סטארטאפ ישראלי פיתח כוס בירה חכמה שתפנק אתכם בהטבות

בעזרת כוס הזכוכית החכמה של Glassify לקוחות יכולים לשלם וליהנות מהטבות מותאמות אישית, בעוד שבעל הבר יכיר טוב יותר את הלקוחות שלו ויגביר את נאמנותם

מקור: Glassify

מקור: Glassify

הסטארטאפ הישראלי Glassify מצטרף למהפכת האינטרנט של הדברים ומציג את כוס הבירה החכמה הראשונה בעולם. מה שהופך את כוס הזכוכית הסטנדרטית לחכמה הוא צ׳יפ עם טכנולוגית NFC שמוטמע בה ומתחבר לסמארטפון שלכם. למה זה טוב? בעזרת הכוס החכמה כל לקוח יוכל ליהנות מחוויה אישית בבר בהתאם להרגלי השתייה שלו, לרכוש בירה במחיר מיוחד עוד לפני שהוא בכלל הגיע אל הבר או לשלוח בירה לחברים דרך האפליקציה.

״בעצם פיתחנו לראשונה כוס חכמה שיכולה לתעד נתוני צריכה של צרכנים בזמן אמת ולתקשר עם יצרני המשקאות (בירה, משקאות קלים ועוד). מטרת החברה היא לשנות את שוק הכוסות שלא השתנה מאות שנים על ידי החדרת יכולות IoT לכוס עצמה בתהליך הייצור ולקשר אותו לטלפון נייד. בטכנולוגיה של היום, כל דבר שאנחנו עושים נמדד ונשמר על מנת לשפר את החוויה שלנו כשמשתמשים וכתוצאה אנחנו כצרכנים מקבלים בחזרה את התכנים וההטבות הרלוונטים ביותר אלינו״. הסביר לגיקטיים בן בירון, מייסד ומנכ״ל החברה.

מקור: Glassify

מקור: Glassify

הבר של העתיד

הרעיון ל-Glassify הוא פרי היוצר של 2 חברות שגם השקיעו בחברה הון התחלתי של רבע מיליון דולר בשלב ראשון: The Innovation Furnace by Paşabahçe – יצרן כוסות הזכוכית השלישי בגודלו בעולם והחברה הישראלית WeissBeerger עליה כתבנו בעבר, חברה אשר פיתחה פלטפורמת Big Data ו-IoT ליצרני משקאות ובעצם מפתחת מערכת לניטור משקאות.

״אם אני שותה סטלה לדוגמא בדרך כלל בימי חמישי עם ממוצע של 4 כוסות ללילה בבר, אני רוצה לקבל הטבות ותכנים ייחודים שרלוונטים אלי ושאני יכול להשתמש בהם. הכוס החכמה שלנו מאפשרת לצרכן לקבל הטבות ותוכן ייחודי בזמן אמת כאשר הוא מחזיק את הכוס וצורך את המשקה בבית ו/או בבר על ידי העברת הכוס מעל הטלפון הנייד. המידע שנאגר מהכוס מועבר לשרתים המנתחים את אופי הצריכה ומאפשר ליצרני המשקאות להבין טוב יותר את הלקוחות ולתקשר עימם ב"זמן הזהב" של החזקת הכוס על ידי הצרכן״, הוסיף בירון.

פיצ׳ר שימושי נוסף שמציעה האפליקציה יאפשר לכם לטעון את הכוס ״בכסף בירה״, כדי שאם תשתו יותר מידי בירה, לא תשכחו את הארנק בבר וכך גם לא תאבדו שליטה על הארנק שלכם, שכן תוכלו לקבוע תקציב מקסימלי לאלכוהול לערב אחד.

מקור: Glassify

מקור: Glassify

לא רק קונספט

בשבוע האחרון יצאה Glassify בפיילוט בשני ברים תל אביבים (סילון ויהושוע), במסגרתו הנוכחים במקום שירכשו בירה בכוס החכמה יוכלו ליהנות ממחירים מיוחדים ומבצעים כגון צ׳ייסר חינם או 1+1 על מגוון בירות. כדי להיות ׳זכאים׳ לאותן הטבות תתבקשו להוריד את האפליקציה כמובן, להזמין את הבירה המועדפת עליכם ולהמתין לברמן שיגיש לכם אותה בכוס החכמה. לאחר שתסיימו לשתות הברמן יסרוק את הברקוד שנמצא בתחתית שלה, אתם תקבלו את ההטבות הרלוונטיות לכם לשימוש מיידי בבר.

״לאחר שבדקנו את המוצר עם מספר מבשלות עולמיות, אנחנו כרגע בפיילוט בתל אביב במספר ברים לדוגמא יהושוע בר בבן יהודה 22 ובר סילון בקינג ג׳ורג׳ 89 ומתכוונים להרחיב אותו אחרי פסח. עד עכשיו התוצאות מצויניות עם 80% מהמבקרים בבר סורקים את הכוס שלהם על ידי Glassify. בעלי הבר רואים עליה בתנועה לבר ובהכנסות, והלקוחות נהנים יותר. לקראת יוני השנה אנחנו מתחילים תוכניות השקה גדולות יותר עם מספר חברות משקאות בכמה מדינות בעולם עם המטרה לשפר את חווית השתיה בברים ובבתים עד למצב שחברות המשקאות והברים ידעו לשרת אותנו כצרכנים בצורה הטובה ביותר, בצורה הכי חלקה ובמאמץ אפסי מצידם״, הוסיף.

החברה נוסדה על ידי בן בירון, מי שייסד בעבר את Alcohoot, ינשוף אלכוהול לסמארטפון שנמכרה בסוף שנת 2014 ל-Vertisense.

הורדה לאנדרואיד | הורדה ל-iOS

מקור: Glassify

מקור: Glassify

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: