גיוס: Eyeview הישראלית מגייסת 22 מיליון דולר

המערכת שפיתחה החברה מאפשרת למותגים המרה של סרטוני פרסומת גנריים לסרטונים מפולחים וממוקדים המותאמים אישית לכל משתמש על פי מיקום, דמוגרפיה, מזג אוויר, היסטוריית גלישה ועוד

בתמונה מימין לשמאל: גבי פלס, טל ריזנפלד, גל ברנע ואורן הר נבו

בתמונה מימין לשמאל: גבי פלס, טל ריזנפלד, גל ברנע ואורן הר נבו

Eyeview הישראלית, המפתחת טכנולוגיה להצגת פרסומות וידאו מפולחות ומותאמות אישית, הודיעה היום (ג׳) על גיוס 22 מיליון דולר בהובלת קרן Qumra Capital. החברה פועלת בתחום הפרסום המקוון בוידאו ופיתחה טכנולוגיה המאפשרת המרה והצגה של סרטוני פרסומת מותאמים אישית עבור כל משתמש, דרך מגוון פלטפורמות (טלוויזיה, מחשב, מובייל ועוד). הסכום שגויס ישמש את הישראלית לשיווק, פיתוח והאצה במכירות בארה״ב ובעולם.

פרסונליזציה עד לרמה של מזג האוויר

VideoIQ, המערכת שפיתחה החברה, מאפשרת למותגים גדולים להמיר סרטוני פרסומת גנריים לסרטונים מפולחים וממוקדים המותאמים אישית על פי מיקום, דמוגרפיה, מזג אוויר והיסטוריית גלישה באופן אוטומטי. מנוע ההחלטות מבוסס ענן של החברה מנתח ומוצא בזמן אמת את המשתמשים הכי רלוונטיים למפרסמים ומציג להם את הגרסאות האפקטיביות ביותר של הפרסומות.

באמצעות ההתאמה בין הפרסומות לקהל היעד שלה בצורה אידיאלית המתייחסת אל המאפיינים הדמוגרפיים שלו, יכולה החברה לעזור למפרסמים לייעל בצורה מירבית את ההשקעה שלהם בפרסום אינטרנטי, שתפנה לכל משתמש בצורה המתאימה ביותר עבורו. כך לדוגמה, הפרסומת יכולה להפנות את הגולשים אל בית הקולנוע הקרוב אליהם על מנת לצפות בהופעת הבכורה של הסרט המעניין אותם, או לחילופין משתמשים בלאס וגאס יקבלו פרסומת לרכישת מזגן נייד או מתקן ברביקיו חיצוני, בעוד שמשתמשים מאלסקה יקבלו המלצות לרכישת תנורי חימום וכפפות.

Eyeview, שהוקמה ב-2007 על ידי אורן הר נבו, גל ברנע, טל ריזנפלד ואליהם הצטרף גבי פלס כשותף, הינה חברה חברה ישראלית-אמריקאית, כאשר מטה החברה יושב בניו יורק והיא מחזיקה סניפים בלוס אנג'לס, דטרויט, סיאטל ושיקגו. מאז סבב הגיוס הקודם שהשלימה החברה ב-2014 היא שילשה את הכנסותיה וגייסה לשורותיה לקוחות Fortune 1000 נוספים. (מבין לקוחות החברה ניתן למצוא ענקיות בינלאומיות כמו P&G, Wallgreens והונדה). הגיוס הנוכחי הוא הרביעי במספר של החברה (Round D) ובכך מגיע סכום ההשקעה בה עד כה ל-57 מיליון דולר.

״אני גאה שגייסנו 22 מיליון דולרים. מבחינתנו זוהי אבן דרך משמעותית בביסוס מעמדנו כמובילי שוק בתחום שיווק הוידאו מבוסס תוצאות" אמר אורן הר נבו, מנכ״ל ומייסד-שותף בחברה והמשיך "כיום חברות חייבות לייצר החזר מדיד במכירות על השקעה של כל דולר ואנחנו הצלחנו להוכיח שפרסום באמצעות וידאו יכול לעשות הרבה יותר מאשר לעורר ולשמר מודעות של מותג".

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: