לא רק למונייד: Hippo מגייסת 14 מיליון דולר

שמח בחברות ה-InsurTech: עכשיו מודיעה Hippo על השלמת סבב גיוס. החברה מציעה ביטוח דירה המותאם עבור משק הבית המודרני, שכולל את הדברים שבאמת חשובים ללקוחות ובלי טפסים מבלבלים

סטארטאפ ה-InsurTech הישראלי Hippo הודיע על השלמת סבב גיוס ראשון בהיקף של 14 מיליון דולר כדי לפתח ולשווק את המוצר שלו. את הסבב הובילה קרן Horizons Ventures (שהשקיעה בעבר בחברות כמו פייסבוק, Waze וספוטיפיי) והשתתפו בו הקרנות RPM, Properl, GGV Capital ו-Pipeline Capital ביחד עם מספר יזמים ומשקיעים מוכרים מעולם ה-FinTech.

זמנם של סוכני הביטוח קצוב?

״לקחנו את כל מה שפגום כיום בתחום ביטוח הבתים – הטפסים המבלבלים, המונחים הלא ברורים, הסוכן שגוזר קופון – ותיקנו אותם״, אמר אסף וונד, מנכ״ל Hippo. ״תעשיית ביטוח הבתים לא השתנתה מזה עשורים והיא פשוט לא מתאימה לאורח החיים המודרני. מבוטחים כיום לא באמת מבינים מה הפוליסה שלהם מכסה ואיזה סוגי כיסויים הם בכלל צריכים. הפוליסות עדיין מבטחות פריטים מיושנים כמו כלי כסף, אישורים על החזקת מניות ומעילי פרווה, אבל בכל הקשור למכשירי אלקטרוניקה – הן מכסות עד לגבול של 2,000 דולר. ב-Hippo שמנו לנו למטרה שבעלי דירות כיום יהיו מכוסים בצורה אופטימלית באמצעות פוליסה ברורה, שקופה וכל זה בעלות הוגנת״.

Hippo נוסדה ב-2015 על ידי היזמים הישראליים אסף וונד ואייל נבון, אך היא פועלת באופן מלא מקליפורניה. כפי שניתן לראות באתר הרשמי של החברה, מעבר לעובדה שהם מבטיחים להציג פה משהו ״גדול״, אין יותר מדי פרטים. השירות קיבל כבר את האישורים הרגולטורים הנדרשים מצד מחלקת הביטוח בקליפורניה, והוא נמצא כרגע בשלבי בטא ניסיוניים לקראת ההשקה הרשמית בתחילת 2017.

אם הרעיון נשמע לכם מוכר – זה לא במקרה; גם הסטארטאפ הישראלי Lemonade מציע שירות בתחום הביטוח ורוצה להתחרות בחברות הביטוח באמצעות ביטוח מבוסס P2P (״ביטוח עמית-לעמית״); השירות פועל ללא תיווך של סוכן, וכל הפעילות ואינטראקציה עם הלקוחות מתבצעת בעזרת אפליקציה, AI וצ׳ט-בוטים. למשל, השירות מאפשר להגיש תביעה דרך האפליקציה בלי כל מיני הליכים ביורוקרטיים מסורבלים למיניהם, ולסיים עם ההליך ב-3 דקות בלבד. עוד סטארטאפ ישראלי בתחום הביטוח, אם כי במיקוד שונה מ-Lemonade ו-Hippo הוא Next Insurance. החברה מעוניינת לשנות את ענף הביטוח לעסקים קטנים באמצעות שילוב מערכת אונליין, שתאפשר להם לרכוש את ביטוח העסק האידיאלי עבורם אונליין ותוך מספר דקות ובהתאם לנתונים שבעלי העסק הזינו. מטרת העל היא לחסוך לבעלי העסקים במשאבים והוצאות על פיתוחים שלאו דווקא רלוונטים לפעילותם, כפי שקורה היום.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: