בגלל נטפליקס: הוט מציעה חבילת צפייה במובייל תמורת 49 ש"ח

התחרות עושה את שלה: הוט מציעה עכשיו חבילת צפייה במובייל תמורת 49 ש"ח; האם זה משתלם?

מקור: הוט

ניצנים ראשונים של תחרות בשוק הטלוויזיה הדואופולי של ישראל? חברת HOT השיקה הבוקר (ב') שירות טלוויזיה חדש, שפונה לקהל צעיר שלא מנוי על שירותי הטלווזיה הרב ערוצית, ומציע תכנים של החברה, על גבי הסמארטפון והטאבלט – מחירו מתחיל ב-49 ש"ח.

חבילת תוכן ישראלית או בינלאומית החל מ-49 ש"ח

במסגרת השירות החדש, שממותג תחת השם NEXT, תציע החברה 2 חבילות תוכן. חבילת התוכן הישראלי תכלול את כל ספריית הפקות המקור של HOT כולל זגורי אימפריה, בתולות, מטומטמת, אורי ואלה, אנחנו במפה ועוד. התכנים החדשים יעלו כחודשיים אחרי תחילת שידור הסדרה ב-HOT. חבילת התוכן הבינלאומי תכלול סדרות מספרית אקטסרה-VOD כמו משחקי הכס, בנות, ווסט-וורלד, האפיפיור הצעיר ועוד. סדרות הרכש יעלו בצמוד לעלייתן ב-HOT. עלות כל חבילת תכנים עומדת על 49 ש"ח, ומחיר 2 החבילות יחד עומד על 69 ש"ח.

HOT הודיעה כי ההצטרפות והניתוק מהשירות וכן שירות הלקוחות יינתנו בצורה דיגיטלית, ללא צורך ביצירת קשר עם המוקד המאוייש. בנוסף, הודיעה החברה גם כי לקוחות המנויים על שירות ה-VOD של החברה יוכלו לצפות בתכנים על גבי האפליקציה של הוט – אם כי רק על גבי הרשת של הוט.


יתרונת השירות: מחיר אטרקטיבי למי שמחפש רק סדרות, מתאים לצפיית בינג', תמיכה ב-AirPlay (בכרומקסאט תוך מספר חודשים)

חסרונות השירות: אין סרטים, יש צורך להמתין חודשיים בין מועד שידור הסדרות הישראליות להגעתן לשירות, משבית לכם את הסמארטפון בזמן הצפייה, אין ערוצי עידן פלוס


פרשנות: הקהל הצעיר הוא כאב הראש של הוט ויס

הוט ויס עדיין נמצאות בשלב 'הפרה החולבת' של הטלוויזיה הרב-ערוצית, וברשותן מיליוני מנויים שמשלמים מאות שקלים בחודש עבור חבילות ערוצים מנופחות ויקרות עם ערוצים מיותרים. חבילת התוכן החדשה לא מגיעה כמובן מדאגה ליוקר המחייה – וזה בסדר, כי מדובר בחברה מסחרית. אולם, הוט רואה כיצד הולכות וקמות לה מתחרות לא-מסורתיות וזה מדאיג אותה. אחרי הכל, עם יס היא כבר רגילה 'להתחרות', ושתי החברות מציעות פחות או יותר את אותה הסחורה עם שינויים קלים בתמחור ובתוכן.

אבל הרבה יותר קשה לה להתחרות עם נטפליקס, חברה בינלאומית עם כיס עמוק ששווה יותר מ-40 מיליארד דולר, עם הפקות מקור בולטות דוגמת 'בית הקלפים' ו'כתום זה השחור החדש'. נטפליקס, שכבר הודיעה שהיא רוצה לכבוש את השווקים הבינלאומיים, משקיעה עתה רבות בתרגום של תוכן, כולל דיבוב, וכבר עכשיו רוב הסדרות החדשות מגיעות עם תרגום לעברית. אל נטפליקס הצטרפה לאחרונה גם אמזון, שהשיקה לאחרונה את אמזון פריים, שירות הסטרימינג שלה. חשוב לזכור גם כי השירות של הוט יקר יותר משמעותית מנטפליקס, שגובה פחות מ-35 ש"ח וכוללת גם סרטים, אם כי ללא סדרות המקור הפופולאריות של הוט.

בעזרת השירות החדש מנסה הוט להגיע לקהל לא מסורתי שלה, שכולל צעירים ומשפחות צעירות ללא ילדים, שלא מורגל בצפייה ליניארית ולזפזופים בין ערוצים. עם זאת, חשוב לזכור שבמקביל הולכות ומתבססות להן עוד חלופות מקומיות מאיימות. ראשית, סלקום tv, שירות הטלוויזיה של סלקום, שחצה את קו 120 אלף המנויים, הוסיף ערוצי ספורט ותמיכה באפל tv וכולל גם את ערוצי הברודקאסט של עידן פלוס; ובמקביל תשיק בקרוב מאוד פרטנר את שירות הטלוויזיה שלה. כמו תמיד, נמצא ברקע את החלופות הספק-חוקיות דוגמת קודי, אתרים לצפייה ישירה ופלטפורמות דוגמת ביטורנט.

יניב אביטל

הגב

6 Comments on "בגלל נטפליקס: הוט מציעה חבילת צפייה במובייל תמורת 49 ש"ח"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
לא אפוי
Guest

. בנוסף, הודיעה החברה גם כי לקוחות המנויים על שירות ה-VOD של החברה
כן?

Zeev
Guest

מה עם צפיה מאפליקציה בטלוויזיה?
או שצפיה מאפליקציה ב-SmartTV זה כבר משוייך לזקנים?

Zeev
Guest

מה עם צפיה מאפליקציה בטלוויזיה?
או שצפיה מאפליקציה ב-SmartTV זה כבר משוייך לזקנים?
(הגבתי כציטוט למישהו אז כנראה שאני כן בסופו של דבר כבר נחשב לזקן).

מרק לוץ
Guest

תכלס

Zaga
Guest

מה עם ערוצי ספורט דרך אפליקציה,לזה עדין אין פתרון

גנא
Guest

חחחחחלל הם צוחקים לאנשים בפנים, מי ישלם על השיט הזה שלהם סכומים כאלה..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: