ל-SketchHeroes (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Netbus –  מערכת המספקת למשתמשי הקצה בתחבורה הציבורית מידע בזמן אמת אודות הקו אותו הוא ביקש – כך שכל משתמש יוכל לדעת היכן האוטובוס שלו ובעוד כמה זמן הוא מגיע לתחנה, גם אם הוא לא נמצא פיזית בתחנה. NetBus היא פלטפורמה אחת אשר תספק את כל דרכי ההגעה מנקודה A ל – B תוך כיסוי של כל אמצעי התחבורה הציבורית הקיימת כיום בישראל – אוטובוסים, מוניות, רכבות, רכבות קלות ואפילו טרמפים.

להצבעה ל-Netbus (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Codename One – המוצר היחיד המאפשר למפתחי ג'אווה לבנות אפליקציות נייטיביות אמיתיות לכל הטלפונים הסלולרים והטאבלטים. המוצר  מתבסס על סדרת כלי קוד פתוח בצירוף שירות אינטרנטי המאפשר את תהליך הבניה בענן. האפליקציות מקבלות גישה מלאה לכל המשאבים של המערכת ומאפשרות למפתחים לעבוד על גבי כלי הפיתוח שבהם הם עושים שימוש היום (Eclipse/Netbeans).

להצבעה ל-Codename One (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Skills & Knowledge – כלי תוכנה המסייעים לסטודנטים ועסקים להכין מסמכים טובים יותר (משיעורי בית ועד לתכניות עסקיות), בחצי מהזמן. החברה מתמקדת כיום במוצר בשם sCoolWork שמיועד לתלמידים ובסטודנטים, אשר משפר ציונים, חוסך זמן ומשפר מיומנויות כתיבה – וכל זאת תוך שימוש באמצעים חינוכיים ומאושרים.

להצבעה ל-Skills & Knowledge (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Are you like Me – פלטפורמה המאפשרת לאנשים להתחבר עם אנשים בעלי תחומי עניין במגוון נושאים שונים, עם דגש דמוגרפי משמעותי. הפלטפורמה של RULike.me יוצרת את החיבורים על-בסיס תחומי עניין בחיים האמיתיים ומסעות אישיים. הפלטפורמה פונה לקבוצות דמוגרפיות כגון סטודנטים, בני נוער, אנשי מקצוע וכדומה, במטרה לבצע התאמות מתוכנות על-די אלגוריתמים ייחודים המנצלים מגוון משתנים ממקורות שונות דוגמת רשתות חברתיות.

להצבעה ל-Are you like me (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Presentip – פלטפורמה חברתית ייחודית של המלצות למתנות המבוססות על הפרופיל החברתי של המשתמשים. האלגוריתם הייחודי מנתח את פרטי הפרופיל והפעולות (like's, תחביבים, גיל, מין ועוד) ועל בסיס זה בונה המלצות למתנות למשתמש. על מנת להפוך את ההמלצות שלנו לטובות אף יותר, מאפשר הפתרון למשתמשים להתייעץ עם חברים המשותפים לקונה ומקבל המתנה, ועל ידי כך לקבל עצות מועילות בנוגע למתנה הטובה ביותר.

להצבעה ל-Presentip (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


StickyTacs – סושיאלי היא חברה ישראלית המפתחת אפליקציות מזה כ 4 שנים. בתחילת השנה השיקה החברה פלטפורמה שנקראת StickyTacs, המיועדת בעיקר לאנשי קריאטיב במשרדי פרסום ומאפשרת לקבל רעיונות קריאטיבים, לעצב ולפתח אפליקציות למגוון פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וגוגל+.

להצבעה ל-StickyTacs (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Sensegon – סנסגון פיתחה את Sensplit, פלטפורמה טכנולוגית שמשתמשת בפילוח פסיכו-חברתי על מנת ליצור תקשורת עם המשתמשים, בין אם זה לפרסום או למטרות אחרות. המטרה העיקרית היא שהמודעה תהייה מותאמת אישית לאישיותו של הצרכן.

להצבעה ל-Sensegon (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Production Map – תוכנה במודל SAAS המאפשרת לחברות פיתוח לנהל ותעד את כל תהליך הפיתוח של המוצר משלב הדרישות ועד להעברה ל- production בצורה אוטומטית, פשוטה ומהירה. המערכת, שהינה מפה ויזואלית לחלוטין, מאפשרת בכל רגע נתון לשחזר בלחיצת כפתור את הגרסה הנמצאת אצל הלקוח כולל קוד, תצורת שרתים, קונפיגורציה וכיוב' ובאמצעות כך לטפל בכל תקלת production בזריזות ויעילות.

להצבעה ל-Production Map (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Parko – מביא פתרון חברתי (כמו Waze למשל) על ידי חיבור בין אנשים שמחפשים חניה לבין אנשים שעומדים לפנות חניה. בשנה האחרונה פיתחה החברה אלגוריתמים המשתמשים במידע מחיישנים אשר קיימים בכל טלפון חכם בשילוב עם אלגוריתמים סטטיסטיים שלומדים גם מהקהל וגם על ההרגלים הספציפיים של כל משתמש. עכשיו הטלפון החכם יוכל לזהות באופן אוטומטי שמקום החניה שלכם עומד להתפנות ולהתריע אחרים סביבך שמחפשים מקום חניה כמה דקות לפני, בלי שתצטרכו להוציא את הטלפון מהכיס.

להצבעה ל-Parko (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Mobillify –  פתרון לזיהוי ופענוח האינטרקציה של המשתמש עם מכשיר הסמארטפון שלו, בעת שימוש באפליקציה או אפילו באמצעות גלישה לאתר מסויים.  השירות, שנקרא Fingerprint מורכב למעשה משלושה רכיבים שונים, שביחד עוזרים ליצור את תמונת השימוש המלאה: TouchMap – מסוגל לזהות את מיקום ואופן המגע של המשתמש על גבי מסך הסמארטפון שלו, EyeTrack – מזהה את כמות הזמן שהמשתמשים 'מבלים' באיזורים מסויימים באפליקציה ו- PlayBack – ממפה את תהליך השימוש המלא של המשתמשים.

להצבעה ל-Mobillify (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


AniBani – הינה פלטפורמה מבוססת web שדרכה ניתן ליצור, לערוך, להנפיש, להפיץ ולעקוב אחר באנרים ואנימציה בגישת "עשה זאת בעצמך!". AniBani היא תמצית מפושטת של מספר תוכנות אנימציה ועיצוב בכלי אחד המאפשרת לחסוך יותר מ-70% זמן ומאמץ ביצירת הבאנר. AniBani הממוקדת לקוחות SMB (לקוחות קטנים ובנוניים) מאפשרת לבעל העסק\מעצב ליצור באנר אנימטיבי בצורה פשוטה וידידותית תוך מספר דקות ללא שום צורך בידע או נסיון בתכנות ובעיצוב.

להצבעה ל-AniBani (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


ClipQube – קליפקיוב היא אפליקציית פייסבוק שמטרתה להיות הדרך הפשוטה והחברתית ביותר למצוא ולצפות בתכני וידאו. האפליקציה מאפשרת למשתמשים למצוא סרטוני וידאו רלוונטים בהתבסס על הפעילות של חבריהם ברשת החברתית של פייסבוק. האפליקציה יוצרת את החוויה הזו בתוך פייסבוק, אשר כיום לא מספקת סביבה 'יויטיובית' בה הגולש יכול לצרוך מספר רב של תכני וידאו.

להצבעה ל-ClipQube (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Sensopark – אפליקציה המציגה לנהג את כל אפשרויות החניה סביב היעד שלו בין אם זה חניות ברחוב, חניונים וחניות פרטיות. האפליקציה מבוססת קהילה ומציגה כרגע יותר מ 1000 חניונים בישראל ואת הזמינות שלהם. האפליקציה כולל פיצ'ר בשם "שיתוף חניה" בו כל נהג יכול לשתף את מקום החניה שלו עם הקהילה ולוודא שנהגים אחרים יחליפו אותם. מעבר לכך, החברה מתכננת להציב סנסורים ברחוב ובחניות פרטיות ויתן חיווי אם יש או אין רכב במקום החניה. על סמך התשתית הזאת מתכוונת החברה לבנות מערכת תשלומים אוטומטית שתשאיר את אפליקציות תשלומי החניה מיושנות.

להצבעה ל-Sensopark (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Jombid – זירת/פלטפורמת קניות חברתית בקבוצות רכישה המבוססת על כוח התאגדות צרכנים. כל אדם, קבוצה או עסק יכול להצטרף לקבוצה קיימת או לפתוח קבוצת רכישה למוצר או שירות שרוצה, להזמין את חבריו/לקוחותיו להצטרף לקבוצתו ולהזמין ספקים מקומיים להתחרות על המכירה לקבוצתו. עם הצטרפותם של חברי הקבוצה ושל הספקים המתחרים המערכת מנהלת מכרז אוטומטי על הקבוצה בו היא בוחרת לאורך זמן המכרז את ההצעה הטובה ביותר לקבוצה. תנאי המכרז מוגדרים הן על ידי הצרכן יוזם הקבוצה והן על ידי הספק.

להצבעה ל-Jombid (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Practi– פרקטי היא רשת להעברת כספים ותשלומים בין בודדים, עסקים וקבוצות, תוך שימוש היתרונות לקשרים חברתיים בין אנשים לחבריהם, בין אנשים לעסקים בהם הם נוהגים לרכוש או לקבל שירותים.
באמצעות יצירת רשת אוטנטית של אנשים ועסקים וע"י שימוש בכלים טכנולגים מודרנים כמו טלפונים חכמים, מחשבי לוח, ואינטרנט, מאפשרת פרקטי את העברת הכספים של המחר – תוך שאני המעביר או אני המקבל נהנה מהמידע של מה העברתי, עבור מה העברתי, מתי ואיפה זה קרה. החזון של פרקטי הוא לגרום לשינוי תרבותי בהתנהגות של האנשים עם כסף.

להצבעה ל-Practi (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


FundABud – fundAbud היא פלטפורמה המאפשרת לגייס סכומי כסף קטנים מחברים לצורך רכישת מוצרים. fundAbud היא השילוב המושלם בין Crowd funding ו-Social Commerce. ידוע ששוק ה-Young adults בארה"ב הוא השוק ה"בעייתי" ביותר: הצעירים הם אחד הקהלים המושפעים ביותר מפרסומות ובעלי כוח קניה תאורטי עצום, אך לצערם הרב הם עדיין אינם בעלי ממון. רובם הגדול סטודנטים, אשר מוציאים את עיקר משכורתם (הדלה) על מגורים ומזון, ולכן אינם יכולים לרכוש את רוב המוצרים אותם הם רוצים לרכוש. בעזרת fundAbud יכול כל אחד לפתוח לעצמו פרויקט ולגייס מחבריו סכום כסף קטן (עד $2000) לרכישת המוצר המיוחל.

להצבעה ל-FundABud (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


Buzzjourney – מתאמת נסיעות בזמן אמת לפי מסלול הנסיעה. הנהג מזין את היעד שלו וכל הנוסעים על המסלול מקבלים הודעה שיש נהג שיכול לקחת אותם. מרגע שהנהג והנוסע הסכימו לנסוע יחד, הנהג מקבל הוראות הגעה אל המיקום של הנוסע, והנוסע רואה את התקדמות הנהג עד לאיסוף. ההשתתפות בעלות הנסיעה ידועה מראש ומחושבת לפי המרחק והכסף מועבר לנהג דרך האפליקציה.שותפים.

להצבעה ל-Buzzjourney (שימו לב כי יש ללחוץ על "הצבע" בעמוד שנפתח)


לעדכונים שוטפים היכנסו לעמוד ה IATI בפייסבוק או עקבו אחרי חשבון הטוויטר של HTIA 2012

 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

1 תגובה on "תחרות הסטארטאפים של ניוזגיק ו-HTIA 2012 [שלב ההצבעות]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Guy Simon
Guest

מתי יודיעו על הזוכה?.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: