כיצד השפיע דור המילניאלס על עולם התוכן

תוכן תמיד היה כאן, אבל השינויים בשנים האחרונות גרמו לצריכה שלו להשתנות מקצה לקצה. איך שינה דור ה-Y את הדרך בה אנחנו צורכים תוכן היום?

GettyImages

קרדיט תמונה/צלם: Getty Images Israel, Westend61

מאת ורד טפליצקי, פיתוח עסקי Getty Images Israel

"בני דור המילניאלס כבר לא מסתפקים בלקרוא את החדשות. הם רוצים לדעת מה הם יכולים לעשות בנוגע אליהן" – איאן סומרהולדר, שחקן ומפיק

בני דור המילניאלס (Millennials) הם צרכני ויצרני התוכן המשמעותיים ביותר כיום. הם צופים בסדרות, מאזינים למוזיקה, מתעדכנים בחדשות ואף יותר מכך – הם גם יוצרים אותם. רבים ממותגי העל כבר הבינו שכדי להגיע אל קהל המילניאלס, הם צריכים לדבר בשפה שלו, להראות ולהתנהג כמוהו. כשרוב הפעילויות העוסקות בתוכן מתבצעות באמצעות מכשירי המובייל.

לדמיין ולהתנסות – חדשנות בעולם התוכן

GettyImages

קרדיט תמונה/צלם: Getty Images Israel, Tara Moore

בתהליך "החדשנות" אנו יוצרים ערך מוסף באמצעות פתרונות חדשים לצרכים קיימים. כמו כן, אנו יוצרים פתרונות לצרכים חדשים שצצים כל הזמן. בעולם עמוס בתוכן חזותי, יצרני התוכן נדרשים לעקוב, לחדש ולפתח כלים שיגרמו לקהל הלקוחות שלהם להתחבר אל המוצר, המסר והמותג.

הקצב בו התוכן הרלוונטי משתנה, מתפתח ומתקדם הוא מסחרר. מה שנחשב חדשני ועדכני יכול להפוך תוך שבוע ללא רלוונטי. יצרני התוכן מנסים להתקרב כמה שיותר אל צרכי הלקוח, לגלות מה הוא רוצה לקרוא ובמה הוא רוצה לצפות. אותם יצרנים משקיעים בפיתוח ובחדשנות אשר יקנו להם הובלה במירוץ אחרי תשומת לב הלקוחות וכלל הגולשים.

עולמנו המודרני מתאפיין בעומס חזותי רב בו אנו נחשפים לוויז'ואליים מרובים ומוצפים בתוכן אין סופי. תמונות, גרפיקה וסרטונים הפכו לחלקים אינטגרליים מחיי היום-יום שלנו. אנו חיים בעידן בו רוב הוויז'ואליים נוצרים על ידי מכשירי הסמארטפון, מוצגים על גביו ועל מגוון רחב של מכשירים כגון טאבלטים ומחשבים. תוכן וויזואלי זה מוזן ישירות מהדרך בה אנו צורכים ומתקשרים עם כל סוגי המדיה.

הצופה ואיך מגיעים אליו

Getty Images Israel

קרדיט תמונה/צלם: Getty Images Israel, Bernhard Lang

הצופה הממוצע הופך לבקיא יותר בטרנדים העיצוביים העכשוויים ורגיש לסגנונות נדושים ומניפולציות דיגיטליות. הפרט החשוב הוא לגלות אילו תמונות "נוגעות" באנשים ולמה.

המניע המרכזי לשינוי זה הגיע דרך פלטפורמות ואפליקציות חברתיות כמו פייסבוק, פינטרסט ואינסטגרם בהן הצרכנים מבלים את זמנם בחיפוש ודפדוף אין סופי בין תמונות וסרטונים.

יכולות המפרסמים לבצע פרסום ושיווק אישי בעזרת הכלים הקיימים, בעיקר בעולם המובייל, יוצרים דרך להגיע אל הקהל באופן מדויק שכמותו לא הכרנו בעבר. הכלים המאפשרים תוכן ייחודי לכל לקוח ולקוח על בסיס התנהגות ותחומי עניין הופכים את "המשחק" על תשומת ליבנו למרתק ומסקרן.

לחדש, לחדש, לחדש

Two young boys are ready to dive into the brain of your business. Analyze that.

קרדיט תמונה/צלם: Getty Images Israel, Andrew Rich

העובדה שרובנו צורכים את התוכן דרך מכשירי מובייל דורשת מהמפרסמים ואפילו מיצרני המכשירים עצמם להתכנס לתהליכי חדשנות. אנו נחשפים בתדירות גבוהה לכלים חדשים ולפיתוחים טכנולוגיים המאפשרים לנו ליצור ולצרוך תוכן בשיטות חדשות ומתקדמות.

עולם הצילום נמצא בהתפתחות מתמדת ועבר ממצלמות מסורבלות וגדולות למצלמות מיקרו-ניידות ומתקדמות הנמצאות בכל כיס. ככל שהטכנולוגיה בעולם הצילום הפכה יותר ניידת ואף לכזאת שניתנת ללבישה על הגוף, נקודות מבט חדשות החלו תופסות את תשומת הלב שלנו. צילום בשידור חי, צילום ברחפן וצילום ב-360 מעלות הם טכניקות צילום שהפכו לעניין שבשגרה. טכנולוגיית המובייל מאפשרת מבט יותר אינטימי ופרטי לחיי היום-יום, וכך יוצרת זווית חדשה ועניינית לתוכן שעל פניו נראה "רגיל".
דוגמא מעניינת לחדשנות בתחום יצירת התוכן היא כמובן שיטת השידור החי של סרטי וידיאו. שיטה זו מאפשרת ליצרן התוכן והמפרסם לפתוח ערוץ תקשורת חדש לגמרי עם הצרכן. רבים מהמותגים המובילים בעולם משתמשים בדרך זו על מנת ליצור אהדה וחיבור אמיתי עם הלקוח. כמובן שזו דרך נוספת לתקשר את ערכי המותג ואפילו מבצעים וחדשות.

מה השלב הבא?

GettyImages

קרדיט תמונה/צלם: Getty Images Israel, selimaksan

עולם התוכן שלנו משתנה ללא היכר. עושה רושם שהחברות המובילות, כאלה שיידעו לאן הרוחות נושבות, או יותר נכון לאן הולכים בני הדור הצעיר, יובילו את תחום התוכן. אנו בתור צרכני תוכן וכאלה שגם יוצרים לא מעט ממנו, נמשיך ליהנות מכלים חדשים, לשתף את הרגשות והידע שלנו וכמו כן נהנה מאותם כלים כשנצרוך תוכן זה בעצמנו. התוכן נשאר אותו תוכן, אנחנו רק צריכים ליצור ולתקשר אותו בדרכים ואפיקים שונים וחדשים. חדשנות בעולם התוכן – זה לא עומד להפסיק בקרוב.

הכתבה בחסות Getty Images Israel

Getty Images Israel היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Getty Images העולמית המהווה את מאגר הצילומים, הסרטים והאודיו הגדול והאיכותי בעולם. בין השירותים הניתנים ניתן למצוא תמונות עיתונות וקריאייטיב, מאגרי ענק של אוספי תמונות כגון ה-BBC ו - Contour תמונות מיוחדות של אישים מפורסמים, מאגרי מוסיקה וסאונד אדירים ואין סוף של קטעי וידאו מרחבי העולם. בנוסף Getty Images Israel היא הנציגה של מאגרי התמונות IStock ו ThinkStock שניהם מבית Getty Images העולמית. חדשנות היא חלק מה-DNA של Getty Images וכך באופן תמידי היא מחפשת הזדמנויות חדשות להעביר לאוהבי הצילום המרהיב את התוכן הטוב ביותר בעולם.

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: