פייסבוק מגדילה: מדגישה את ממשק התמונות

פייסבוק החלה לגלגל שינוי לממשק התמונות של המשתמשים, בו תציג גלריה גדולה וויזואלית יותר של תמונות חבריכם. האם היא מתכוננת להתחרות ראש בראש מול פינטרסט?

מקור: יח"צ

פייסבוק הציגה אתמול (ב') שינוי נוסף לממשק התמונות שלה וכעת הן גדולות יותר וגם וויזואליות יותר. האם הרשת החברתית חוששת מהשתלטותה של פינטרסט על השוק? או שאולי הבינה כי העיסוק העיקרי של המשתמשים הוא בהעלאה וצפייה בתמונות?

בקרוב : טיימליין לכולם

עם למעלה מ-900 מיליון משתמשים רשומים, אחת הפעילויות הפופולאריות ביותר עבור המשתמשים, היא העלאה וצפייה בתמונות. ככל הנראה פייסבוק מודעת למצב זה, שכן בתקופה האחרונה שינתה את תצוגת התמונות גם למשתמשי הדסקטופ וגם למשתמשים הסלולריים.

אתמול (ב') הציגה פייסבוק שדרוג נוסף לתצוגת התמונות, המיועד למשתמשים בעלי טיימליין (שיתעדכן לכל המשתמשים עד סוף השנה) שמיועד לשפר את ממשק התמונות ליותר ויזואלי, זמין ומהנה מכפי שהתצוגה הייתה בעבר. השינוי יאפשר לכולם לצפות בתמונות חבריהם בצורה דומה לתצוגה הקיימת באתר פינטרסט, עם מקבץ תמונות בגדלים שונים הפרושים על גבי כל הדף.

האפליקציה הסלולרית לא משתנה (בינתיים)

בנוסף להגדלת התצוגה, פייסבוק הוסיפה סרגל ניווט עליון, כך אפשר יהיה בקלות לצפות בשלל התמונות, לסנן את התמונות בהן מופיעים ולצפות ברשימת האלבומים המלאה שיצר המשתמש. כמו כן, פייסבוק גם הוסיפה את האפשרות לסמן בכוכב את התמונות המועדפות, כך שיוצגו ראשונות לחברים ויבלטו על פני השאר.

פייסבוק החלה לגלגל את העדכון אתמול בצורה גלובאלית, אך כמובן שייקחו כמה ימים ואף שבועות עד שיגיע לכלל המשתמשים. כך שבמידה ונכנסתם לאחד מדפי הפרופיל של חבריכם ועדיין לא שמתם לב לשינוי משמעותי, אנו ממליצים לכם לחזור ולבדוק בעוד כמה ימים. בנוסף, העדכון כרגע יהיה זמין רק למשתמשי הדסקטופ, כך שבאפליקציה הסלולרית התצוגה לא תשתנה.

חייכו, אנחנו מצלמים

בתחילת יולי, סקר שערך מכון המחקר Shareaholic הראה כי פינטרסט אחראית להפניות רבות יותר (referral traffic) מאלו שמספקות גוגל, בינג וטוויטר. למרות שהאתר קיים רק שנתיים, אין ספק כי הצליח ליצור לעצמו קהל משתמשים רחב למדיי, למרות שבסופו של דבר מציע רק אלמנט אחד – העלאה וצפייה בתמונות.

נתונים אלה, בנוסף לעובדה שאחת הפעילויות הפופולאריות ביותר בקרב משתמשי הסמארטפון היא העלאת תמונות אל הרשת, ככל הנראה גרמו לפייסבוק להבין שבמידה ורוצה לשמור על המשתמשים פעילים ואף לצרף משתמשים חדשים אל הרשת החברתית, יהיה עליה להשקיע ככל שביכולתה בממשק התמונות שלה.

השינוי החדש שמציגה הרשת החברתית הוא צעד נוסף בתהליך זה, בו מזכירה למשתמשים שגם לה יש שירות תמונות משלה, דרכו ניתן להעלות ולשתף כל תוכן שהמשתמש חפץ בו – כל עוד הוא שומר על ככלי האתיקה של פייסבוק, כמובן.

תצוגת התמונות החדשה. מקור: יח"צ

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: