gogobot עם שירות חדש: One Stop Shop למטיילים ברחבי העולם

חברת Gogobot הישראלית החלה בשיתוף פעולה עם שלוש חברות משמעותיות, שיציעו למשתמשי האפליקציה שירות נוח, מהיר, ואידיאלי לכל צרכי הטיול שלהם, בכל מקום בעולם

מקור: יח"צ

חברת הסטארטאפ הישראלית Gogobot, המציעה למשתמשים אפשרות לתכנן את טיוליהם על פי המלצות חברים ברשתות החברתיות, השיקה אתמול (ג') את סט הכלים החדש שלה שמטרתו לעזור למשתמשים אפילו יותר בכל הנוגע לתכנון הטיול שלהם, קבלת מידע על האיזור המסויים, מציאת מסעדה קרובה וטובה וכמובן, מציאת המחיר העדכני והמשתלם ביותר. על מנת לספק מידע זה, חברה גוגובוט אל שלוש מובילות בתחום הטיולים, המסעדנות והמפות:

OpenTable – שירות מקוון המציע למשתמשים תצוגה של כל המסעדות הנמצאות באיזור בו הוא נמצא, או אליו מתכנן להגיע, עם המלצות וביקורות על המסעדות השונות ואף אפשרות להזמנת מקום בלחיצת כפתור אחת, ישירות מהאפליקציה. נכון להיום, מאגרי החברה מכילים למעלה מ-26 אלף מסעדות, כך שסביר להניח שכל משתמש יצליח למצוא לפחות מקום אחד בו ירצה לאכול במהלך הטיול שלו.

DealAngel – בזכות האינטגרציה של גוגובוט עם DealAngel, מסוגלת האפליקציה להציג בזמן אמת את המחירים והעסקאות הטובות ביותר למטיילים על פי תאריכים, המלצות ודירוג של העסקה כולה על פי נתונים משמעותיים כגון גובה ההנחה שמציע המלון, זמינות של מלונות אחרים באיזור והדגשת העסקאות המשתלמות ביותר עבור המשתמשים. כמובן שגם כאן, יכולים המטיילים העתידיים לסגור עסקאות ולהזמין מקומות בלחיצת כפתור אחת, ישירות מהאפליקציה.

Street View – כעת, יכולים משתמשי גוגובוט לצפות באיזורים השונים אליהם עתידיים להגיע, להתהלך בצורה וירטואלית ברחובות ולקבל חוויה מקדימה אודות הטיול, על מנת להגיע להחלטה האם האיזור אכן מתאים להם, או שעליהם לחפש מסעדות, מלונות או יעדים מעט שונים. בנוסף, מציע השירות תמונות, מפות ומספרי טלפון של העסקים השונים, כך שכל המידע פרוס מול עיניו של המשתמש, בשקיפות מלאה.

בזכות שדרוג המערכת והשירותים של גוגובוט, מציעה למשתמשים One Stop Shop לכל צרכי הטיול שלהם, והופכת את התהליך המייגע והמסורבל של תכנון, הזמנה וחיפוש אחר עסקאות להרבה יותר זמין, קל ונוח – וכזה שניתן לבצע אותו גם לאחר תחילת הטיול, ולא רק מהכורסה בסלון הבית.

מהסמארטפון למרחב הפתוח

אפליקציית גוגובוט הושקה בנובמבר 2010 על ידי היזם הישראלי אורי זלצמן, כאשר מטרתה העיקרית הייתה שימוש ברשתות החברתיות של המשתמש על מנת לעזור לו למצוא המלצות מהימנות על איזורים, מקומות, מלונות ומסעדות, שיעזרו לו לתכנן את הטיול הבא שלו בצורה האידיאלית. המערכת שפיתחה החברה מסוגלת ללמוד את התנהגות המשתמשים על פי הצ'קאינים, האתרים וההעדפות האישיות שלהם, ומשתמשת במידע זה על מנת להציג המלצות ומקומות רלוונטיים עוד יותר משאר החברות המציעות שירותים דומים בשוק.

גוגובוט, המציגה כיום יותר מ-60,000 יעדים ברחבי העולם בעלי המלצות ותגובות, ממשיכה לצמוח בקצב מרשים, שכן רק במהלך השנה האחרונה גדל אחוז המשתמשים הרשומים ב-800 אחוזים, ומונה כעת למעלה מ-2.5 מיליון משתמשים. החברה מקווה כי בזכות שיתופי הפעולה החדשים, תמשיך לגדול בקצב דומה גם במהלך השנה הבאה.

על מנת להתחיל ולתכנן את הטיול שלכם, תוכלו לעשות זאת ישירות מהאתר הרשמי, או באמצעות אפליקציית האייפון של החברה.

[flagallery gid=52 name=Gallery]

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: