232230730 לקבל הרבה יותר לידים רלוונטים: EverThere הישראלית מגייסת 1.8 מיליון דולר | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

לקבל הרבה יותר לידים רלוונטים: EverThere הישראלית מגייסת 1.8 מיליון דולר

החזון של EverThere הוא להכניס חדשנות למאמצי השיווק בעולם האופליין ולאפשר למשווקים לתקשר עם הקהל שלהם קצת אחרת

everthere

הסטארטאפ הישראלי EverThere (לשעבר Zoliro) הודיע היום (ד׳) על גיוס של 1.8 מיליון דולר בהובלת Elevator Fund, כדי להמשיך ולפתח רשת פרסום ייעודית לאירועים. בעזרת המוצר של החברה, מותגים יכולים לחלק ׳Swag Bags' דיגיטליים ללקוחות פוטנציאליים שבמידה ויבחרו להשתמש באותן הטבות – יהפכו ללידים שימושיים ורלוונטיים. לטענת החברה, מפרסמים באירועים אשר משתמשים בשירותיה נהנים מאחוזי המרה הגבוהים ב-21% משירותים אחרים.

מודל הכנסות נוסף

EverThere מנסה לפתור את אחת הבעיות הכואבות והמוכרות ביותר עבור משווקים – חוסר היכולת למדוד ולייעל תקציבי אירועים ואסטרטגיות. בעולם של ביג דאטה, משווקי B2B נאלצים להתמודד עם חוסר השקיפות וחוסר היכולת לעקוב אחר מאמציהם; ״בסך הכל מושקעים ברחבי העולם כ-94 מיליארד דולר בשנה בשיווק באירועים חיים, אבל בעידן של analytics ו-big data בולטת במיוחד העובדה שהערוץ החשוב הזה לא מספיק מדיד, שקוף ומכוון ביצועים״, הסביר לגיקטיים מעין לוי, מייסד ומנכ״ל החברה.

הפלטפורמה של EverThere מנתחת מיליוני אנשים המשתתפים באירועים שונים ברחבי העולם, מוצאת את המשתתפים הפוטנציאליים עבור כל מותג שצפויים להיות הכי ׳רווחיים׳ עבור המשווקים ובפניהם היא מציגה דילים והצעות משתלמות. לאורך האירוע, אותם לקוחות פוטנציאלים יקבלו הודעות טקסט או מייל ממארגני האירוע עם לינק ׳לסל׳ הטבות שאותן חברות מציעות. בצורה זו, משווקים יכולים לקבל לידים ׳אותנטיים׳, שנרשמו במודע ובכוונה תחילה למותג שלהם.

כך, מותגים ומפרסמים לא צריכים להיות נוכחים באופן פיזי באירוע, שכן באפשרותם להגיע לאותם הלקוחות גם מרחוק. אותם משווקים יכולים לעקוב אחר האפקטיביות של ההצעות שלהם בזמן אמת ולקבל דיווח אנליטי בסיומו של כל אירוע, הכולל תובנות אודות התנהגות המשתתפים ומידת ההתעניינות שלהם בהצעות (סטטיסטיקות אודות כמות החשיפה, המעורבות והלידים שהתקבלו).

״בממוצע, לקוחות של EverThere ולקוחות פוטנציאלים השיגו פי 10 יותר תשואה על ההשקעה בשיווק האירוע שלהם עם הפתרון שלנו, בהשוואה לפתרונות שיווק אירועים מסורתיים. אנו מאמינים כי תחום שיווק האירועים הפיזי יעבור טרנסופרמציה דיגיטלית, ו-EverThere תהיה בחזית השינוי״, אמר לוי.

החברה הוקמה ב-2014 ע"י מעין לוי, רביב ונטורה וגבריאל עמרם והיום מועסקים בה 11 עובדים בתל אביב וסן פרנסיסקו. ״סבב הגיוס האחרון ישמש את החברה להרחבת הפעילות בארצות הברית עם פתיחת המשרד החדש בסן פרנסיסקו, להמשך פיתוח פלטפורמת ה-Marketing Automation של EverThere ולכניסה לורטיקלים נוספים״, הוסיף לוי.

וידאו: What is EverThere

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

Be the First to Comment!

avatar
wpDiscuz

תגיות לכתבה: