גט טקסי ממתגת את עצמה מחדש; הכירו את Gett

כחלק מהרצון שלה להתבסס בצורה טובה יותר בשוק האמריקאי, החליטה גט טקסי למתג את עצמה מחדש תחת השם Gett, לצד הצגת פיצ'ר ייחודי לשירותי המכוניות שלה.

מקור: יח"צ

מקור: יח"צ

חברת הסטארטאפ הישראלית גט טקסי (GetTaxi) מחליטה לרענן את האפליקציה והמותג שלה בשוק האמריקאי, וממתגת את עצמה מחדש תחת השם Gett. כחלק מהמיתוג, מציגה החברה פיצ'ר חדש, שאמור לגרום למשתמשים להעדיף אותה על פני המתחרות.

שינוי השם והמותג, תקף בשלב הזה אך ורק לפעילות החברה בארצות הברית ולא צפוי להשפיע על האפליקציה או פעילות החברה במקומות אחרים בעולם כמו בישראל.

מנסה להשתלט על השוק

לפני כחודש הודיעה גט טקסי על השקת השירות החדש שלה בניו יורק, הממותג תחת השם G-Car ומציע מחירים קבועים לכל נקודה בעיר כולל שדות התעופה. המטרה של החברה הייתה להציע מחיר הוגן וידוע מראש, ובכך למעשה להציע את צורת התחבורה הפרטית הזולה ביותר בעיר, ולנסות ולהתחרות מול היריבות הרבות והגדולות שלה שכבר התבססו בקהילת הנוסעים האמריקאית.

כעת מסתמן כי הישראלית מעוניינת לשנות קצת את המוצר אותו מציעה, וכחלק מכך מחליטה למתג את עצמה מחדש. בבלוג הרשמי של החברה נכתב כי החליטה לאמץ לעצמה שם חדש, Gett, הכולל בתוכו גם מוצר משופר. לצד האפשרות הקיימת המציעה למשתמשים את המכוניות הנוחות והמחירים הטובים ביותר, כעת משיקה פיצ'ר חדש של הזמנה עתידית.

כלומר, כעת המשתמשים יכולים להזמין נסיעות מראש – החל מעוד 12 שעות ועד שבועיים שלמים לפני הנסיעה המתוכננת. כך יוכלו להזמין מראש מונית לשדה התעופה, לוודא שיש להם דרך נוחה להגיע לפגישה החשובה אותה קבעו לעוד שבוע או אפילו לדאוג שיהיה מי שיסיע אותם לאירועים ומסיבות, אליהם אינם מעוניינים להגיע עם הרכב הפרטי.

המשתמשים אף יכולים לבקש רכבים מסויימים בהתאם להעדפותיהם, או אפילו לבקש תוספות כגון מושב לתינוק – כך שיוכלו להיות בטוחים שהמכונית המתאימה לאירוע המתאים תחכה להם מראש, והם לא יצטרכו לעמוד ברחוב ולנסות לעצור את הנהג הראשון שיגיע.

החברה מסבירה כי נכון להיום אף אחת מהחברות הקיימות בארצות הברית המציעות שירות הסעות מאפשרות הזמנה מראש, ומדובר על פיצ'ר בלעדי, לפחות לבינתיים, של Gett. ככל הנראה, החברה מקווה כי מדובר באלמנט מנצח שיעזור לה למשוך את תשומת ליבם של נוסעים פוטנציאלים ולהרחיב את הפופולאריות שלה בשוק הרווי הקיים מעבר לים.

בנוסף, החברה רומזת לכך ששינוי שמה עתיד להציג גם שינוי בכל הנוגע למודל העסקי שלה, כאשר כוונתה היא "להביא" לנוסעים אלמנטים שונים במחירים הטובים ביותר. עדיין לא ברור באיזה אלמנטים מדובר, או מה בדיוק החברה מתכננת להביא לנוסעים – וזה יתברר רק במהלך השבועות הקרובים, כך שעלינו להמתין בסבלנות.

מנסים בכל הכוח

גט טקסי נוסדה ב-2010 על ידי שחר וייסד ורועי מור במטרה לקשר ישירות בין הנוסע לבין נהג המונית, ולהפחית מכוחו של המתווך האמצעי כגון תחנת המוניות, הרחוב הסואן או אפילו שיחת הטלפון שעל הנוסעים לקיים מבעוד מועד.

עד היום החברה גייסה כ-42 מיליון דולרים והיא פועלת בלמעלה מ-20 ערים ברחבי העולם הכוללות את מוסקבה, לונדון, ניו יורק וכמובן ערים שונות ברחבי ישראל. בכל הנוגע למותג והחברה הישראלית, אלה עתידים להשאר ללא שינוי, לפחות במהלך התקופה הקרובה.

GeekCon

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

3 Comments on "גט טקסי ממתגת את עצמה מחדש; הכירו את Gett"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
עדי
Guest

לינק לאתר החדש?

moniotorgil
Guest

תודה על המידע המורחב על אפליקציית המוניות גט טקסי
http://moniot.org.il/

מייק
Guest

למי שרוצה לנסוע לנתב"ג או לכל מקום אחר בישראל, עדיף לקחת מונית מתחנת מוניות מוכרת ולא רק דרך גט טקסי שבמהות מיועדת לנסיעות קצרות.

שירות מוניות לנתב"ג – החל מ – 99₪ בלבד – התקשר עכשיו ל – 050-00000000

wpDiscuz

תגיות לכתבה: