להותיר רושם ראשוני מוצלח לחברה שלכם עם 5 טיפים חשובים

עולם העסקים עבר שינוי משמעותי בעשור האחרון, והוויזואלים שמייצגים משפיעים על הרושם הראשוני של הלקוחות. כך תבחרו תמונות שישדרו חדשנות ומודרניות

צלם/תמונה: RichVintage / Getty Images Israel

מאת ורד טפליצקי, פיתוח עסקי Getty Images Israel

שינוי הוא הדבר היחיד שקבוע בעולם העסקים המהיר של ימינו, והצבת העסק בקדמת המרוץ דורשת עבודה מתמדת. בחירת התמונות והשפה הם אלה שיקבעו את הרושם הראשוני אצל לקוח פוטנציאלי, ולכן רצוי מאוד לשדר את העובדה שאנו לא רק כשירים אלא גם עדכניים. לפניכם חמשת הקונספטים הנפוצים ביותר מעולם העסקים, בתוספת פילטרים מרעננים שישאירו את המסר שלכם מודרני.

1. חדשנות

תשכחו מנורות מהבהבות ובועות מלל, היום חדשנות מודרנית מוצגת בצורה יותר מוחשית ופרקטית. דמיינו מעבדות ניסוי ואבטיפוס, בתוספת מושגים מעולמם של משתמשי הקצה ומתגובתם הרגשית לחוויה החדשה: "יעילות", "אבטחה" ועם קצת מזל "עונג". מוצרים חדשניים יוצאים לשוק מדי יום, ואפילו אם רגעים של "נורה נדלקת" מתחילים את התהליך, תמונות כאלו כבר עשויות להיתפש כמיושנות ושחוקות לעומת תמונות של טכנולוגיה ושל הוצאת רעיונות מן הכוח אל הפועל.

צלם/תמונה: Thomas Barwick / Getty Images Israel

טיפ חיפוש: חשבו על מגוון הרגשות שהמוצר שלכם מעלה, למשל: happy, easy, worry-free וחברו אליהם את המילים innovation או technology.

2. שיתוף פעולה

שיתוף פעולה נראה אחרת היום לעומת לפני 10 שנים, ותמונות משכנעות של שיתופי פעולה צריכות לשקף את השינוי הזה. צוותים נמצאים בכל העולם, ונקודות המפגש בין אנשי הצוות מתבצעות און-ליין או טלפונית הרבה יותר מאשר סביב שולחן חדר הישיבות. פחות אנשים לובשים חליפות וחברות מאפשרות יותר גיוון תרבותי מאשר בעבר. התמונות שמעוררות רגש והזדהות הן כבר לא קבוצת עובדים סטריאוטיפית, אלא אלו שמשקפות תחושה של סקרנות וניתוח מצב.

צלם/תמונה: Hero Images / Getty Images Israel

טיפ חיפוש: נסו teamwork או collaboration עם מילים אחרות המתקשרות לתוצאה של המוצר שלכם כגון ,efficient fast או simple או הצמידו אותן עם מילים מודרניות כמו online, virtual, remote או global.

3. צמיחה

מכירות, צמיחה ורווח גדל הם מושגים שכל חברה רוצה לשדר בשלב כלשהו, אך לא פשוט לעשות זאת בלי להשתמש בוויז'ואל הבנאלי של חץ מטפס מעלה בגרף. בנושא זה מטאפורות מספקות פתרון חכם, למשל seeing the forest for the trees. דמיינו את המושג צמיחה בצורה פיזיקלית ושלבו מילים יותר מציאותיות כגון tall, giant, או global בחיפוש שלכם.

צלם/תמונה: Westend61 / Getty Images Israel

טיפ חיפוש: חפשו נושאים שמאפיינים את מה שהמוצר שלכם מכוון לשדר לקהל. חפשו מטאפורות מתאימות ושלבו מילות חיפוש קשורות כגון skyscraper, adolescent או redwoods. מילים אבסטרקטיות כמו experience או perspective עובדות טוב עם מושגים קונקרטיים יותר, לדוגמה business, technology או huge.

4. מקום עבודה מכיל

כל ארגון יכול להרוויח משימוש בתמונות המקדמות הנהגה מגוונת ושותפות שוויונית בעסקים. העולם, כמו גם העסק, הפך בימינו למכיל יותר ועסקים מובילים משדרים גיוון רחב כאשר הם מתקשרים בעזרת ויזואלים.

צלם/תמונה: Thomas Barwick / Getty Images Israel

טיפ חיפוש: נסו להצמיד מושגים כגון female, mother או woman עם שמות תואר כמו powerful, character או strong.

5. יזמות

יזמות היא מקור השראה משמעותי, ומכיוון שרוב הרעיונות העסקיים החדשניים צצים בכל מקום אפשרי כדאי לחפש את הנושא הזה בשלל מקומות ובנגיעות אישיות יותר. קבוצות סטארטאפ קטנות ואינטימיות שמצולמות בזמן עבודה בסלון, בית קפה או במוסך הביתי מציעות תיאור אינטימי ומשכנע לכוח ולכימיה שיש ליזמות מודרנית.

צלם/תמונה: Superb Images / Getty Images Israel

טיפ חיפוש: הצמידו מונחים אבסטרקטים כמו concept, idea או brainstorm עם מונחים מוחשיים יותר כגון team, meeting או collaboration. שילובים של מילות מיקום עם מונחים קונספטואליים דוגמת car או thinking יובילו לתמונות מעוררות השראה. אף פעם לא מזיק גם לשלב מילים כמו startup או entrepreneur.

הכתבה בחסות Getty Images Israel

Getty Images Israel היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Getty Images העולמית המהווה את מאגר הצילומים, הסרטים והאודיו הגדול והאיכותי בעולם. בין השירותים הניתנים ניתן למצוא תמונות עיתונות וקריאייטיב, מאגרי ענק של אוספי תמונות כגון ה-BBC ו - Contour תמונות מיוחדות של אישים מפורסמים, מאגרי מוסיקה וסאונד אדירים ואין סוף של קטעי וידאו מרחבי העולם. בנוסף Getty Images Israel היא הנציגה של מאגרי התמונות IStock ו ThinkStock שניהם מבית Getty Images העולמית. חדשנות היא חלק מה-DNA של Getty Images וכך באופן תמידי היא מחפשת הזדמנויות חדשות להעביר לאוהבי הצילום המרהיב את התוכן הטוב ביותר בעולם.

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: