5182314516 גיוס: Feelter משלימה גיוס של 4 מיליון דולר, כדי להציג לנו חוות דעת אמיתיות על מוצרים | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

גיוס: Feelter משלימה גיוס של 4 מיליון דולר, כדי להציג לנו חוות דעת אמיתיות על מוצרים

החברה פיתחה אלגוריתם שעוזר ללקוחות לקבל החלטת רכישה, לפני רכישת מוצרים באתרי הסחר

feelter

כולנו מחפשים מידע, חוות דעת וביקורות לפני רכישות שאנחנו מבצעים. אבל כיום, כשהרשת מוצפת גם בלא מעט תוכן שיווקי וביקורות 'מטעם', זה לא תמיד פשוט. חברת הסטארטאפ Feelter (פילטר), שפיתחה אלגוריתם לניתוח שיחות ברשת והצגת מידע רלוונטי למשתמש, הודיעה היום (ב') על השלמת גיוס של 4 מיליון דולר, מתוכם 3 בסבב האחרון.

הצגה של חוות הדעת באתר מונעת בריחה של לקוחות פוטנציאליים

האלגוריתם שפיתחה Feelter מאפשר ניתוח חכם של פוסטים וכתבות אודות מוצר או שירות המוצע למכירה באתרי סחר ברשת והצגתו בצמוד למוצר, באמצעות ציון המהווה את מדרג חכמת ההמונים בהקשרו ואף את הצגת האזכורים (הציטוטים, תמונות וסרטונים) המקוריים שפורסמו ביחס אליו. בעל אתר שמטמיע את הציון המשוקלל מונע למעשה את נטישת המשתמש לאתרים אחרים לצורך בדיקת חוות הדעת עליו. כתוצאה מכך, אחוזי השלמת העסקה יכולים להיות גבוהים יותר.

בשיחה עם גיקטיים הסבירה בעבר סמדר לנדאו, מייסדת ומנכ"לית Feelter: "יש לנו כלים אנליטים שמסייעים להבין אילו מוצרים פופולארים ומדוברים יותר ואיזה מוצרים בעיתיים. בהינתן בכך שאנשים מקבלים החלטות ב-Micro Moments ומשתמשים במסכים קטנים, בעיקר באמצעות הטלפון הסלולרי – מידע כגון כיצד לסדר את המוצרים, מה להציג ולמה יש יותר סיכוי להימכר הוא מידע מאוד משמעותי ובעל ערך עבור בעל החנות".

צוות Feelter, קרדיט צילום: שי גבריאלי

צוות Feelter, קרדיט צילום: שי גבריאלי

Feelter הוקמה בשנת 2014 על ידי סמדר לנדאו והיא מעסיקה 10 עובדים, מהם 6 בישראל ב-SOSA. בין היתר הצטרפו לצוות החברה מייק לורנו, מי שהיה ה-CFO של סנאפצ׳ט וגם דיוויד צ׳אנג, שכיהן כ-COO של פייפאל. מאז הקמתה הספיקה החברה לגייס כמיליון דולר בסבב seed מאנג'לים דוגמת ד"ר אילן כהן, גל וליטל קלקשטיין מ-Final, ולאחרונה היא אף זכתה במקום הראשון ובפרס כספי של 100 אלף דולר במסגרת ה-GMIC, אחד הכנסים הגדולים באסיה. כאמור סבב הגיוס הנוכחי משלים גיוס של 4 מיליון דולר והוא הובל על ידי וויל גריילין וונג, מנהל ב-Samsung Pay והוא נעשה בשיתוף משקיעים זרים.

מ-Feelter נמסר לגיקטיים כי החברה מתכננת להשתמש בהון שגייסה לצורך פתיחת משרד בסן פרנסיסקו וגיוס עוד עובדים בפיתוח ובמכירות.

לקריאה נוספת:

מתוך 250 חברות: Feelter הישראלית זכתה במקום הראשון בכנס GMIC

ביקורות אמינות על כל מוצר לפני קנייה, הכירו את Feelter

יניב אביטל

חי ונושם טכנולוגיה עוד מימי ה-ZX Spectrum היפים. חולה על כל סוגי הגאדג'טים - אלו שמתחברים ל-USB, ואלו שקוראים לו "אבא".

הגב

2 Comments on "גיוס: Feelter משלימה גיוס של 4 מיליון דולר, כדי להציג לנו חוות דעת אמיתיות על מוצרים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
ניצן
Guest

איך הם שונים מyot po?

גאווין בלסון
Guest
גאווין בלסון

יש עשרות דרכים להיות שונים:
מחירים שונים, עיצוב שונה, אפילו (ירחם השם) UX שונה!

אין על חדשנות!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: