גרופון משיבה לאמזון, במקום אוקטוקופטרים – בליסטראות למשלוח מוצרים [וידאו]

במהלך שנועד בעיקר לרכב על הבאזז שנוצר סביב האוקטוקופטרים של אמזון, משחררת גרופון סרטון הלצה חדש בו היא מכריזה שתשתמש בכלי המוכר לנו בעיקר ממשחקי מחשב המיוחסים לימי הביניים בכדי לשלוח מוצרים ליעדם.

מקור: צילום מסך, YouTube

מקור: צילום מסך, YouTube

בתחילת החודש, במהלך שנועד ככל הנראה לקדם את מכירות ומיתוג החברה באירוע ה״סייבר מאנדיי״ בארצות הברית, חשף ג׳ף בזוס, מנכ״ל אמזון את התוכניות העתידיות של החברה לגבי משלוחי חבילות ללקוחות – אוקטוקופטר, כלי מעופף בעל 8 מוטורים היושב במפעלי ההפצה השונים של החברה ומסוגל להעביר חבילות עד למפתן דלתו של הלקוח ב-30 דקות או פחות.

התשובה של גרופון

הרשת התמלאה במהרה בתגובות שונות למהלך החדשני של אמזון, ביניהן גם של שירותי השילוח השונים, UPS ו-Fedex שמיהרו להצהיר כי בתוכניותיהן העתידיות ניתן למצוא גם כן צבאות של כלים מעופפים שיעבירו מוצרים ממקום למקום. עיתונאים רבים מיהרו להגיד כי ״התוכנית אינה ישימה״ מבחינה טכנלוגית ומשפטית, אך נראה שדווקא ברשת הקופונים הגדולה ביותר בעולם, גרופון, מצאו את הדרך המקורית ביותר להגיב לאמזון.

בסרטון פארודיה חדש מבית היוצר של גרופון, ענקית הקופונים מציגה פתרון טכנולוגי לוהט לא פחות מהאוקטוקופטרים של אמזון – בליסטרות, המהוות לדברי הסרטון ״טכנולוגיה מוכחת שנבדקה״. גרופון טוענים דרך הסרטון כי הבליסטרה לא תצלם תמונות של אנשים מתקלחים ומציגים ״לקוחות״ פוטנציאליים שמביעים את ההערכה הרבה שלהם על כך שהם לא יצטרכו להיתקל ביום-יום ב״רובוט מעופף ומפחיד״.

צפו בוידאו: הבליסטראות החכמות של גרופון

המלחמה על העתיד רק התחילה

אז נכון, ההכרזה של גרופון על הבליסטרות נועדה בעיקר לייצר פרסום משעשע על חשבון הבאזז הנוכחי, אבל היריבות שלה עם אמזון ממש לא. שתי החברות מנהלות מלחמה של ממש על ליבם וכספם של לקוחות ה-E-Commerce, יחד עם אתרי מסחר נוספים כגון E-Bay, Alibaba ואחרים. מבחינת גרופון, מדובר בדרך נהדרת לרכב קצת על תשומת הלב שקיבלה אמזון בתקופה האחרונה ואין ספק כי היא עשתה זאת בדרך קריאטיבית מושלמת. לאחר הסרטונים האחרונים של אמזון וגרופון, נשאר רק לחכות 5 שנים ולראות האם הבליסטרה של גרופון תוכל לירות כדורי ברזל בכדי ליירט את האוקטוקופטרים של אמזון.

באותה ההזדמנות, אנחנו מזמינים אתכם להיזכר בעוד יצירה קריאטיבית מוצלחת במיוחד, הפעם מבית היוצר של Joy Of Tech, המתארת כיצד האוקטוקופטרים של אמזון יילחמו בחסידות בכדי להביא ילדים לעולם.

מקור: Joy Of Tech

מקור: Joy Of Tech

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: