גם שלמה קרמר בפנים: Gong.io מגייסת 6 מיליון דולר לניטור שיחות מכירה

הסטארטאפ הישראלי מפתח מערכת שמנתחת שיחות בין נציגי מכירות ללקוחות פוטנציאליים ומייצרת בסיום השיחה דו׳׳ח מפורט, שיעזור למאמצי המכירה של החברה

מקור: cc0-by-Pixabay

מקור: cc0-by-Pixabay

אנשי מכירות יכולים ללמוד הרבה מהקשבה ומניתוח של שיחות שהם קיימו. חברת Gong.io פיתחה מערכת שיכולה לתמלל ולנתח שיחות בעזרת טכנולוגיות של זיהוי דיבור, שמיועדת לחברות שמציעות שירותים לשוק הארגוני. היום (ג') מודיעה החברה על גיוס של 6 מיליון דולר מ-Norwest Venture Partners ומשלמה קרמר, מייסד צ'קפוינט ואימפרבה.

כל שיחת מכירה כוללת 6,000 מילים בשעה

המערכת שפיתחה Gong.io יכולה לנטר ולנתח שיחות שמנהלים אנשי מכירות עם אנשי IT בחברות ובארגונים שונים. לאחר השיחה מציגה המערכת לאיש המכירות דו׳׳ח מרוכז שמתבסס על ניתוח של יותר מ-100 פרמטרים שונים וכולל את החלקים החשובים בשיחה. בין היתר מסמנת המערכת חלקים חשובים בשיחה כמו למשל שאלות ששאל הלקוח, ההתנגדויות שלו, כוונות קנייה, התלהבות או אכזבה ועוד. לצורך הניתוח הזה מנטרת המערכת יותר מ-100 פרמטרים שונים בעזרת למידת מכונה וזיהוי דיבור.

Gong.io הוקמה באוגוסט 2015 על ידי עמית בן דב ואיילון רשף, 2 יזמים מנוסים. בן-דב היה בכיר ב-ClickSoftware ולאחר מכן הקים את SparkThis; מאוחר יותר כיהן כסמנכ"ל השיווק של Panaya ומ-2012 שימש כמנכ"ל של SiSense. רשף היה שותף-מייסד של Webcollage, שנמכרה ליאהו ב-2013. מאז הקמתה פעלה החברה תחת הרדאר, אולם למרות זאת היא פרשה את המערכת שלה אצל מספר עשרות חברות, כשחלקן כבר הפכו ללקוחות משלמים. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן Norwest Venture Partners שמיוצגת בישראל על ידי השותף המקומי, דרור נחומי וכן המשקיע הפרטי שלמה קרמר, אחד ממייסדי צ'קפוינט, אימפרבה, Trusteer ו-Cato.

מקור: Gong.io

מקור: Gong.io

בתגובה לגיוס מסר בן-דב: "אנחנו מאמינים שהטכנולגיה של Gong היא הדבר המשמעותי ביותר שקרה בתחום המכירות מאז ה-CRM (מערכות ניהול קשרי לקוחות, י.א.)". בן-דב הוסיף: "מיליארדי דולרים נשפכים כדי להגיע ללידים, להזנה שלהם למערכת וליצירת קשר איתם. אבל 80% מהלידים האלו, שהושגו במאמצים רבים, הולכים בסוף לאיבוד לאחר כמה שיחות טלפון עם נציגי המכירות". לדבריו, "שיחה ממוצעת של נציג מכירות בין עסקים כוללת כ-6,000 מילים בשעה, כשמידי שבוע הוא עורך בין 20 ל-30 שיחות כאלו. המנהלים שלו אחראיים על 6 עד 12 נציגים – כך שזה בלתי אפשרי להגיע להבנה עמוקה של השיחות הללו".

דרור נחומי מקרן NVP מסר בתגובה לגיוס: "Gong.io רוצה להוביל את הקטגוריה החדשה הזו בעזרת שימוש בכלים מתקדמים ממספר רב של תחומים. היעד הראשון אליו מכוונת Gong.io הוא מכירות B2B, מכיוון שאופטימיזציה שמתבססת על ניתוח יכולה להביא ליכולות מכירה טובות יותר והחזר השקעה גבוה יותר".

 

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

3 Comments on "גם שלמה קרמר בפנים: Gong.io מגייסת 6 מיליון דולר לניטור שיחות מכירה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אליאב
Guest

בלה

משה
Guest

בקיצור משתמשים בֿמנוע ״וויס טו טקסט״,ומשלבים מאשין לרנינג לזהות שאלות . הרי איש המכירות כבר ב99% יודע למה המכירה נפלה, איפה היו ההתלבטויות של הלקוח ועוד ועוד תובנות שניתוח טקסטֿֿ או קול פשטני לא יכול לגלות …. על מה 6 מיליון דולר.
אבל שיהיה בהצלחה.

מכונה
Guest

מכירה היא תהליך ריגשי כולל מכירות בין עסקים לא נראה שמכונה תוכל להבין את הרגשות של האנשים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: